Die man gaat keihard joh. Al van Blendle gehoord?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd van die flut coverbands, nico dijkshoorn, dan die kneus die gadgets en trends komt uileggen, de ergernissen van Jan Mulder en Mathijs die álles even enig vindt bah.
dat vroeg je de vorige keer ookquote:
Hou je waffel tegen fok-it.quote:
Nee dat is een baas manquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd van die flut coverbands, nico dijkshoorn, dan die kneus die gadgets en trends komt uileggen, de ergernissen van Jan Mulder en Mathijs die álles even enig vindt bah.
is dat uitschelden?quote:
Nee wat is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die man gaat keihard joh. Al van Blendle gehoord?
Omdat ik het jammer vind dat jij donaties aan kerken gelijk linkt met misstanden etc. Ik denk dat je daarmee vele miljoenen vrijwilligers te kort doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?
Volgens mij legde ik net aan je uit dat er genoeg lokale kerken zullen zijn die wel goed werken leveren
kanker zeg, sinds wanneer ben jij zo persoonlijk als het om religieuze dingen gaat
Moest weer ff trollingz zettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is dat uitschelden?
zeg ik dat tegen hem?
En dan mij dom nodig
Dat heb ik ook gezien ja ik hoopte dat hij out ging.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wat is dat?![]()
Laatste keer zag ik Mathijs spacen met een of andere virtual 3dbril hij viel bijna om dat was wel vermakelijk
https://www.google.nl/#q=blendlequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wat is dat?![]()
Laatste keer zag ik Mathijs spacen met een of andere virtual 3dbril hij viel bijna om dat was wel vermakelijk
Ja beetje verkeerd geformuleerd, sorryquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het jammer vind dat jij donaties aan kerken gelijk linkt met misstanden etc. Ik denk dat je daarmee vele miljoenen vrijwilligers te kort doet.
Maar ik ga slapen. Nog 5 uur slaap
xx
oh hahahha wat leuk zegquote:
Die jongen zal heus wel wat weten man maar Mathijs komt uit een ei op dat gebied, dus dan krijg je het idee van een zoon die aan zijn vader uitlegt hoe zijn smartphone werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is een baas manAlexander Klopping
Stukjes krant wat je kan kopen toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=blendle
enorme hit aan het worden
hij heeft gewoon geluk dat hij de eerste is die zoveel publiciteit krijgtquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=blendle
enorme hit aan het worden
Yes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stukjes krant wat je kan kopen toch?
Ja, dus?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
hij heeft gewoon geluk dat hij de eerste is die zoveel publiciteit krijgt
er zijn meer van die websites die net als blendle nu in hun beginfase zit
| Forum Opties | |
|---|---|