1 van de mooiste TV-serie intro's en ik was er gewoon bij en keek er naar ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vorm van veedrijven leek het wel.
Die van Bonanza was ook tof.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van de mooiste TV-serie intro's en ik was er gewoon bij en keek er naar ..
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil jij mij nu aan de Suri vouw brengen ..
OK maar doe dat dan op een discrete manier in van die papieren zakken of zo ... of een DMtje ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben er wat uit maar ga kijken wat ik voor je kan hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar doe dat dan op een discrete manier in van die papieren zakken of zo ... of een DMtje ..Dan vraag je mij tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar doe dat dan op een discrete manier in van die papieren zakken of zo ... of een DMtje ..Mijn maatje die daar expert in was is dood maar heb nog wel wat connecties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tekst is weer eens half te lexen en mn frans is mn pas mn 5e taal dus helaas .. Maar geluid was mooiquote:
Ik was cynischquote:
Ga ik eerst ff de supermarkt op de hoek in en geheid dat ik daar boos ga worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
Wordt het nog gezellig ook .. Iedereen weet inmiddels ook waar ik woon ,, hoef ik jouw niet meer te vertellen ..
Zou ik niet doen maar jij je ding...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ik eerst ff de supermarkt op de hoek in en geheid dat ik daar boos ga worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt gevolgd PPquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ik eerst ff de supermarkt op de hoek in en geheid dat ik daar boos ga worden.
En ik belde toen urenlang gratis met Spanjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 80 werd mijn telefoon al afgeluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |