quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh hahahha wat leuk zeg
tief lekker op gek
Mathijs wist niet eens wat Snapchat en Netflix wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Die jongen zal heus wel wat weten man maar Mathijs komt uit een ei op dat gebied, dus dan krijg je het idee van een zoon die aan zijn vader uitlegt hoe zijn smartphone werkt.
Ik snap het concept nog niet helemaal, je kunt losse artikelen kopen van kranten als bijvoorbeeld NRC Next of zo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=blendle
enorme hit aan het worden
Erik Arboresquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het verleden hadden ze bij dwdd een knaapje van dertien die al naar de Universiteit mocht omdat hij hoogbegaafd was. Is nu DJ geloof ik, Dat was wel een guitig kereltje.
http://www.denieuwereport(...)n-blendle-of-elinea/quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dus?
Beter goed gejat dan slecht bedacht enzulks.
In Enschede? want dan ken ik die irritante kutventquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had laats bijna ruzie met een Marokkaan die om geld kwam bedelen terwijl ik stond te pinnen.
Heb je euro.. Nee. Heb je twee euro ? Nee... Weet je zeker,,, ? Opkankeren... schapen neuker.
Wou die gozer met me vechten terwijl een zware rugtas om had..
Het was een mager mannetje dus normaal gezien kan ik hem hebben.
Nee daarom, dus krijg je eerst 5 minuten totaal overbodige uitleg en dan (soms) een geinig nieuw product of concept.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mathijs wist niet eens wat Snapchat en Netflix was
Die had wel op fok gepast ja, ik ken hem ook wel. Ging ook echt 2 studies ofzo doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het verleden hadden ze bij dwdd een knaapje van dertien die al naar de Universiteit mocht omdat hij hoogbegaafd was. Is nu DJ geloof ik, Dat was wel een guitig kereltje.
In Enschede inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:30 schreef siddha het volgende:
[..]
In Enschede? want dan ken ik die irritante kutvent
Nee klopt ook wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee daarom, dus krijg je eerst 5 minuten totaal overbodige uitleg en dan (soms) een geinig nieuw product of concept.
Die 3dbril is oogt wel geinig maar als je dan op FOK! gaat kijken is er al een topic over uit 2009 of zo dus zo heel vernieuwend en fris zijn die onderwerpen sowieso niet.
Is zijn muziek ook echt wat of kan hij beter voor raketgeleerde gaan leren?quote:
Bij de Rabo in de centrum, altijd als ik weed wil halen zie ik hem. Nu is hij wat bang van mijquote:
Hij komt er wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn muziek ook echt wat of kan hij beter voor raketgeleerde gaan leren?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://www.denieuwereport(...)n-blendle-of-elinea/
woesssh
Jaaaa met die maquette erg gaaf gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel.
Heb je die DWDD university van Silicon Valley wel gezien? Dat is wel tof gedaan
een slim en geestig mannetjequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wat vinden jullie dan van die Pieter Derks dan bij DWDD?
Ken je pok die ouwe zwerver met dat warrige haar ? die vroeg hetzelfde op een normale manier daar ben ik toen een beetje tegen uitgevallen, Daar had ik achteraf spijt van want hij kreeg over zich heen wat die andere verdiende.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:30 schreef siddha het volgende:
[..]
In Enschede? want dan ken ik die irritante kutvent
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Ro-ald het volgende:
Af en toe wel aardig grappig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Ro-ald het volgende:
Zijn laatste track is lekker in het big room house rijtje van Martin Garrix enzo. Wat een troep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn muziek ook echt wat of kan hij beter voor raketgeleerde gaan leren?
met baard? is ook een lastige kerel laatst kreeg hij ruzie met een duitser kreeg hij paar klappenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken je pok die ouwe zwerver met dat warrige haar ? die vroeg hetzelfde op een normale manier daar ben ik toen een beetje tegen uitgevallen, Daar had ik achteraf spijt van want hij kreeg over zich heen wat die andere verdiende.
Weet jij of hij een mes bij draagt ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef siddha het volgende:
[..]
Bij de Rabo in de centrum, altijd als ik weed wil halen zie ik hem. Nu is hij wat bang van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |