abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140670357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef TRNR het volgende:
Pas na 16 uur naar Pinkpop gaan om de sfeer te proeven (':
De hele dag dat die drukte trek ik gewoon niet vandaar dat ik tussen de voor mij interessante bands het terrein even verlaat., bovendien zijn de meeste hedendaagse bands voor mij niet de moeite om heen te gaan.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:44:46 #277
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140670529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef Tito het volgende:
Ik lees net dat er meer watertap punten komen, betekend dit ook, dat we lege flesjes mee naar binnen mogen nemen? zou graag een flesje water bij me willen ipv steeds een beker
Ik zou zeggen probeer t, zal wel lukken. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen haha
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:45:59 #278
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140670569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

De hele dag dat die drukte trek ik gewoon niet vandaar dat ik tussen de voor mij interessante bands het terrein even verlaat., bovendien zijn de meeste hedendaagse bands voor mij niet de moeite om heen te gaan.
Arctic Monkeys/Editors wel dan? S'avonds én hedendaags (;
pi_140670629
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef TRNR het volgende:

[..]

. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen
En zelfs (lege) flesjes mag je NIET meenemen op het terrien. Dat heb ik nagevraagt, Ik wilde een plasticc lege fles meenemen, maar deze zal bij de ingangscontrolle alsnog worden ingenomen.
pi_140670672
quote:
Ik lees net dat er meer watertap punten komen, betekend dit ook, dat we lege flesjes mee naar binnen mogen nemen? zou graag een flesje water bij me willen ipv steeds een beker
Gewoon tactisch in je tas verstoppen
pi_140670716
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef TRNR het volgende:

[..]

Arctic Monkeys/Editors wel dan? S'avonds én hedendaags (;
Zal het programma straks op de website bekijken en de tijdstippen plannen en opschrijven wanneer ik kom en wanneer ik tussendoor even het terrein verlaat.

Ik heb in het nabij gelegen bos ergens al een paar waterflessen verstopt zodat ik altijd te drinken heb, je mag immers niks van drinken of eten meenemen op het terrein.
pi_140670774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Zal het programma straks op de website bekijken en de tijdstippen plannen en opschrijven wanneer ik kom en wanneer ik tussendoor even het terrein verlaat.

Ik heb in het nabij gelegen bos ergens al een paar waterflessen verstopt zodat ik altijd te drinken heb, je mag immers niks van drinken of eten meenemen op het terrein.
Wel bos staat er op het festivalterrein dan?
pi_140670792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Gewoon tactisch in je tas verstoppen
Kun je proberen, maar (grote) rugtassen ed mogen niet het terrein op, wel kleine schoudertassen en zelfs die worden nagekeken, trouwens je wordt zelf ook gefolieerd.
pi_140670840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Kun je proberen, maar (grote) rugtassen ed mogen niet het terrein op, wel kleine schoudertassen en zelfs die worden nagekeken, trouwens je wordt zelf ook gefolieerd.
Onzin, rugtassen mogen gewoon
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:57:47 #285
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140670984
Heb je echt NU al flessen verstopt in een bos? Waarom niet wat op t terrein kopen of?
pi_140671016
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Onzin, rugtassen mogen gewoon
Kleine, maar geen grrote, Dat staat op de website en dat is mij ook door de klantenservice verteld. Grote tassen kun je afgeven bij een bewaarbalie.

Ze gaan voor zover ik weet geen discussie aan, zelfs een kleine paraplu mag je nog niet nij je hebben. Ook grote plastic zeilen en inklap stoeltjes worden niet toegelaten.

In Geleen namen en mensen complete tenten plastic jerrycans gevuld met bier tuinstoelen en zelfs draagbare BBQ mee, veel van die tenten werden na afloop ritueel verbrand.
pi_140671075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Kleine, maar geen grrote, Dat staat op de website en dat is mij ook door de klantenservice verteld. Grote tassen kun je afgeven bij een bewaarbalie.

Ze gaan voor zover ik weet geen discussie aan, zelfs een kleine paraplu mag je nog niet nij je hebben. Ook grote plastic zeilen en inklap stoeltjes worden niet toegelaten.

In Geleen namen en mensen complete tenten plastic jerrycans gevuld met bier tuinstoelen en zelfs draagbare BBQ mee, veel van die tenten werden na afloop ritueel verbrand.
Met grote rugzakken bedoelen ze backpacks van 120 liter. Normale rugzakken mogen gewoon naar binnen.
pi_140671295
Ach we blijven goed smeren!

pi_140671715
quote:
De standaardreden dat flesjes niet mee het terrein op mogen bij Nederlandse festivals is de veiligheid. Mensen drinken hun flesje leeg, draaien de dop erop en gooien hem op de grond. Als je daarop stapt ga je onderuit (i.t.t. een flesje zonder dop). Je kunt het proberen natuurlijk en misschien zijn ze met het weer wat toeschietelijker, maar neem voor de zekerheid dan maar een extra dop mee, zodat je tegen de security kan zeggen dat je de dop wel weg zal gooien. :P
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juni 2014 @ 16:29:18 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_140671942
Om maar even van m'n Facebook te citeren.

Uwe D_A:

This year is madness.

IK BEN DE OFFICIËLE FOTOGRAAF VOOR DE ROLLING STONES OP PINKPOP!

*O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:29:32 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140671955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Operc het volgende:

[..]

De standaardreden dat flesjes niet mee het terrein op mogen bij Nederlandse festivals is de veiligheid. Mensen drinken hun flesje leeg, draaien de dop erop en gooien hem op de grond. Als je daarop stapt ga je onderuit (i.t.t. een flesje zonder dop). Je kunt het proberen natuurlijk en misschien zijn ze met het weer wat toeschietelijker, maar neem voor de zekerheid dan maar een extra dop mee, zodat je tegen de security kan zeggen dat je de dop wel weg zal gooien. :P
Dat is niet de reden lijkt me, maar meer dat je volle flesjes erg makkelijk kan gooien naar het podium.

Maar de echte reden is natuurlijk dat ze geld uit je zak willen kloppen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_140671996
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

Uwe D_A:

This year is madness.

*O*
*O* Hoe tof! Gefeliciteerd!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_140672011
quote:

Uwe D_A:

This year is madness.

*O*
Tof! Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is niet de reden lijkt me, maar meer dat je volle flesjes erg makkelijk kan gooien naar het podium.

Maar de echte reden is natuurlijk dat ze geld uit je zak willen kloppen :P.
Het zal allemaal meespelen, maar de reden die ik noemde was wat wij als catering bij Lowlands te horen kregen. (Gerelateerd aan de drankkraampjes dat als je ooit flesjes verkocht, je de doppen niet mee mocht geven.)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:34:31 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140672132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Tof! Gefeliciteerd!

[..]

Het zal allemaal meespelen, maar de reden die ik noemde was wat wij als catering bij Lowlands te horen kregen. (Gerelateerd aan de drankkraampjes dat als je ooit flesjes verkocht, je de doppen niet mee mocht geven.)
Ook zodat je niet zo makkelijk je flesje gaat bijvullen natuurlijk, dokken zal je :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_140672330
quote:

Uwe D_A:

This year is madness.

*O*
^O^
pi_140672357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Tof! Gefeliciteerd!

[..]

2 jaar geleden mocht je op Lowlands wel een flesje meenemen hoor.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:41:41 #297
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_140672371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook zodat je niet zo makkelijk je flesje gaat bijvullen natuurlijk, dokken zal je :P.
ik vind water kopen altijd zo stom.
Blij dat ze water uit delen. Maar als water halen langer duurt dan in de rij staan bij de drank tent, schiet het ook niet op.
pi_140672397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Luni het volgende:

[..]

2 jaar geleden mocht je op Lowlands wel een flesje meenemen hoor.
Op het festivalterrein zelf + dop? Dan zal dat veranderd zijn. (Waar hebben ze dat omschenkpunt dan nog voor eigenlijk. :?)
pi_140672411
quote:

Uwe D_A:

This year is madness.

*O*
Tof ^O^ _O_
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:44:34 #300
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140672465
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef TRNR het volgende:

[..]

Ik zou zeggen probeer t, zal wel lukken. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen haha
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Tito het volgende:

[..]

ik vind water kopen altijd zo stom.
Blij dat ze water uit delen. Maar als water halen langer duurt dan in de rij staan bij de drank tent, schiet het ook niet op.
Vorig jaar ging ik tussen de acts door water drinken bij die tappunten, meestal kon je gewoon ernaartoe of moest je op één iemand wachten. Ging nog sneller als iets te drinken halen bij een standje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')