quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
haha prutspandaquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
Godgloeiende![]()
Wil ik een lampje verwisselen in de auto...lampje schiet uit m'n handen en verdwijnt ergens onderin de auto. Halve interieur er uit moeten halen om dat lampje terug te vinden![]()
/liefdagboek
en tevens vind ik 4x4 maar bagger
Gelukkig heb ik mijn roze regenlaarzen aan.quote:
Die kerel net ging plinten leggen.quote:
bahquote:
LB2quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
LB1.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
Fix youquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
Ik mis de relevantie van deze 2 statements.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you
Ik luister morgen geen radio om 12 uur.
maandag danquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie van deze 2 statements.
Niets, maar ik vergat dat hij morgen vrijdag was en er geen Gekdom is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat snapte ik, maar ik wist niet wat ClaudiNEE er mee te maken had.
Alsof ik altijd het niveau naar beneden trekquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het niveau trouwens nog best hoog hier voor een donderdagmiddag.
Komt vast omdat SC wat afleiding heeft
quote:
quote:
Fortune Fadedquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de 3 beste van de Peppers dit(samen met Fortune Faded en Soul to Squeeze)
Soul to Squeeze vind ik nog iets beterquote:
Ik geloof je op je woord, zal hem binnenkort eens opzoeken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soul to Squeeze vind ik nog iets beter
Dan moet je even een oortje indoen met de radio aan je andere oor. Via de telefoon is het moeilijker te horen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Let's get live is zo makkelijk.
Alleen toch elke keer knuppels die falen.
Van de zomer ga ik ook ns inbellen.
Foei.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je even een oortje indoen met de radio aan je andere oor. Via de telefoon is het moeilijker te horen.
De cd van The Lumineers en kaartjes voor de theatertour van Nielson.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens dikke kans dat ik er waardeloze prijzen mee win maar dat geheel terzijde.
Nou. Het is wat....quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
Bart Jan zit gewoon op twitter tijdens zijn praatje. Wat een multitasker is het toch.
twitter:NOS twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:07:13Wel eens een #nosje verstuurd? Ook de NOS stuurt wel eens een onhandige tweet. Voor je het weet ben je trending ;-) http://t.co/xdWH2tMYsL reageer retweet
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:07:13Wel eens een #nosje verstuurd? Ook de NOS stuurt wel eens een onhandige tweet. Voor je het weet ben je trending ;-) http://t.co/xdWH2tMYsL reageer retweet
.
Zo rollen CG en ik nou eenmaalquote:
*boks*quote:
*boks*quote:
zuurheid daarentegenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Originaliteit is niet echt de sterkste kant van een Fok!ker.
iets te veel wijn bij de lunchquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets te veel wijn bij de lunchen azijn over de salade...
Hij is vast een Fokker.quote:
Dat lang noemenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef ChatGirl het volgende:
Dit blijft toch ook een enorm kutnummer
Nou idd, Gelukkig is dit de laatste keer. Morgen BBtop17 en volgende week issie geen Megahit.quote:
Het ging bij mij over Clean Bandit, maar die van Chocolate Puma behoort wel tot diezelfde categorie ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Nou idd, Gelukkig is dit de laatste keer. Morgen BBtop17 en volgende week issie geen Megahit.
Kwaliteit over kwantiteit Pinoquote:
Uiteraard.quote:
Mens je weet toch wel naar welke zender je luistert.twitter:CVS_xx twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:59:12WAT IS ER NU OP 3FM DAN WEET IK OF IK DE GOIEE HEB reageer retweet
Idd ga dan youtuben ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Holenmens het volgende:
Al die tweets omdat Mainstreet zo op de radio komtMens je weet toch wel naar welke zender je luistert.twitter:CVS_xx twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:59:12WAT IS ER NU OP 3FM DAN WEET IK OF IK DE GOIEE HEB reageer retweet
Haten op Mainstreet.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Weekend
Nouja morgen thuiswerken.
Ja al die kinders gaan erop stemmen dus al die bagger staat straks in de BBtop17quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Holenmens het volgende:
Al die tweets omdat Mainstreet zo op de radio komtMens je weet toch wel naar welke zender je luistert.twitter:CVS_xx twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:59:12WAT IS ER NU OP 3FM DAN WEET IK OF IK DE GOIEE HEB reageer retweet
Verdomme rockquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, nee, maar wel een uur normaal gedaan. ook knap
nu ga ik HIMYM kijken. misschien dat Barney nog tips heeft en anders Robin
nja, ik vind het vanuit werkethiek niet verantwoord om iemand mee uit te vragen die je net hebt gecoacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme rock
Mochten we ooit nog eens meeten, dan krijg je een schop onder je hol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+1quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme rock
ik de linker, jij de rechter bilquote:
Misschien vindt Rock dat juist wel lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik de linker, jij de rechter bilmaken we er een wedstrijd van wie het hardst kan schoppen
Dat is deze Boyband Top 17 Keuzestress, a playlist by Koen van Herp on Spotifyquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef cablegunmaster het volgende:
https://play.spotify.com/user/3fm/playlist/1HRCHTeb0KtsbjJLjWasDf
3FM beste speel lijst voor mij sinds een tijdje
Ik ben er ook bang voor jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien vindt Rock dat juist wel lekker
Binnenkort dus Dit is Domien stickers?twitter:DitjesDatjes3FM twitterde op donderdag 22-05-2014 om 19:02:49Binnenkort: het @ditisdomien stickervel. #3FM http://t.co/YxzrsQOTCE
reageer retweet
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:03 schreef Holenmens het volgende:
Binnenkort dus Dit is Domien stickers?twitter:DitjesDatjes3FM twitterde op donderdag 22-05-2014 om 19:02:49Binnenkort: het @ditisdomien stickervel. #3FM http://t.co/YxzrsQOTCE[ afbeelding ] reageer retweet
Ik moet zaterdag toch in Liwadden zijn. Ik regel het wel evenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme rock
meet! meet!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag toch in Liwadden zijn. Ik regel het wel even
Een meet met met m'n schoen jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meet! meet!
maari k heb al een plan voor morgen....nu nog uitvoeren
kinkyquote:
Ik zal m'n veiligheidsschoenen wel aantrekken. Ik schop veilig of ik schop nietquote:
wehehehehequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zal m'n veiligheidsschoenen wel aantrekken. Ik schop veilig of ik schop niet
Timo! ouwe mededegradantquote:
Gebruik er shampoo tegenquote:
quote:
Die draaien ze nooit op 3fm toch?quote:
Alleen als ze kaartjes weggeven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die draaien ze nooit op 3fm toch?
En een enorm vrouwelijke vrouwquote:
De rechter, voor de duidelijkheidquote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De rechter, voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
Daarom ging ik ook ff kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ze klinkt beter dan ze eruit ziet, zal ik maar zeggen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ze klinkt beter dan ze eruit ziet, zal ik maar zeggen.
Vond je?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede cover. Sowieso heeft Amatorski wel een lekker dromerige sound
Nee dat was echt genieten juist. Al zijn er betere manieren om die sound te krijgen. Echte bazen doen dat met een gitaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vond je?
Dat irritant modulerende kutkeyboard op de achtergrond was echt tergend
Ja maar het was zo vals als een kraai... niks zwevends aan, gewoon zwaar irritant!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat was echt genieten juist. Al zijn er betere manieren om die sound te krijgen. Echte bazen doen dat met een gitaar.
Het was inderdaad vals.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar het was zo vals als een kraai... niks zwevends aan, gewoon zwaar irritant!
quote:
Sowieso Dolly Partonquote:
Dissonante tonen zijn prima (zoals het originele south park intro van Primusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was inderdaad vals.
Dat hoort. Als het niet vals was geweest had ik het afgeschoten, dan is het er voor de kat z'n kut
Ik heb juist meer met Jolenequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Sowieso Dolly PartonHeb meer met 9 to 5 eigenlijk maar deze is ook
Ik ook. 9 to 5 is lalala, Jolene is emotie.quote:
Wat vind je van Sigur Rós dan, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dissonante tonen zijn prima (zoals het originele south park intro van Primus), maar nog minder dan een halve toon naast de rest van je instrumenten gaan zitten is gewoon kut!
Moet ik het eerst eens gaan luisterenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Sigur Rós dan, bijvoorbeeld?
Vandaag D-Dayquote:
brr.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Sigur Rós dan, bijvoorbeeld?
volgens mij kwam er een mus binnenvliegenquote:
Prachtigquote:
Klopt helemaal. Sigur Rós is echt een zwart-wit band. Ik ben er gek op, maar verder ken ik uit dat genre maar heel weinig en eerlijk gezegd heb ik de behoefte ook niet me er in te gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtig
Maar ik snap dat mensen het vreselijk kunnen vinden. Bij Sigur is er ook geen middenweg.
Sigur Rós is voor mij nog een beetje een niche tov wat ik verder luister, daarvan hebben mensen nog meer een 'wtf'-idee
Melodie e.d. is meer dan mooi. Maar die tekst / taal / zang. Ik kan er niets mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtig
Maar ik snap dat mensen het vreselijk kunnen vinden. Bij Sigur is er ook geen middenweg.
Sigur Rós is voor mij nog een beetje een niche tov wat ik verder luister, daarvan hebben mensen nog meer een 'wtf'-idee
Mogwai, Mercury Rev, Slint - en dan noem ik de wat makkelijker luisterbaar dingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Sigur Rós is echt een zwart-wit band. Ik ben er gek op, maar verder ken ik uit dat genre maar heel weinig en eerlijk gezegd heb ik de behoefte ook niet me er in te gaan verdiepen.
Probeer Mogwai. Is instrumentaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Melodie e.d. is meer dan mooi. Maar die tekst / taal / zang. Ik kan er niets mee.
Hoe vaak ik het ook al heb geprobeerd.
Dit inderdaad, JUICHENquote:
Ik heb m'n schoenen gepoetstquote:
quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer Mogwai. Is instrumentaal.
ik trek mijn broek zonder zitvlak morgen aanquote:
oh, ik dacht dat hij nog op Radio 2 stond hierquote:
Een blije?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kwam er een mus binnenvliegen
Vandaag geen dooie, Rockquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kwam er een mus binnenvliegen
O, ik ken die namen wel, maar het hebben van een brede smaak zorgt ervoor dat ik keuzes moet maken. Ik heb gewoon de tijd er niet voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogwai, Mercury Rev, Slint - en dan noem ik de wat makkelijker luisterbaar dingen.
Mercury Rev's The Dark is Rising (en nog eentje) hoor ik wel eens op 3voor12 ofzo
xdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spoorbrug bij Akkrum is kapot.
Gras is groen
O ja driekwart van die muziek ken ik ook alleen maar van naamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, ik ken die namen wel, maar het hebben van een brede smaak zorgt ervoor dat ik keuzes moet maken. Ik heb gewoon de tijd er niet voor.
Gebeurt ieder jaar wel weer een paar keerquote:
Dat wordt weer een toprequest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef Sersjee het volgende:
Hangt die Tjitse weer aan de lijn... Vervelende vent.
Ik verwacht train ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht een goede plaat als riekwest.
Ik gisteren toevallig bij een oud filmpje. Maar niet op 3fm nee. It's Time ook al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:39 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb ROAR trouwens al heel lang niet meer gehoord.
gewoon ff YT'en als je t mistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:39 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb ROAR trouwens al heel lang niet meer gehoord.
Ik herkende al een bepaalde voor- en achternaam die Michiel zei.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:41 schreef Sersjee het volgende:
Anouk klinkt niet zo goed via een telefoonlijn.
Boap boap!quote:
Dat dus. Hoor je nooit meer inderdaad!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pffffff, waar háál je ze vandaan Sersjee![]()
Goede riekwest.
Op Veronica is de synthesizer de hele dag al.quote:
Had ie het over die mooie avond in Amsterdam?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Dat was idd een verdomd mooie avond...
Neil Finn
![]()
Fall at your feet
Die van 2 weken geleden, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had ie het over die mooie avond in Amsterdam?
Top 750 van de Zeroes. JUICHENquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Veronica is de synthesizer de hele dag al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |