Dankjewelquote:
Nicequote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
klik
Ik heb een mailtje gestuurd zojuist met mijn plan om aan te haken voor de Oostland HM. Houd je op de hoogte als ik antwoord krijg
Je was stuk...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil
Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
Precies. Als je het wandelen niet meetelt zit je bijna op 10km/u, alsof je dan stilstaat als je zachter gaat lopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je was stuk...
Prima, dan moet je langzamer lopen dus. Onzin dat je dat niet kan. Gewoon doen.
Het was gewoon warmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je was stuk...
Prima, dan moet je langzamer lopen dus. Onzin dat je dat niet kan. Gewoon doen.
Oeh! Nice!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef Guard het volgende:
Vakantiegeld is binnen![]()
Ik heb inmiddels al ruim 900 km's gemaakt op mijn Brooks, dus ik denk dat ik wel een vermoeden heb waar een deel van dat vakantiegeld aan besteed gaat worden
Wennen gaat het makkelijkst als je langzamer loopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het was gewoon warmMoet ik even aan wennen. En dan te bedenken dat ik initieel met lange broek wilde gaan lopen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wennen gaat het makkelijkst als je langzamer loopt.
Zolang je het heel rustig aan doet, kan dat weinig kwaad, volgens mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
mja, stuk zijn is in mijn ogen ook te veel/te ver voor een eerste keer weer hobbelen
Ik krijg dat dus nooit! En uit mezelf vergeet ik altijd om te gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef Quoi het volgende:
Oef. Gewetenskwestie. Ik gaf een tijdje al geen bloed meer omdat ik daardoor meerdere dagen erna niet in staat ben om hard te lopen. Hardlopen kreeg even voorrang![]()
Nu krijg ik een sms'je dat er een tekort is aan mijn bloedgroep en of ik langs wil komen![]()
* Quoi zet even alle geplande loopjes voor de komende week op een rijtje
Is ook de eerste keer dat ik dat krijgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik krijg dat dus nooit! En uit mezelf vergeet ik altijd om te gaan
fysio zegt kan prima, je lichaam denkt daar blijkbaar anders over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fysio zegt: kan prima, als je maar voldoende opwarmt en een pauze tussendoor inzet.
[..]
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil![]()
Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
Dan kan je niet weigeren neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik dat krijg![]()
Ik ben ook nogal een non-responder. Ik had me gewoon netjes moeten afmelden.
En nu word ik ineens opgeroepen om voor volk en vaderland bloed te geven
Voor volk en vaderland en de farmaceutische industriequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik dat krijg![]()
Ik ben ook nogal een non-responder. Ik had me gewoon netjes moeten afmelden.
En nu word ik ineens opgeroepen om voor volk en vaderland bloed te geven
Hoe kan je heel rustig aan stuk gaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Zolang je het heel rustig aan doet, kan dat weinig kwaad, volgens mij.
Dat snap ik maar dat las ik niet in je reactiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je stuk gaat, dan doe je het dus verkeerd.
Is jouw loopmaatje alweer voldoende hersteld van zijn blessure dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe kan je heel rustig aan stuk gaan?
Straks rondje hobbelen
Nog ff wat klanten bellen.
Persoonlijk zou ik dan gaan. Het is toch een fijn gevoel dat je je medemens hiermee kan helpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef Quoi het volgende:
Oef. Gewetenskwestie. Ik gaf een tijdje al geen bloed meer omdat ik daardoor meerdere dagen erna niet in staat ben om hard te lopen. Hardlopen kreeg even voorrang![]()
Nu krijg ik een sms'je dat er een tekort is aan mijn bloedgroep en of ik langs wil komen![]()
* Quoi zet even alle geplande loopjes voor de komende week op een rijtje
Precies, lopen doe je alleen voor Facebook, bloed geven voor de medemensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan gaan. Het is toch een fijn gevoel dat je je medemens hiermee kan helpen.
Wel voor 2x15 min lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is jouw loopmaatje alweer voldoende hersteld van zijn blessure dan?
Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef Murmeli het volgende:
interessant, even googlenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
Voor de liefhebbers Garmin komt binnenkort met de FR15 met HRM voor rond de 200 euro. (Ik krijg het linkje mobiel even niet geplakt)
Ik heb hem niet hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
interessant, even googlen
wat vraag je ervoor?
De 210 is ook die prijs toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet hoor.Maar als ik had geweten dat hij kwam had ik denk ik nog even gewacht met het kopen van mijn 10.
die zie ik nu staan voor een 189 met HRM, ook interessantquote:
Dat kan. Ik heb ook niet gekeken naar de opties van de 15 maar ik dacht hij is nieuw dus ik meld het even.quote:
Linkje:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb ook niet gekeken naar de opties van de 15 maar ik dacht hij is nieuw dus ik meld het even.
volgens mij kan die wel minder dan de 210quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:45 schreef McTwente het volgende:
[..]
Linkje:
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/prod145621.html
In maar liefst 5 kleurtjes!
Is liefquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb ook niet gekeken naar de opties van de 15 maar ik dacht hij is nieuw dus ik meld het even.
Vergelijking tussen de FR10, de FR 15 en de 210:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij kan die wel minder dan de 210
leuke omgeving uitzoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende:
Even een algemene vraag. Hoe kun je hardlopen een beetje leuk maken? Ik hoor vaak dat je muziek in moet doen, maar ten eerste vind ik het irritant om met die dingen in mijn oren te lopen, ten tweede hoor ik de geluiden in mijn omgeving (het verkeer enzo) niet meer.
Lopen met iemand anders vind ik ook niet zo handig, want dan met je genoodzaakt te praten en dat gaat ten koste van je ademhaling en bovendien kun je nooit écht in je eigen tempo lopen.
Als ik ga hardlopen, heb ik er na een half uur (meestal heb ik dan 5.5 kilometer gelopen) echt genoeg van. Ik kan het best langer volhouden, ik kan best nog wel even doorgaan, maar ik vind het zo saai dat ik eigenlijk gewoon weer naar huis wil.
En hoe moet ik dat bijhouden dan? Met mijn telefoon gaan lopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuke omgeving uitzoeken?
uitdaging maken in snelheid of afstand?
Ja zo beginnen de meesten hier wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat bijhouden dan? Met mijn telefoon gaan lopen?
yepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat bijhouden dan? Met mijn telefoon gaan lopen?
Over muziek, ikzelf loop ook het liefst zonder muziek maar ik doe dat omdat ik geniet van de geluiden die ik in de bossen hoor. Er zijn genoeg mensen hier die wel met muziek lopen dus je zou eens kunnen informeren wat de mogelijkheden zijn qua hoofdtelefoons. Er zal heus wel een hoofdtelefoon bestaan, die jij ook fijn vindt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende:
Even een algemene vraag. Hoe kun je hardlopen een beetje leuk maken? Ik hoor vaak dat je muziek in moet doen, maar ten eerste vind ik het irritant om met die dingen in mijn oren te lopen, ten tweede hoor ik de geluiden in mijn omgeving (het verkeer enzo) niet meer.
Lopen met iemand anders vind ik ook niet zo handig, want dan met je genoodzaakt te praten en dat gaat ten koste van je ademhaling en bovendien kun je nooit écht in je eigen tempo lopen.
Als ik ga hardlopen, heb ik er na een half uur (meestal heb ik dan 5.5 kilometer gelopen) echt genoeg van. Ik kan het best langer volhouden, ik kan best nog wel even doorgaan, maar ik vind het zo saai dat ik eigenlijk gewoon weer naar huis wil.
eh gaan fietsen? Als je hardlopen niet leuk vind. Het moet geen moeten worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende:
Als je er niks aan vindt kun je ook besluiten niet hard te lopen he....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende:
Fietsen doe ik al. Ik denk dat de tips met betrekking tot omgeving wel nuttig zijn. Normaliter loop ik gewoon door de stad waar relatief veel verkeer is (en stoplichten). Ik denk dat ik beter naar een mooie plek kan fietsen en daar kan gaan hardlopen ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
eh gaan fietsen? Als je hardlopen niet leuk vind. Het moet geen moeten worden.
dat zou heel goed kunnnen gaan werken. Een beetje de bossen, duinen, heide of wat er hij jou ook maar in de buurt is in of op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fietsen doe ik al. Ik denk dat de tips met betrekking tot omgeving wel nuttig zijn. Normaliter loop ik gewoon door de stad waar relatief veel verkeer is (en stoplichten). Ik denk dat ik beter naar een mooie plek kan fietsen en daar kan gaan hardlopen ja.
Dank je voor deze waardevolle toevoegingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:15 schreef Yuki het volgende:
Hardlopen terwijl je het saai vindt...
Asjemalolheb!
Ik vind het stuk lekkerder om te lopen met muziek, maar ben het wel met je eens dat het niet makkelijk is om geschikte oordopjes te vinden. Misschien dat je ook wel een doel mist bij het hardlopen, wat je met een smartphone en app wel kan hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef flipsen het volgende:
Ga ik wel of ga ik niet, that´s the question... Vrij gammel, maar het is prachtig zonnig weer (maar brrrrrm 3 graden!) en vandaag zou ik "moeten" en heb ook wel zin. Maar niet om halverwege de bosjes in te moeten duikenVanaf morgen wordt het kloteweer, dus eigenlijk zou ik vandaag graag willen. Ach what the hell, ik ga gewoon!
Pleerolletje onder de arm meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef flipsen het volgende:
Ga ik wel of ga ik niet, that´s the question... Vrij gammel, maar het is prachtig zonnig weer (maar brrrrrm 3 graden!) en vandaag zou ik "moeten" en heb ook wel zin. Maar niet om halverwege de bosjes in te moeten duikenVanaf morgen wordt het kloteweer, dus eigenlijk zou ik vandaag graag willen. Ach what the hell, ik ga gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |