Als ik een zuurpruim ben, ben jij een zuurpruimsmoothie.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg, maar voor wie doen we dit, het arbitrair bij elkaar rapen van wat 'indie'-platen? Voor de sporadisch verwarde fokker die in dit topic aanbelandt, en vervolgens hooguit drie keer post? We zijn toch geen didactische instelling hier, kom nou. Enige wat er hierna waarschijnlijk gebeurt, is dat er weer tig topics worden vol geluld door dezelfde users over welke platen er wel/niet in de OP horen.
Daarom settlen we dit for once and for all.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg, maar voor wie doen we dit, het arbitrair bij elkaar rapen van wat 'indie'-platen? Voor de sporadisch verwarde fokker die in dit topic aanbelandt, en vervolgens hooguit drie keer post? We zijn toch geen didactische instelling hier, kom nou. Enige wat er hierna waarschijnlijk gebeurt, is dat er weer tig topics worden vol geluld door dezelfde users over welke platen er wel/niet in de OP horen.
Ik de zuurpruimsmoothie, jij de zuurpruimMoody.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik een zuurpruim ben, ben jij een zuurpruimsmoothie.
Deze ga ik even bookmarken voor toekomstige discussies.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Daarom settlen we dit for once and for all.
Bell X1 - Music In Mouthquote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Versie 3, op/aanmerkingen?
We missen nog een ranja album.
Welke moeten weg dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Bell X1 - Music In Mouth
Madrugada - Industrial Silence
Dan ben ik tevreden
Geen idee, zie ze wel eens voorbijkomen hier, kunnen we evt. Madrugada ervoor in de plaats doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Norrage het volgende:
Nou ik vind dat ie er best mee door kan. Snap niet helemaal wat Beirut er in doet thoughZijn er mensen buiten Moody die Beirut leuk vinden hier?
Ik vind Beirut wel tof.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Norrage het volgende:
Nou ik vind dat ie er best mee door kan. Snap niet helemaal wat Beirut er in doet thoughZijn er mensen buiten Moody die Beirut leuk vinden hier?
Ik zie ook 4 of 5 albums van vorig jaar waar je nu niemand meer over hoort. Dat zou dan ook nergens op slaanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Norrage het volgende:
Ik maar 2, waar best nog wat over geluld wordt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie ook 4 of 5 albums van vorig jaar waar je nu niemand meer over hoort. Dat zou dan ook nergens op slaan
Doe dan Pink Moon. Eigenlijk moet er ook nog een album van Andrew Bird in, en één van Tom Waits.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
Nick Drake - Five Leaves Left?
Lekker de boel opstoken
Darkside en Haxan Cloak idd. Had het verkeerde Boards of Canada album in gedachtequote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik maar 2, waar best nog wat over geluld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |