De hele dag dat die drukte trek ik gewoon niet vandaar dat ik tussen de voor mij interessante bands het terrein even verlaat., bovendien zijn de meeste hedendaagse bands voor mij niet de moeite om heen te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef TRNR het volgende:
Pas na 16 uur naar Pinkpop gaan om de sfeer te proeven (':
Ik zou zeggen probeer t, zal wel lukken. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef Tito het volgende:
Ik lees net dat er meer watertap punten komen, betekend dit ook, dat we lege flesjes mee naar binnen mogen nemen? zou graag een flesje water bij me willen ipv steeds een beker
Arctic Monkeys/Editors wel dan? S'avonds én hedendaags (;quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
De hele dag dat die drukte trek ik gewoon niet vandaar dat ik tussen de voor mij interessante bands het terrein even verlaat., bovendien zijn de meeste hedendaagse bands voor mij niet de moeite om heen te gaan.
En zelfs (lege) flesjes mag je NIET meenemen op het terrien. Dat heb ik nagevraagt, Ik wilde een plasticc lege fles meenemen, maar deze zal bij de ingangscontrolle alsnog worden ingenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef TRNR het volgende:
[..]
. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen
Gewoon tactisch in je tas verstoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef Tito het volgende:
Ik lees net dat er meer watertap punten komen, betekend dit ook, dat we lege flesjes mee naar binnen mogen nemen? zou graag een flesje water bij me willen ipv steeds een beker
Zal het programma straks op de website bekijken en de tijdstippen plannen en opschrijven wanneer ik kom en wanneer ik tussendoor even het terrein verlaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef TRNR het volgende:
[..]
Arctic Monkeys/Editors wel dan? S'avonds én hedendaags (;
Wel bos staat er op het festivalterrein dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zal het programma straks op de website bekijken en de tijdstippen plannen en opschrijven wanneer ik kom en wanneer ik tussendoor even het terrein verlaat.
Ik heb in het nabij gelegen bos ergens al een paar waterflessen verstopt zodat ik altijd te drinken heb, je mag immers niks van drinken of eten meenemen op het terrein.
Kun je proberen, maar (grote) rugtassen ed mogen niet het terrein op, wel kleine schoudertassen en zelfs die worden nagekeken, trouwens je wordt zelf ook gefolieerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gewoon tactisch in je tas verstoppen
Onzin, rugtassen mogen gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kun je proberen, maar (grote) rugtassen ed mogen niet het terrein op, wel kleine schoudertassen en zelfs die worden nagekeken, trouwens je wordt zelf ook gefolieerd.
Kleine, maar geen grrote, Dat staat op de website en dat is mij ook door de klantenservice verteld. Grote tassen kun je afgeven bij een bewaarbalie.quote:
Met grote rugzakken bedoelen ze backpacks van 120 liter. Normale rugzakken mogen gewoon naar binnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kleine, maar geen grrote, Dat staat op de website en dat is mij ook door de klantenservice verteld. Grote tassen kun je afgeven bij een bewaarbalie.
Ze gaan voor zover ik weet geen discussie aan, zelfs een kleine paraplu mag je nog niet nij je hebben. Ook grote plastic zeilen en inklap stoeltjes worden niet toegelaten.
In Geleen namen en mensen complete tenten plastic jerrycans gevuld met bier tuinstoelen en zelfs draagbare BBQ mee, veel van die tenten werden na afloop ritueel verbrand.
De standaardreden dat flesjes niet mee het terrein op mogen bij Nederlandse festivals is de veiligheid. Mensen drinken hun flesje leeg, draaien de dop erop en gooien hem op de grond. Als je daarop stapt ga je onderuit (i.t.t. een flesje zonder dop). Je kunt het proberen natuurlijk en misschien zijn ze met het weer wat toeschietelijker, maar neem voor de zekerheid dan maar een extra dop mee, zodat je tegen de security kan zeggen dat je de dop wel weg zal gooien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef Tito het volgende:
Dat is niet de reden lijkt me, maar meer dat je volle flesjes erg makkelijk kan gooien naar het podium.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Operc het volgende:
[..]
De standaardreden dat flesjes niet mee het terrein op mogen bij Nederlandse festivals is de veiligheid. Mensen drinken hun flesje leeg, draaien de dop erop en gooien hem op de grond. Als je daarop stapt ga je onderuit (i.t.t. een flesje zonder dop). Je kunt het proberen natuurlijk en misschien zijn ze met het weer wat toeschietelijker, maar neem voor de zekerheid dan maar een extra dop mee, zodat je tegen de security kan zeggen dat je de dop wel weg zal gooien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Om maar even van m'n Facebook te citeren.
Uwe D_A:
This year is madness.
IK BEN DE OFFICIËLE FOTOGRAAF VOOR DE ROLLING STONES OP PINKPOP!
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uwe D_A:
This year is madness.
Het zal allemaal meespelen, maar de reden die ik noemde was wat wij als catering bij Lowlands te horen kregen. (Gerelateerd aan de drankkraampjes dat als je ooit flesjes verkocht, je de doppen niet mee mocht geven.)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet de reden lijkt me, maar meer dat je volle flesjes erg makkelijk kan gooien naar het podium.
Maar de echte reden is natuurlijk dat ze geld uit je zak willen kloppen.
Ook zodat je niet zo makkelijk je flesje gaat bijvullen natuurlijk, dokken zal jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Tof! Gefeliciteerd!
[..]
Het zal allemaal meespelen, maar de reden die ik noemde was wat wij als catering bij Lowlands te horen kregen. (Gerelateerd aan de drankkraampjes dat als je ooit flesjes verkocht, je de doppen niet mee mocht geven.)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uwe D_A:
This year is madness.
2 jaar geleden mocht je op Lowlands wel een flesje meenemen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Tof! Gefeliciteerd!
[..]
Het zal allemaal meespelen, maar de reden die ik noemde was wat wij als catering bij Lowlands te horen kregen. (Gerelateerd aan de drankkraampjes dat als je ooit flesjes verkocht, je de doppen niet mee mocht geven.)
ik vind water kopen altijd zo stom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zodat je niet zo makkelijk je flesje gaat bijvullen natuurlijk, dokken zal je.
Op het festivalterrein zelf + dop? Dan zal dat veranderd zijn. (Waar hebben ze dat omschenkpunt dan nog voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Luni het volgende:
[..]
2 jaar geleden mocht je op Lowlands wel een flesje meenemen hoor.
Tofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uwe D_A:
This year is madness.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef TRNR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer t, zal wel lukken. Ik ga echter geen uur in de rij staan om mn flesje te vullen haha
Vorig jaar ging ik tussen de acts door water drinken bij die tappunten, meestal kon je gewoon ernaartoe of moest je op één iemand wachten. Ging nog sneller als iets te drinken halen bij een standje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Tito het volgende:
[..]
ik vind water kopen altijd zo stom.
Blij dat ze water uit delen. Maar als water halen langer duurt dan in de rij staan bij de drank tent, schiet het ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |