Hoi Nomar, Ik heb je toegevoegd hoor. Reintji ook trouwens! Nog meer mensen die verzoeken willen delen/uitwisselen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer mensen niet weten hoe het vrienden toevoegen werkt, want ik heb bijna de hele FOK-lijst toegevoegd maar de helft van de mensen reageert helemaal niet.
Misschien is het iets voor de OP:
1: Druk op Startpagina (Het ligt direct onder het aanraakscherm)
2: Tik op het eerste pictogram links genaamd "Friend List"
3: Druk op "+" op de gamepad of tik op de knop "Registreer Friend" in het onderste midden van je gamepad scherm.
4: Typ de exacte Nintendo Network I.D. van je vriend en klik op "OK".
5: Je hebt nu een vriend geregistreerd, klik op "OK".
Een andere methode is via Miiverse geloof ik, profiel van iemand opzoeken en dan toevoegen as vriend.
Tijd om je beef met GameMania bij te leggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef CoExist het volgende:
Ik heb gebeld met MediaMarkt Den Haag en ze verkopen inderdaad Mario Kart 8.
Helaas wil de vestiging in mijn woonplaats nog niet tot verkoop over gaan vanwege een embargo welke is opgelegd door Nintendo. De sancties die worden opgelegd met het breken ervan zijn lokaal en niet landelijk.
Onfortuinelijk genoeg staat deze MediaMarkt vestiging niet op goede voet met Nintendo en durven ze het vooralsnog niet aan om tot verkoop over te gaan.
Zodra ze bericht krijgen van Nintendo dat 'ie verkocht mag worden krijg ik een telefoontje.
NEVER! Haha! Dat je dat allemaal onthoud joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Tijd om je beef met GameMania bij te leggen
Hun inruil voorwaarden bijv. en hun hoge prijzen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er zo dievenbende aan Gamemania dan?
Voor consoles hebben ze vaak wel goede deals. En spelletjes zijn daar gewoon net zo duur als Bol.com, dus heeft weinig zin om het daar te halen, behalve dat ze soms een dag eerder zijn.
Klopt, het ligt ook aan het filiaal en de franchise eigenaar. Ik ben ook wel eens in andere GM vestigingen (NL en BE) geweest en daar zijn ze inderdaad vriendelijker en behulpzamer. Ze spreken ook kwaad over de vestiging in mijn woonplaats en begrijpen niet waarom hij zo lastig tegen zijn klanten doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
^ Ligt aan jouw filiaal dan. De GameMania bij mij in de buurt heeft altijd de goede prijzen, de medewerkers zijn aardig en weten veel van games af en je mag welke game dan ook testen. Ik ga liever daarheen om een game te kopen dan bv. Bart Smit waar een domme blondine achter de toonbank werkt.
¤310quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Funkel het volgende:
Iemand een idee hoeveel de MK-bundel bij MM kost? Staat niets op de (mobiele) site...
Joa. Ik bestel ze altijd bij Amazon.co.uk omdat ik de hoes liever in het Engels hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
werken games uit het buitenland ook gewoon op de wii U? ik zat eraan te denken een game uit Engeland te laten komen omdat ie in NL nauwelijks meer te verkrijgen is.
klopt. je registreert je game bij club nintendo. dan krijg je na/binnen 48 uur toegang tot een gratis game naar keuze (zie lijst)quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
Wat betreft die gratis game, gaat het om dat rode velletje van Club Nintendo met die krascode die je over een paar dagen in moet vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |