Is goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Tallie1982 het volgende:
ik haal hem gewoon vrijdag bij media markt voor 49.Vandaag gebeld en mogen hem niet eerder de deur uitdoen voor vrijdag
Toegevoegdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb trouwens even naar de lijst op de 1e pagina gekeken maar daar zag ik ook veel namen tussen staan die ik verder nooit zie verschijnen. Als er actieve mensen zijn die graag straks wat willen MK8'en, meld je dan even, voeg ik je toe
Je had je CapsLock ook aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef CoExist het volgende:
Eyoo!
Ik heb diverse users hier een vriendschapsverzoek gestuurd via Miiverse.
Aangezien ik ooit zo slim ben geweest om mijn eigen voor- en achternaam te registreren als Nintendo ID heb ik deze liever niet in de OP.
Ik heb er een bericht bij getypt met daarin: "CoeXisT van Fok!forum"
Excuses voor het omslachtige gedoe en mijn digibete dommigheid.
Vandaag een aantal levels gedaan, leuke game en heerlijk nostalgisch gevoel van vroeger op de SNES.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
DK ben ik 2 maanden mee zoet geweest. Achterlijk moeilijk spel, maar wel erg tof
Morgen is helemaal niet alles dicht. Bijna alles is open, zeker in de grote stedenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:42 schreef Borizzz het volgende:
Hoelaat zal MarioKart vandaag in de verkoop gaan?
Morgen is alles dicht, dus misschien.... heel misschien
Wauw. Ik heb de Wii U sinds de launch, en dit heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:40 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom je ook alweer in dat eShop programma van Nintendo? Waar je kan zien welke games je allemaal gekocht hebt en waar je punten voor krijgt?
Nevermind... https://p.nintendo.net
Heb nog maar 350 punten
Volgens mij werd het vorig jaar geīntroduceerd. Je hebt lekker veel punten, heb je zojuist ¤ 10,- verdient om in de eShop te besteden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wauw. Ik heb de Wii U sinds de launch, en dit heb ik nog nooit gezien.![]()
Heb 1193 punten.
Ja idd. Thanx! Nog een paar punten sparen en dan kan ik Child of Light kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Volgens mij werd het vorig jaar geīntroduceerd. Je hebt lekker veel punten, heb je zojuist ¤ 10,- verdient om in de eShop te besteden.
Graag gedaan hoor
Denk er wel om.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja idd. Thanx! Nog een paar punten sparen en dan kan ik Child of Light kopen.
quote:Voor het Nintendo Network Premium-programma gelden de volgende beperkingen
・De periode om punten te verzamelen eindigt op 31 december 2014.
・De periode om punten te gebruiken eindigt op 31 maart 2015.
・Alle activeringscodes die niet voor 30 juni 2015 zijn gebruikt, zullen onbruikbaar worden.
Nice!quote:
werken games uit het buitenland ook gewoon op de wii U? ik zat eraan te denken een game uit Engeland te laten komen omdat ie in NL nauwelijks meer te verkrijgen is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben zondagavond pas weer terug in Nederland, al zal hij dan nog wel niet op de mat liggen. Besteld bij Amazon namelijk
Ja, Europa, Autralië/Nieuw Zeeland werkt gewoon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
werken games uit het buitenland ook gewoon op de wii U? ik zat eraan te denken een game uit Engeland te laten komen omdat ie in NL nauwelijks meer te verkrijgen is.
Heb wel meer van Amazon omdat het daar het goedkoopst was toen ze nog geen verzendkosten rekenden en werken allemaal prima. Heb er ook nog een setje pre-orders staan van voor het verzendkostentijdperk gelukkig (Mario Kart, X, Shin Megami Tensei x Fire Emblem, Super Smash)quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
werken games uit het buitenland ook gewoon op de wii U? ik zat eraan te denken een game uit Engeland te laten komen omdat ie in NL nauwelijks meer te verkrijgen is.
ik ben altijd al harde fan geweest van Anno series. kwam er gister per toeval achter dat er ook één voor de DS en wii is. Ik heb dan geen wii maar wel een Wii U en als het goed is kan anno dus daar op afgespeeld worden. hier in NL issie nauwelijks meer te krijgen echter wat wel goed balen is...zag via ebay en amazon ze best goedkoop staan dus ik dacht: misschien is dat een oplossing...moet de game het uiteraard wel kunnen doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb wel meer van Amazon omdat het daar het goedkoopst was toen ze nog geen verzendkosten rekenden en werken allemaal prima. Heb er ook nog een setje pre-orders staan van voor het verzendkostentijdperk gelukkig (Mario Kart, X, Shin Megami Tensei x Fire Emblem, Super Smash)
Welk spel zoek je?
top! dank jequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, Europa, Autralië/Nieuw Zeeland werkt gewoon.
Ik had al via IGN en een paar andere websites gekregen. Het kreeg overal een 8-9+ cijfer dus volgens mij goed genoeg. en voor iets van 14 euro kan ik het wel een keer proberenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou voor zulk soort spellen wel even reviews bekijken, straks is het een slechte port en dan zit je er mee. Ik vond Pirates! geweldig op de computer en wilde die ook voor de Wii kopen, maar heb dat na wat reviews te lezen toch maar niet gedaan...
Ja dat is een leuke bonus. Kreeg al vijf euro eShop tegoed bij mijn download van Zelda Windwaker HD.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wauw. Ik heb de Wii U sinds de launch, en dit heb ik nog nooit gezien.![]()
Heb 1193 punten.
twitter:MediaMarktDHaag twitterde op woensdag 28-05-2014 om 13:47:15Nu verkrijgbaar: #mariokart8 voor de WiiU voor ¤49,- http://t.co/GlFWczgWI5 reageer retweet
Hoi Nomar, Ik heb je toegevoegd hoor. Reintji ook trouwens! Nog meer mensen die verzoeken willen delen/uitwisselen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer mensen niet weten hoe het vrienden toevoegen werkt, want ik heb bijna de hele FOK-lijst toegevoegd maar de helft van de mensen reageert helemaal niet.
Misschien is het iets voor de OP:
1: Druk op Startpagina (Het ligt direct onder het aanraakscherm)
2: Tik op het eerste pictogram links genaamd "Friend List"
3: Druk op "+" op de gamepad of tik op de knop "Registreer Friend" in het onderste midden van je gamepad scherm.
4: Typ de exacte Nintendo Network I.D. van je vriend en klik op "OK".
5: Je hebt nu een vriend geregistreerd, klik op "OK".
Een andere methode is via Miiverse geloof ik, profiel van iemand opzoeken en dan toevoegen as vriend.
Tijd om je beef met GameMania bij te leggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef CoExist het volgende:
Ik heb gebeld met MediaMarkt Den Haag en ze verkopen inderdaad Mario Kart 8.
Helaas wil de vestiging in mijn woonplaats nog niet tot verkoop over gaan vanwege een embargo welke is opgelegd door Nintendo. De sancties die worden opgelegd met het breken ervan zijn lokaal en niet landelijk.
Onfortuinelijk genoeg staat deze MediaMarkt vestiging niet op goede voet met Nintendo en durven ze het vooralsnog niet aan om tot verkoop over te gaan.
Zodra ze bericht krijgen van Nintendo dat 'ie verkocht mag worden krijg ik een telefoontje.
NEVER! Haha! Dat je dat allemaal onthoud joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Tijd om je beef met GameMania bij te leggen
Hun inruil voorwaarden bijv. en hun hoge prijzen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er zo dievenbende aan Gamemania dan?
Voor consoles hebben ze vaak wel goede deals. En spelletjes zijn daar gewoon net zo duur als Bol.com, dus heeft weinig zin om het daar te halen, behalve dat ze soms een dag eerder zijn.
Klopt, het ligt ook aan het filiaal en de franchise eigenaar. Ik ben ook wel eens in andere GM vestigingen (NL en BE) geweest en daar zijn ze inderdaad vriendelijker en behulpzamer. Ze spreken ook kwaad over de vestiging in mijn woonplaats en begrijpen niet waarom hij zo lastig tegen zijn klanten doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
^ Ligt aan jouw filiaal dan. De GameMania bij mij in de buurt heeft altijd de goede prijzen, de medewerkers zijn aardig en weten veel van games af en je mag welke game dan ook testen. Ik ga liever daarheen om een game te kopen dan bv. Bart Smit waar een domme blondine achter de toonbank werkt.
¤310quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Funkel het volgende:
Iemand een idee hoeveel de MK-bundel bij MM kost? Staat niets op de (mobiele) site...
Joa. Ik bestel ze altijd bij Amazon.co.uk omdat ik de hoes liever in het Engels hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
klopt. je registreert je game bij club nintendo. dan krijg je na/binnen 48 uur toegang tot een gratis game naar keuze (zie lijst)quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
Wat betreft die gratis game, gaat het om dat rode velletje van Club Nintendo met die krascode die je over een paar dagen in moet vullen?
geen probleem! vragen mag altijd!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Okay thanks, nog newbie op Nintendo gebied.
GM zijn de grootste oplichters die ik ken, je betaald daar juist altijd de hoofdprijs voor games. En die achterlijke prijzen die ze hanteren voor nieuwe hands games is helemaal absurd. Kinderen die daar hun spel inleveren krijgen er geen stuiver voor terug, maar ze leggen hem wel mooi voor 40 eu in het vak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er zo dievenbende aan Gamemania dan?
Voor consoles hebben ze vaak wel goede deals. En spelletjes zijn daar gewoon net zo duur als Bol.com, dus heeft weinig zin om het daar te halen, behalve dat ze soms een dag eerder zijn.
Ik heb nog een gesealde Wind Waker HD te liggen die je mag overnemen voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef DjNivek het volgende:
Mn WiiU is binnen, ben em nu aan het updaten zodat ik zo kan spelen. Beetje aan het browsen voor goede prijzen op een paar andere games ook. De gratis game die ik pak met de mk code gaat iig Monster Hunter worden.
Bij die in Adam kun je gewoon vragen of ze hem achter uit t hok willen halenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar MM Amsterdam geweest, daar hadden ze hem nog niet rond 18:10.
De GameMania wel, maar die ging 18:00 dicht.
MM Hoorn had hem wel maar mocht hem nog niet verkopen omdat ze eerder al een boete gehad hadden...
Ze kregen hem pas 19:00 of 20:00 binnen zeiden zequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij die in Adam kun je gewoon vragen of ze hem achter uit t hok willen halen
PM gestuurdquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gesealde Wind Waker HD te liggen die je mag overnemen voor een zacht prijsjeDM/PM maar als je hem wilt.
http://www.ign.com/wikis/wii-u/Classic_Controllersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef DjNivek het volgende:
Verder even als een Wii(U) leek; een van de redenen waarom ik de WiiU gehaald heb is ook de backwards compatibility (SSBB, de zelda games, Pandora's Tower, etc). Hoe zit het eigenlijk dan qua controllers? De Wii Remotes (plus) lijken me nodig, en bijv. een classic controller moet je in een Wii Remote pluggen?
dat boek heb ik. :p en ik snap dat er een beetje verhalen zit mar echt uitgebreid of echt een ''nieuw'' verhaal kan je het niet noemen. Meer opgebouwd uit cliché's. al met al altijd een super leuke serie gevonden en ben benieuwd naar het WiiU deel..quote:Op zondag 25 mei 2014 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoveel zelfs dat Nintendo het bij elkaar heeft gebracht in een officiële tijdslijn in Hyrule Historia
En elke review lees je dat de laadtijden meevallen, is de download versie gewoon sneller? Nintendo moet maar toe laten dat spellen kunt installeren ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:55 schreef Borizzz het volgende:
MediaMarkt Arnhem heeft m al. Daar heb ik hem vanmiddag gekocht voor 49.99.
Idd laadtijden vallen op, maar verder een prima titel dit. Gaat de WiiU goed doen.
Dit is o.a. waarom je Nintendofan bent
hier ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef chibibo het volgende:
Ik zal een dezer dagen ook weer 's wat mensen uit de lijst toevoegen. Als het meezit wordt Mario Kart a.s. zaterdag geleverd.
twitter:NintendoAmerica twitterde op donderdag 29-05-2014 om 20:07:46Get excited! The #WiiU version of #SmashBros. will be playable with GameCube controllers. http://t.co/nmyj9QMsuU reageer retweet
De pro controller is een goed alternatief. Werkt ook prima met mariokart.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnet aangekondigd. Zou het betekenen dat GC spellen ondersteund worden middels een update of dat deze in de virtual console komen? er is gepromoot dat deze dus ook kunt gebruiken voor SSBB.twitter:NintendoAmerica twitterde op donderdag 29-05-2014 om 20:07:46Get excited! The #WiiU version of #SmashBros. will be playable with GameCube controllers. http://t.co/nmyj9QMsuU reageer retweet
Ik heb de pro controler ook. denk dat ik die ga gebruiken voor Mk straks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De pro controller is een goed alternatief. Werkt ook prima met mariokart.
Moet je zeker doen. Rijdt prima.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb de pro controler ook. denk dat ik die ga gebruiken voor Mk straks.
zaterdag heb ik hem. hopelijk komt die optijd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Rijdt prima.
Wanneer heb jij mk?
of software update waardoor GC spellen ondersteund worden zonder VC.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Die adapter voor Gamecubecontrollers kan haast onmogelijk enkel voor Smash Bros bedoeld zijn. Dit betekent hopelijk dat de Gamecube ondersteund gaat worden op de Virtual Console
Laat maar weten wanneer je wil zaterdag. Overdag heb ik een vergadering, maar in de avond hen ik voldoende tijd om je alle hoeken van de baan te laten zien 😜quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zaterdag heb ik hem. hopelijk komt die optijd.
het is vreemd, hij komt met de pakketpostterwijl het door de brievenbus past en ik moet een handtekening afgeven. gewoon via de MM webshop, voor 50 e.. nouja 44 dan, incl cadeaukjaart en watchdogs ook erbij besteld maar die is al binnen.. die kwam op dezelfde manier om 16:30 binnen
Mijn FC staat in de Op. je kan me toevoegen natuurlijk! ik zit eraan te denken om mijn eerste race online te doen, lijkt me wel lachen..
heb ik je FC? of staat die in de OP. dan voeg ik die nu toe :pquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je wil zaterdag. Overdag heb ik een vergadering, maar in de avond hen ik voldoende tijd om je alle hoeken van de baan te laten zien 😜
Nee, zal eens zoeken waar die staat. Want het is even terug dat ik de wii u aanhad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
heb ik je FC? of staat die in de OP. dan voeg ik die nu toe :p
precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, zal eens zoeken waar die staat. Want het is even terug dat ik de wii u aanhad.
Ik verwacht dat we deze E3 de aankondiging krijgen dat er GameCube-spellen naar de eShop komen. Heb dat iig eerder gehoord.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnet aangekondigd. Zou het betekenen dat GC spellen ondersteund worden middels een update of dat deze in de virtual console komen? er is gepromoot dat deze dus ook kunt gebruiken voor SSBB.twitter:NintendoAmerica twitterde op donderdag 29-05-2014 om 20:07:46Get excited! The #WiiU version of #SmashBros. will be playable with GameCube controllers. http://t.co/nmyj9QMsuU reageer retweet
Lijkt mij handig dat deze dan ook met de pro controller gespeeld kunnen wordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we deze E3 de aankondiging krijgen dat er GameCube-spellen naar de eShop komen. Heb dat iig eerder gehoord.
Weet niet of de drive 8 cm DVDs kan lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, de ps4. Wil ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
precies hetzelfde hierBeetje een console voor ''erbij''. straks de ps4 en ik ben weer bij voor de komende jaren..
dat waren ze wel. :pquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wil dan alvast Mario Sunshine, Mario Kart Double Dash en F-Zero GX voor de VC
Gamecube zelf heb ik nooit gehad. Wat zijn nog meer grote titels van toen?
- Paper Mario And The Thousand Year Doorquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wil dan alvast Mario Sunshine, Mario Kart Double Dash en F-Zero GX voor de VC
mooi man, dan kan je al die spellen dus nog een keer kopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef CoExist het volgende:
[..]
- Paper Mario And The Thousand Year Door
- Eternal Darkness: Sanity's Requim
- Luigi's Mansion
- Starfox Adventures
- Metroid Prime 1 & 2
- Pikmin 1 & 2
- The Legend Of Zelda: The Wind Waker
- The Legend Of Zelda: Twilight Princess
- The Legend Of Zelda: Collecters Edition
- Super Smash Bros.
Dit is was ik in de kast heb liggen naast jou eerder genoemde titels.
Da's inderdaad wel gay ja. Maar goed, geld is niet zo'n issue in mijn leven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi man, dan kan je al die spellen dus nog een keer kopen
Paper Mario, Zelda Four Swords, Baten Kaitos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze geupgrade kunnen worden naar breedbeeld en HD heb ik er wel een paar centen voor over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi man, dan kan je al die spellen dus nog een keer kopen
Paper Mario gaat alvast op het lijstje. Moet die GC-VC wel echt komen natuurlijk, maar het kan bijna niet anders denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef CoExist het volgende:
[..]
- Paper Mario And The Thousand Year Door
- Eternal Darkness: Sanity's Requim
- Luigi's Mansion
- Starfox Adventures
- Metroid Prime 1 & 2
- Pikmin 1 & 2
- The Legend Of Zelda: The Wind Waker
- The Legend Of Zelda: Twilight Princess
- The Legend Of Zelda: Collecters Edition
- Super Smash Bros.
Dit is was ik in de kast heb liggen naast jou eerder genoemde titels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |