Liedjequote:
quote:
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00bquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Omfgquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanafquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omfg
/
Ik ga me even in een hoekje Schamen...
Doe dat en het topic is binnen 2 dagen een reeks met deeltje #404 lopendequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanaf.
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef NanKing het volgende:
Kun je niet heul stiekem mijn Posts wegmoffelen.
Iig Tori is oké ole ole
ja, alleen op Apple-devices kan je met je vinger over een stuk tekst vegen, dat is gepatenteerd door Evil-Apple en mag niet op Android.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?
* NanKing opent renp krasstopicquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Zag de beelden op TV vanochtend, echt geweldig, al die gasten lekgepriktquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
En t nieuwe album is uit ole oleeee!quote:
Das wel heul snel zeg....quote:
FOK!-lag, vervelend is dat.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
Het is net als met die rennen in Pamplona, ik zie gewoon graag hoe een aantal van die gare toeristen vertrappeld worden omdat ze zich zo graag Hemingway willen voelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag de beelden op TV vanochtend, echt geweldig, al die gasten lekgeprikt.
Mijn laatste is volgens mij americandollding, ik luister t meest naar th piano collectionquote:
Ik ook. Daar kan IK dan weer van genieten. Revenge of the Bulls.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is net als met die rennen in Pamplona, ik zie gewoon graag hoe een aantal van die gare toeristen vertrappeld worden omdat ze zich zo graag Hemingway willen voelen
Ja daarna zijn er nog wel wat geweest hoor, maar heel wisselend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn laatste is volgens mij americandollding, ik luister t meest naar th piano collection
Hier: een banaan. Voor in je oor.quote:
Oor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier: een banaan. Voor in je oor.
[ afbeelding ]
Ooooquote:
Ik vind variatie bij een artiest ok, en een album als to Venus and back en The beekeeper kan ok erg waarderen maar bijv. Americandollposse moest ik zo ontzettend aan wennen, is geen muziek waar je meteen op verliefd wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarna zijn er nog wel wat geweest hoor, maar heel wisselend.
Abnormally attracted to Sin
Midwinter Graces
Night of Hunters
Gold Dust
En nu dus Unrepentant Geraldines (beetje back to basic weer met veel piano).
Piano, The Collection heb ik ook. Moooooie doos!
Idd, heerlijk is datquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Daar kan IK dan weer van genieten. Revenge of the Bulls.
Ik vond The Beekeeper wel oke, maar zo zo zoetig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind variatie bij een artiest ok, en een album als to Venus and back en The beekeeper kan ok erg waarderen maar bijv. Americandollposse moest ik zo ontzettend aan wennen, is geen muziek waar je meteen op verliefd wordt.
Ik ga de nieuwe maar weer eens kopen al t weer veel piano is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat het vrijdag is![]()
......
wacht![]()
![]()
Bij The Beekeeper ben ik afgehaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond The Beekeeper wel oke, maar zo zo zoetig.
Dat vond ik van ADP leuk, de versschillen (letterlijk, de verschillende personages).
Maar goed, haar beste cd's zitten toch aan t begin van de carriere.
Al is Night of Hunters wel erg apart, want helemaal met bestaande klassieke nummers en eigen verzonnen teksten in een soort van sprookjesverhaal.
Ik hield stug vol, zelfs met Abnormally attracted to sin. Gelukkig werd het daarna beterquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij The Beekeeper ben ik afgehaakt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat het vrijdag is![]()
......
wacht![]()
![]()
Als je maar hard genoeg wil kan je elke dag met een Schultenbrau op een plastic stoeltje voor je huis zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Als je maar hard genoeg wil is het gewoon vrijdag hoor.
Nou, ik wil hard genoeg, maar het is hier nog steeds fuck this shit thursdayquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Als je maar hard genoeg wil is het gewoon vrijdag hoor.
Nope, je wil gewoon niet graag genoegquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik wil hard genoeg, maar het is hier nog steeds fuck this shit thursday
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik wil hard genoeg, maar het is hier nog steeds fuck this shit thursday
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, je wil gewoon niet graag genoeg.
Nee, ik moet gewoon werken op vrijdagen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]HW heeft 365 dagen per jaar vakantie dus?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel posts zijn er verwijderd gister, ik heb er nu minder dan gisteren
"Werken".quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon werken op vrijdagen hoor.
Zelfs op vrijdag moet dat wel eens, al is het ook "zo vroeg mogelijk bier uit de kantine haal" dagquote:
Pfoe, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Hey, babs is vandaag 36 geworden he.
36. 36 zeg. Zes-en-dertig. 36 dus. Poe hey. 36.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met een kind en een tatoeage en een abortus en een boze vriend.
Ik ook niet. Gelukkig duurt dat nog maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe, ik moet er niet aan denken.
wehequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig duurt dat nog maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden!
Ohnoesquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon werken op vrijdagen hoor.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig duurt dat nog maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n beginnende lente/zomer met dat zwoele weer. Niks voor mij.
FOKKING HELLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O ja hoor, blame the homo!quote:
Ik weet niet of je me goed begrijptquote:
Altijd toch?quote:
Is dat niet met Cee Ooo Cee Kaa?quote:
Nee, was het maar zo.quote:
Niet vandaag, sorry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of je me goed begrijpt
Misschien moet je even heel dichtbij komen, dan kan ik t uitleggen.
Ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet vandaag, sorry.
Volgende week ben ik in nuenen
ik moest een beetje lachenquote:
Hi ha hoquote:
Nou, ik ga eten voor moederdag. Ik hoop dat ik niet in iemand ben. En niemand in mij. Alleen sushiquote:
Jaja, jij gaat een hele dag zonder seks, lekker geloofwaardigquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ga eten voor moederdag. Ik hoop dat ik niet in iemand ben. En niemand in mij. Alleen sushi
Daar krijg je alleen externe stokslagen iddquote:
Godverdommequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen externe stokslagen idd.
Je deed. Het. Al.quote:
Niets dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met een kind en een tatoeage en een abortus en een boze vriend.
R&P / En nu?quote:
Ow, ik dacht hier in de reeksquote:
Helaas *gaat verzitten*quote:
Fijn, dat heb ik weer. 1 onbewaakt moment en ik zit in een gay-huwelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu zijn we getrouwd.
Let me do my happy dance!
[ afbeelding ]
zo pakken ze iedereenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fijn, dat heb ik weer. 1 onbewaakt moment en ik zit in een gay-huwelijk.
Samsungquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
DIG / Virus linkbucks op mobielAndroid
.
MINDER MINDER MINDER!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo pakken ze iedereen
Daarom zou het verboden moeten worden
Dat ga ik je vanavond ook horen gillen jaquote:
ik gewoon nog nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ook weer gebruik gemaakt van mijn democratische rechten.
Je gaat verzaken hè? Ik voel het!quote:
Braaf!quote:
Een knipogendequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb een my little pony als plaatje
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb een my little pony als plaatje
Ik zie mezelf serieus als best braaf
Eng beest.quote:
nou zeg! laten we een show of hands doenquote:
* Belsezar stopt handen in broekzakkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou zeg! laten we een show of hands doen
Ik vind mezelf braaf!
Dat verdient een bak cappuccinoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:58 schreef stbabylon het volgende:
Ondanks de grote bek is de meerderheid toch voor Europa
Leve de D66-stemmer
Ik wil ook thuis werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werken
6:20 begonnen, ~14:30 weekend
Klopt ook, stelletje autisten!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Volgens mijn baas is iedereen die hier zit te zeuren over de verslechtering van de werkomgeving 'inflexibel' en 'ouderwets'. Heerlijk, zo denken.Lekkere dooddoeners.
Dit verdient eigenlijk een emmer Champagne: Verlies PVV in buitenlandse media: 'Nederlaag voor rechtse populisten'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor diegene die koffiejunk zijn, mag dat.
Dat heeft hij mee lopen delen door middel van een megafoon zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Volgens mijn baas is iedereen die hier zit te zeuren over de verslechtering van de werkomgeving 'inflexibel' en 'ouderwets'. Heerlijk, zo denken.Lekkere dooddoeners.
Elke verandering is meteen een verbetering.quote:
Mooi is ook dat Wilders de schuld geeft aan de lage opkomst. Alsof alleen de PVV-stemmers thuis zijn geblevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk een emmer Champagne: Verlies PVV in buitenlandse media: 'Nederlaag voor rechtse populisten'
Uiteraard, kankeren op de EU is ok. Er iets aan doen als je de kans hebt niet. "Ze luisteren toch niet, hurrdurrrr!"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is ook dat Wilders de schuld geeft aan de lage opkomst. Alsof alleen de PVV-stemmers thuis zijn gebleven
Het is een wisselwerking, opzich is er niets mis met verandering, wel met veranderen om het veranderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke verandering is meteen een verbetering.Je kan nu veel beter communiceren door gewoon naar elkaar te schreeuwen, over de hele afdeling heen.
gisteren, op mijn werk, trok iemand het gewoon door naar goede doelen en dat daar geld aan de strijkstok blijft hangenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard, kankeren op de EU is ok. Er iets aan doen als je de kans hebt niet. "Ze luisteren toch niet, hurrdurrrr!"
Veranderen is altijd goed en wie er opmerkingen over heeft is ouderwets en star.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking, opzich is er niets mis met verandering, wel met veranderen om het veranderen.
Jij kan zo manager worden Q!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Veranderen is altijd goed en wie er opmerkingen over heeft is ouderwets en star.
De verslechtering is dan natuurlijk ook gewoon een 'verbetering', duhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Dat soort figuren....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gisteren, op mijn werk, trok iemand het gewoon door naar goede doelen en dat daar geld aan de strijkstok blijft hangen
dus ging hij niet stemmen voor de EU (ja er zat een uitleg tussen maar die was zo wazig dat ik er niks mee kon)
I know!!quote:
Opknopen die Kunduzquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!
Iemand dacht ook dat 'Kunduz' een persoon was
ik moet me vaak zo inhouden
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!!
Iemand dacht ook dat 'Kunduz' een persoon was
ik moet me vaak zo inhouden
7 begonnen, tot 11 uurquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werken
6:20 begonnen, ~14:30 weekend
Schoonouders komen vanmiddag al op bezoek. dus moet wat eerder vrij zijn. Ach, werk toch thuis, lag nu een half uur langer dan normaal in bedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon 9-17:30, daarna maar eens flink aan het bier voor ik morgenavond flink aan het bier ga.
Nee, pas over 45 minquote:
Mooie tijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
7 begonnen, tot 11 uur
Maar goed, nu de rest nog. Was vannacht om half twee klaar.
Sja, vrouwen werken altijd part-time he?quote:
Ja, Ja, heeft de mrs. gedaan, neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:16 schreef Ang3l het volgende:
Hey babs! Fijne verjaardag gehad?
Taart gegeten? Slingers gehangen? Rollator gekregen?
En laten zich daarna volblaffen. Correct.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, vrouwen werken altijd part-time he?.
Jij zit in een ruimte met ruim 80 man, das gewoon de gemiddelde kroeg joh.quote:
In de gemiddelde kroeg zitten leukere mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zit in een ruimte met ruim 80 man, das gewoon de gemiddelde kroeg joh.
Andere kroeg opzoeken dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
In de gemiddelde kroeg zitten leukere mensen.
Ook dat, maar ik doelde op de doodsheid van het topicquote:
Ze leeft nog, ze doet nog weleens wat op het simpsons spelletje maar meer weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik doelde op de doodsheid van het topic.
Iemand nog iets van Sinceria gehoord? Ik heb dr gisteren gewhatsapped maar geen reactie...
Ja, dat ze nog leeft dacht ik nog wel, maar wel raar dat ze opeens weer helemaal verdwenen is en ze nu ook niet meer op me reageertquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze leeft nog, ze doet nog weleens wat op het simpsons spelletje maar meer weet ik niet.
Doet ze wel vaker toch? Effe verschijnen en dan weer tijd wegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ze nog leeft dacht ik nog wel, maar wel raar dat ze opeens weer helemaal verdwenen is en ze nu ook niet meer op me reageert.
Ach, misschien had ze gewoon even een Fok break nodig ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ze nog leeft dacht ik nog wel, maar wel raar dat ze opeens weer helemaal verdwenen is en ze nu ook niet meer op me reageert.
Nou ja, voor zover ik meegekregen heb was ze een tijd geleden opeens weg en pas dus opeens weer terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker toch? Effe verschijnen en dan weer tijd weg
Ze was hier laatst nog wel even. Meestal savonds.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik meegekregen heb was ze een tijd geleden opeens weg en pas dus opeens weer terug.
Maar goed, ze zal dr redenen hebben, kan je evengoed wel even antwoorden op een whatsapp vind ik.
Ik moet ook ophouden om me zorgen te maken om mensenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze was hier laatst nog wel even. Meestal savonds.
Achja
Zorgen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook ophouden om me zorgen te maken om mensen.
Nou ja, overdreven, maar ik bedoel dat ik even een WA stuurde om te kijken of alles ok wasquote:
Ach ken het ook wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, overdreven, maar ik bedoel dat ik even een WA stuurde om te kijken of alles ok was.
Nou ja, het is meer ook omdat ik het me van de week al een keer afvroeg en gisteren dacht, ik stuur ff een bericht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ken het ook wel.
Merk dat ik dat zelf vaker bij mensen heb, dan mensen bij mij
Nog geen plannen.quote:
Altijd goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog geen plannen.
Maar met dit weer zal er zeker een bbq plaats vinden
Vanzelfsprekend!quote:
Dus wacht ff, je bent blij dat je in de zon verder kan werken? Waarom heb je dat dan niet meteen gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben de bieb uit gestuurd want hij ging dichtmietje
Nog lekker wat werken in de zon dan maar
omdat het in de bieb handiger werktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!
[..]
Dus wacht ff, je bent blij dat je in de zon verder kan werken? Waarom heb je dat dan niet meteen gedaan?
Ah ok, op die manierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het in de bieb handiger werkt
Wat leeswerk gaat wel in de zon. Maar ik moest de hele dag typen. En dan had ik weer dit boek nodig, dan weer dat blabla
Aansnijden en opdienen dan maar.quote:
Niks zo erg als een bedelende kat als je lekker zit te eten.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo erg als een bedelende kat als je lekker zit te eten.
Ik ben alleen lekker levend en in 1 stuk, thank you very much.quote:
Dat weet jij heul niet!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben alleen lekker levend en in 1 stuk, thank you very much.
Bite me!quote:
Maar dan ga je me opetenquote:
Misschien bijt ik wel terugquote:
Ik heb nog niet gegetenquote:
Nomm nomm nommquote:
Kom met mij dvdtjes kijken over mijn collegestofquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom met mij dvdtjes kijken over mijn collegestof
Denk het niet, ik ben verschrikkelijk slecht in kartenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je hier was geweest had je mn +1 kunnen zijn bij t karten
geschiedenisquote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
En waar gaat dat over?
[..]
Denk het niet, ik ben verschrikkelijk slecht in karten
Okquote:Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef Cue_ het volgende:
Gaat toch niet om hoe goed of slecht je erin bent. Gaat om de lol
quote:
Echt? Jeetje wat leuk!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok
[..]Geschiedenis
![]()
Maar ik heb het al gestudeerd![]()
Je hebt nog twee uur voordat t feestje begintquote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok
[..]Geschiedenis
![]()
Maar ik heb het al gestudeerd![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Jeetje wat leuk!
Dan kun jij gewoon de dvd op het eind samenvatten en dan schrijf ik dat even op
Je wilt dit ik je studie voor jou ga doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Jeetje wat leuk!
Dan kun jij gewoon de dvd op het eind samenvatten en dan schrijf ik dat even op
Alleen de laatste loodjes?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je wilt dit ik je studie voor jou ga doen?Waar gaat het eigenlijk precies over?
De laatste loodjes zie ik als mijn naam eronder zetten en inleveren, dus doe maar nietquote:
Niet inleveren... tentamen over makenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste loodjes zie ik als mijn naam eronder zetten en inleveren, dus doe maar niet
Q. Tijd voor koffie.quote:
Gezeik? Nu al?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Wat haat ik de maandag op. Weer het gezeik van dat mens aan m'n kop
Het was druk op de weg, dus zat ze vandaag weer een half uur langer in de auto. En nouja, vorige week al een uur, en ze begrijpt het niet, wantja , het zou toch juist rustiger moeten zijn met dit mooie weer en/of vakantie van mensen. En daar heeft ze toch echt geen zin in, dus moet ze maar eerder van huis weg. NIet dat ze daar wel zin in heeft, maar zolang erove doen ook niet... blablaquote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Wat haat ik de maandag op. Weer het gezeik van dat mens aan m'n kop
Heerlijk. En dat de hele dag door.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was druk op de weg, dus zat ze vandaag weer een half uur langer in de auto. En nouja, vorige week al een uur, en ze begrijpt het niet, wantja , het zou toch juist rustiger moeten zijn met dit mooie weer en/of vakantie van mensen. En daar heeft ze toch echt geen zin in, dus moet ze maar eerder van huis weg. NIet dat ze daar wel zin in heeft, maar zolang erove doen ook niet... blabla
Wow. dat is wel flink. Al ligt eraan of we nog meer teamgenoten krijgen, maar dat zal hier dan ook gebeuren. Enkel hoorde ik al dat de meeting niet doorging, dus misschien valt het mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:26 schreef Q. het volgende:
Een goed begin is het halve werk.Hier zat de afdeling om 8:30 al bomvol, zitten nu gemiddeld 1,3 personen aan één bureau.
Iddquote:
Hier is minimaal 1/3e van de aanwezigen niet van mijn eigen afdeling voor wie deze ruimte toch echt bedoeld is.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow. dat is wel flink. Al ligt eraan of we nog meer teamgenoten krijgen, maar dat zal hier dan ook gebeuren. Enkel hoorde ik al dat de meeting niet doorging, dus misschien valt het mee.
Al wel jammer, want dat zou betekenen dat gezellige collega niet komt
Koptelefoon op.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Ow we gaan al verder
"ja ik had het graag eerder gehoord, want toen ik thuis was, zag ik al 5 minuten vertraging en dat wordt alleen maar meer en daar had ik geen zin in en dan is het handiger dat hij het eerder afmeld. WAnt anders is de kans dat ik te laat kom en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk"
Het is heel knus, vooral omdat er natuurlijk niet genoeg stoelen zijn, men zit dus op alles wat ze kunnen vinden. Zo zit er eentje op de rand van een plantenbak.quote:
Lolquote:Op maandag 26 mei 2014 09:29 schreef Q. het volgende:
Hier is minimaal 1/3e van de aanwezigen niet van mijn eigen afdeling voor wie deze ruimte toch echt bedoeld is.Maar ik ga er niets van zeggen, dan sturen ze mijn projectgenoten (van andere afdelingen) ook weg.
Het gebouw is in verbouwing en de helft is niet beschikbaar, dat hebben ze 'opgelost' door meer mensen op minder ruimte te zetten met minder bureau's en stoelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
LolBij jullie is het sowieso goed geregeld
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is heel knus, vooral omdat er natuurlijk niet genoeg stoelen zijn, men zit dus op alles wat ze kunnen vinden. Zo zit er eentje op de rand van een plantenbak.
Dudequote:Op maandag 26 mei 2014 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.Hier zat de afdeling om 8:30 al bomvol, zitten nu gemiddeld 1,3 personen aan één bureau.
Seks op de mutilfunctional printerquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Nieuwe collega begonnen vandaag. Blijkt het de meid te zijn waar ik zo'n 3 1/2 jaar geleden wat mee heb lopen scharrelen
Gezien de locatie van de printer zou dat een live show wordenquote:
Dat maakt het alleen maar leukerquote:
Dratquote:
Dubbel dratquote:
Oh well, het kan natuurlijk ook gewoon ergens iets minder openbaarquote:
Nou....quote:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Wifi account woensdag 15:30 verlopen, donderdagochtend aangevraagd. Voor het weekend niet aangemaakt. In het weekend een migratie, waar ook de wifi-server (???) is meeverhuisd, wat niet hoefde. En nu kunnen ze niks aanmaken. Dus weer op weg naar huis
Die was best leukquote:
"verder" zijn.. tjaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was best leukMaar ik ben nu heul braaf en burgerlullerig in een relatie en zo. Q zou het "verder" noemen
Topic direct deaudtvermoordtquote:
Ik zeg we maken van de Q een O!quote:
Off with his \!!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg we maken van de Q een O!
Weg met z'n \ !!!!!
Kill it slowly!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zeg we maken van de Q een O!
Weg met z'n \ !!!!!
Op het kopieerapparaat nog welquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het had anders nog wel zulke leuke seks kunnen zijn
Throw his \ to the dooooogs!!!quote:
En ik had nog wel zulke hoge verwachtingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |