quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
haha prutspandaquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
Godgloeiende![]()
Wil ik een lampje verwisselen in de auto...lampje schiet uit m'n handen en verdwijnt ergens onderin de auto. Halve interieur er uit moeten halen om dat lampje terug te vinden![]()
/liefdagboek
en tevens vind ik 4x4 maar bagger
Gelukkig heb ik mijn roze regenlaarzen aan.quote:
Die kerel net ging plinten leggen.quote:
bahquote:
LB2quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
LB1.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
Fix youquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Can't Dance - Genesis
Supremacy - Muse
Lunchbox 2
She Wants To Move - NERD
Fix You - Coldplay
Hmm.
Ik mis de relevantie van deze 2 statements.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you
Ik luister morgen geen radio om 12 uur.
maandag danquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie van deze 2 statements.
Niets, maar ik vergat dat hij morgen vrijdag was en er geen Gekdom is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat snapte ik, maar ik wist niet wat ClaudiNEE er mee te maken had.
Alsof ik altijd het niveau naar beneden trekquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het niveau trouwens nog best hoog hier voor een donderdagmiddag.
Komt vast omdat SC wat afleiding heeft
quote:
quote:
Fortune Fadedquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de 3 beste van de Peppers dit(samen met Fortune Faded en Soul to Squeeze)
Soul to Squeeze vind ik nog iets beterquote:
Ik geloof je op je woord, zal hem binnenkort eens opzoeken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soul to Squeeze vind ik nog iets beter
Dan moet je even een oortje indoen met de radio aan je andere oor. Via de telefoon is het moeilijker te horen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Let's get live is zo makkelijk.
Alleen toch elke keer knuppels die falen.
Van de zomer ga ik ook ns inbellen.
Foei.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je even een oortje indoen met de radio aan je andere oor. Via de telefoon is het moeilijker te horen.
De cd van The Lumineers en kaartjes voor de theatertour van Nielson.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens dikke kans dat ik er waardeloze prijzen mee win maar dat geheel terzijde.
Nou. Het is wat....quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
Bart Jan zit gewoon op twitter tijdens zijn praatje. Wat een multitasker is het toch.
twitter:NOS twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:07:13Wel eens een #nosje verstuurd? Ook de NOS stuurt wel eens een onhandige tweet. Voor je het weet ben je trending ;-) http://t.co/xdWH2tMYsL reageer retweet
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:07:13Wel eens een #nosje verstuurd? Ook de NOS stuurt wel eens een onhandige tweet. Voor je het weet ben je trending ;-) http://t.co/xdWH2tMYsL reageer retweet
.
Zo rollen CG en ik nou eenmaalquote:
*boks*quote:
*boks*quote:
zuurheid daarentegenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Originaliteit is niet echt de sterkste kant van een Fok!ker.
iets te veel wijn bij de lunchquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets te veel wijn bij de lunchen azijn over de salade...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |