Liedjequote:
quote:
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00bquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Omfgquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanafquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omfg
/
Ik ga me even in een hoekje Schamen...
Doe dat en het topic is binnen 2 dagen een reeks met deeltje #404 lopendequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanaf.
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef NanKing het volgende:
Kun je niet heul stiekem mijn Posts wegmoffelen.
Iig Tori is oké ole ole
ja, alleen op Apple-devices kan je met je vinger over een stuk tekst vegen, dat is gepatenteerd door Evil-Apple en mag niet op Android.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?
* NanKing opent renp krasstopicquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Zag de beelden op TV vanochtend, echt geweldig, al die gasten lekgepriktquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
En t nieuwe album is uit ole oleeee!quote:
Das wel heul snel zeg....quote:
FOK!-lag, vervelend is dat.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
Het is net als met die rennen in Pamplona, ik zie gewoon graag hoe een aantal van die gare toeristen vertrappeld worden omdat ze zich zo graag Hemingway willen voelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag de beelden op TV vanochtend, echt geweldig, al die gasten lekgeprikt.
Mijn laatste is volgens mij americandollding, ik luister t meest naar th piano collectionquote:
Ik ook. Daar kan IK dan weer van genieten. Revenge of the Bulls.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is net als met die rennen in Pamplona, ik zie gewoon graag hoe een aantal van die gare toeristen vertrappeld worden omdat ze zich zo graag Hemingway willen voelen
Ja daarna zijn er nog wel wat geweest hoor, maar heel wisselend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn laatste is volgens mij americandollding, ik luister t meest naar th piano collection
Hier: een banaan. Voor in je oor.quote:
Oor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier: een banaan. Voor in je oor.
[ afbeelding ]
Ooooquote:
Ik vind variatie bij een artiest ok, en een album als to Venus and back en The beekeeper kan ok erg waarderen maar bijv. Americandollposse moest ik zo ontzettend aan wennen, is geen muziek waar je meteen op verliefd wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarna zijn er nog wel wat geweest hoor, maar heel wisselend.
Abnormally attracted to Sin
Midwinter Graces
Night of Hunters
Gold Dust
En nu dus Unrepentant Geraldines (beetje back to basic weer met veel piano).
Piano, The Collection heb ik ook. Moooooie doos!
Idd, heerlijk is datquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Daar kan IK dan weer van genieten. Revenge of the Bulls.
Ik vond The Beekeeper wel oke, maar zo zo zoetig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind variatie bij een artiest ok, en een album als to Venus and back en The beekeeper kan ok erg waarderen maar bijv. Americandollposse moest ik zo ontzettend aan wennen, is geen muziek waar je meteen op verliefd wordt.
Ik ga de nieuwe maar weer eens kopen al t weer veel piano is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat het vrijdag is![]()
......
wacht![]()
![]()
Bij The Beekeeper ben ik afgehaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond The Beekeeper wel oke, maar zo zo zoetig.
Dat vond ik van ADP leuk, de versschillen (letterlijk, de verschillende personages).
Maar goed, haar beste cd's zitten toch aan t begin van de carriere.
Al is Night of Hunters wel erg apart, want helemaal met bestaande klassieke nummers en eigen verzonnen teksten in een soort van sprookjesverhaal.
Ik hield stug vol, zelfs met Abnormally attracted to sin. Gelukkig werd het daarna beterquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij The Beekeeper ben ik afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |