Voor mij gaat het de PP worden... verreweg het overtuigendst programma imo. Trouwens ook de partij die wat programma de laatste jaren een enorme vooruitgang geboekt heeft, als ze dat volhouden kan het een enorm serieuze partij worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal tussen SP en de Piratenpartij.
Voor het grootste gedeelte lijken beide partijen het wel eens te zijn over de belangrijkste kwesties. Piratenpartij is natuurlijk veel sterker in digitale zaken en zit al door heel Europa, maar aan de andere kant vind ik ze minder sterk op andere gebieden en zijn ze wat onervaren...
Dat sowiesoquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor mij gaat het de PP worden... verreweg het overtuigendst programma imo. Trouwens ook de partij die wat programma de laatste jaren een enorme vooruitgang geboekt heeft, als ze dat volhouden kan het een enorm serieuze partij worden.
Wat een stelletje kneuzen zijn datquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Gehenna het volgende:
Oh als iedereen al op de PP heeft gestemd, dan ga ik wel heel hipster voor de IQ partij
Hun (zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een stelletje kneuzen zijn datDe piratenpartij is klein maar normaal. De IQ-partij... http://www.iq.jaaaa.net/ Spreekt voor zich lijkt me.
Het is een hij inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hun (zijn?) antwoorden bij de stemwijzer waren ook al zo geweldig, geen touw asn vadt te knopen, en veel obscure afkortingen
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een hij inderdaad.https://twitter.com/GuntherNiessen
Bril-jant num-mer.quote:
Een van de beste albums ooit gemaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
The Microphones - The Glow Pt. II
Wat vinden we daarvan, zie er veel praise voor op andere sites, moet ik snel luisteren zeker.
Ga ik die zo even luisteren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:15 schreef DO2 het volgende:
Da's nog zo'n indieklassieker die je moet kennen, Kerft.
quote:The whole album has this foghorn sound over the top of it. I was watching Twin Peaks, and I noticed that every time there was a scene at Pete and Catherine and Josie's house, very subtly there would be this kind of low foghorn in the background every 30 or 45 seconds. It was so subtle, but it was perfect — it gave you the idea that they were near the water. I decided that the album would be in that setting too, because it reminded me very much of Anacortes, which is where I live now and where I'm from. I wanted to really nail it down in that setting. I tried to record the foghorn here in Anacortes — I got these extension cords and chained them all together, and I got a really fancy mic I borrowed from a studio. But it didn't work out. It just wasn't foggy. So I ended up synthesizing the sound with a tape loop with just one note played on the bass, slowed down a lot, with a lot of reverb and tape hiss.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:31 schreef On het volgende:
Er zit ook een Twin Peaks referentie in, hij heeft namelijk de misthoorn die je soms tijdens de serie voorbij hoort komen nagebootst en verspreid over het album.
[..]
Jammer dat ik toen niet op het woord "misthoorn" kwam.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
En dan Het Geluid. Het Geluid dat tussen iedere track door zit, en door sommige nummers als Headless Horseman de hele tijd. Het Geluid dat alle andere geluiden op het album compleet naar de achtergrond verdringt als het opduikt. Eerst erger je je er aan, dan merk je het enkel op en op een gegeven moment wil je er meer van - gelukkig is er de laatste track die je tien minuten lang meevoert door een chaotische geluidswereld die lijkt op een droom met fragmenten van dingen die je eerder hebt gezien. Doorweven met Het Geluid.
Ik heb zelden een album gehoord dat zo bijzonder was. Misschien wel nog nooit.
Heel erg vet. Beetje overbodig dit maar ik wil het nog een keer zeggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
The Microphones - The Glow Pt. II
Wat vinden we daarvan, zie er veel praise voor op andere sites, moet ik snel luisteren zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |