Nah, met downies kan je wel lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen met een IQ onder de 80 toch niet dan
Dat moet ik nog net wel halenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
wejoooo typisch. hoer.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
stuur dit naar haar, werkt denk ik wel
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Onder de 120 toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
wel apaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent hoogbegaafd daar bestaat geen twijfel overInso ook trouwens.
hallo sofquote:
Ben je gek. Ik kan redelijk goed verbanden leggen en snap vrij snel wat mensen bedoelen, maar daar stopt het wel ongeveer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent hoogbegaafd daar bestaat geen twijfel overInso ook trouwens.
ja je zou hem toch dm'en of niet?quote:
apaten zouden qua gebreken ook wel op een eiland kunnenquote:
Dat heeft ze gedaan. Johannes was echt extreem smoothquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je zou hem toch dm'en of niet?
wie is hier nou de hoer?
of naja, geen hoer
kut wijf was de juiste benaming
iq zegt niks je kan hoogbegaafd zijn en toch niet functionerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik kan redelijk goed verbanden leggen en snap vrij snel wat mensen bedoelen, maar daar stopt het wel ongeveer.
heb ik toch gedaan johquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je zou hem toch dm'en of niet?
wie is hier nou de hoer?
of naja, geen hoer
kut wijf was de juiste benaming
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan. Johannes was echt extreem smooth
waar gaat dit overquote:
nee ga dan maar weg elanquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
Kan je ook hooggeleid zijn op 1 onderdeel en andere onderdeel weer laag scoren?
Dat heet autisme/ asperger in veel gevallen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
mensen die weg mogen van de wereld:quote:
jij bent apaat toch dus die mogen niet wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die weg mogen van de wereld:
pedofielen
communisten
racisten
apaten
tot zover het lijstje
doe effe normaal wil je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik toch gedaan joh
oke, nieuwe naam voor jou
debiele eikel
kloptquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent apaat toch dus die mogen niet weg
moordenaars moeten weg
en verkrachters
Le Pennquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kan meneer ebola een handje helpen
was grapje tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en fokkie zegt dat apaten ook weg moeten
oh sorry typjequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe normaal wil je?
anders zal ik je toch echt aan moeten geven voor crewbash
Lijkt me deels makkelijker om van één ding alles af te weten dan van heleboel dingen een beetje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet autisme/ asperger in veel gevallen.
Oh dan mag je ook weg.quote:
oke is goedquote:
Ik vind Algemene kennis wel belangrijk hoor. Je komt toch anders over als je algemene kennis een stuk beperkter is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me deels makkelijker om van één ding alles af te weten dan van heleboel dingen een beetje.
Ook met opleiding of werk.
Algemene kennis is leuk maar je kan er eigenlijk niet echt iets mee (behalve met iedereen mee kletsen op het terrasje)
mijn algemene kennis is relatief hoog maar ik ben nergens goed in kutleefquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me deels makkelijker om van één ding alles af te weten dan van heleboel dingen een beetje.
Ook met opleiding of werk.
Algemene kennis is leuk maar je kan er eigenlijk niet echt iets mee (behalve met iedereen mee kletsen op het terrasje)
ga je nu alweer?quote:
Jawel man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn algemene kennis is relatief hoog maar ik ben nergens goed in kutleef
quote:
quote:
Jij kan tenminste goed wiskunde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn algemene kennis is relatief hoog maar ik ben nergens goed in kutleef
magere kwark eet je gewoon zonder ietsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Wat kan ik door m'n kwark gooien behalve honing?
pff ja oke neem ik terugquote:
wat is er elanquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan tenminste goed wiskunde.
En Footballmanager
walnotenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
slecht man had 2e seizoenshelft verneukt bijna degradatienoodquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan tenminste goed wiskunde.
En Footballmanager
Siroopquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Lijnzaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
cruesli, noten, fruitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Nee, dat is vies.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
magere kwark eet je gewoon zonder iets
jamquote:
Doe ik normaal, maar die zijn op.quote:
niks ik wou je iets vragen over examens maar bedacht dat het waarschijnlijk toch weer op ruzie zou uitlopenquote:
quote:
suikerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Liever honing dan. En beiden is nogal overkill.quote:
Goeie, maar heb ik niet.quote:
Ik doe zelf gewoon muesli erin hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever honing dan. En beiden is nogal overkill.
[..]
Goeie, maar heb ik niet.
nee dit is recht uit het hart typischquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij was je eerste reactie meer oprecht dan deze
jammer dit, ik zal het onthouden
Heb ik niet, heb ik niet, alleen banaan. Was niet zo geslaagd.quote:
nee hoor, vraag maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
niks ik wou je iets vragen over examens maar bedacht dat het waarschijnlijk toch weer op ruzie zou uitlopen
Wat een bullshit. Mag toch wel een beetje smaak hebben?quote:
Nee.quote:
eet gewoon dat spul opquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Mag toch wel een beetje smaak hebben?
ezelltjequote:
okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dit is recht uit het hart typisch
Inso is apaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Mag toch wel een beetje smaak hebben?
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die gezond willen eten kwark enzo en dan allemaal zooi er doorheen gooien
my nigger.
Ja, pap.quote:
Dat en ik ben het niet eens met het download verbod.quote:
je zweet gaat daar van stinken als je te veel eet echt mimangquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
ik vind magere kwark best te eten
al eet ik het de laatste tijd niet meer
One-issue partij weet je het nooit bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat en ik ben het niet eens met het download verbod.
plus nieuw bloed in de politiek is niet verkeerd.
Kwark heeft meer eiwit. Vooral magere kwark.quote:
Als je wilt aankomen is dat goed ja.quote:
daarom gewoon wegstauwenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwark heeft meer eiwit. Vooral magere kwark.
bedankt typjequote:
Daarom heb ik eiwittenshake.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwark heeft meer eiwit. Vooral magere kwark.
Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.quote:
Downloadverbod vind ik ook heel erg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat en ik ben het niet eens met het download verbod.
plus nieuw bloed in de politiek is niet verkeerd.
Wel veel kcal. Dus als je wilt aankomen gaat het makkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.
Beetje honing voor de smaak dan maar.quote:
Nee ik bedoel ook als je gewoon dikker moet wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.
Ja, gewoon letten op hoeveel je pakt. Je zit er ook sneller vol van, dus je hebt minder nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel veel kcal. Dus als je wilt aankomen gaat het makkelijk
vrije internet zijn we helaas te laat mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Downloadverbod vind ik ook heel erg.
Juist het vrije internet is iets wat wezenlijk van belang is je kunt alles vinden op internet
ik heb een hekel aan weinig eten ook in een cutquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, gewoon letten op hoeveel je pakt. Je zit er ook sneller vol van, dus je hebt minder nodig.
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook als je gewoon dikker moet wordenOmdat je te dun bent.
Dan is dat goed. Net als noten enzo
Klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.
noten moet je wel extreem weinig van eten in de cut echt vervelendquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.
Als je voor de smaak gaat kies je voor volle producten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Ezell het volgende:
Ik pak altijd standaard magere melkproducten. Maar maakt toch niet zoveel uit of wel?![]()
Ik drink 2 liter cola light per dag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
Net als mensen die lightchips eten en lightcola drinken
Ligt eraan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Ezell het volgende:
Ik pak altijd standaard magere melkproducten. Maar maakt toch niet zoveel uit of wel?![]()
Ik doe niet aan cut.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
noten moet je wel extreem weinig van eten in de cut echt vervelend
dudequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter cola light per dag.
Light is kankerzooi man die aspartaam is echt niet goed voor je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik gooi er toch altijd iets bij, dus dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je voor de smaak gaat kies je voor volle producten.
Net als mensen die lightchips eten en lightcola drinken
aan watquote:
bedankt jcquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mis sowieso de cowboy tijden van het internet voor iedereen het had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist het vrije internet is iets wat wezenlijk van belang is je kunt alles vinden op internet
Internet is al lang niet meer vrij joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van 2 liter cola light per dag krijg je alleen een shitload aan suikers binnen maar okequote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt typje
huh
je bent geen mod meer
wat is groene haas?
Niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, van 2 liter cola light per dag krijg je alleen een shitload aan suikers binnen maar oke
hahaahha inso doe normaal plsquote:
wanneer fotoquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1,96 nu bijna onder de 80kg
mirin ezell?
ohquote:
lol daar zitten juist geen suikers inquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, van 2 liter cola light per dag krijg je alleen een shitload aan suikers binnen maar oke
Aspartaam is een veilige zoetstof zolang het gebruik onder de Aanvaardbare Dagelijkse Inname (ADI) blijft. ''quote:
mirin je vriendinquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1,96 nu bijna onder de 80kg
mirin ezell?
Eiwitten. Minder spierpijn als ik veel eiwitten eet na het sporten.quote:
als ik er niet meer uit zie als een psychiatrisch patientquote:
naja zoetstoffen dan inderdaadquote:
wowquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1,92 nu bijna onder de 80kg
mirin ezell?
ectoquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1,92 nu bijna onder de 80kg
mirin ezell?
oooh, wat gaan jullie doen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ben ik nog wel hoor, maar dit tagje zit er overheen
is supporters toernooi van Feyenoord en wij doen ook mee met wat FOK!kers
kom je dan op tcquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik er niet meer uit zie als een psychiatrisch patient
zo zie je er vast niet uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik er niet meer uit zie als een psychiatrisch patient
real life kaninchen allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik drink helemaal geen frisdranken meer. Als ik niet oppas begin ik echt gezond te leven
Ik ben voor een grote federatie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Europese unie die onze wetten kan aanpassen onder dwang wil ik niet jullie wel?
Wat drink je dan enkel water /koffie/thee (bierquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik drink helemaal geen frisdranken meer. Als ik niet oppas begin ik echt gezond te leven
/care nergens last van tot nu toequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aspartaam is een veilige zoetstof zolang het gebruik onder de Aanvaardbare Dagelijkse Inname (ADI) blijft. ''
2 liter per dag is geen aanvaardbare hoeveelheid
koffiequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik drink alleen water, thee, beetje koffie en heel af en toe beetje frisdrank.
ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Europese unie die onze wetten kan aanpassen onder dwang wil ik niet jullie wel?
Klopt. Maar je krijgt ook veel water binnen dusquote:
ja als je halve glas met siroop gevuld is jaquote:
Tikt ook allemaal aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja als je halve glas met siroop gevuld is ja
Gewoon klein laagje
Veel limonade eigenlijk, koffie enkels 's avonds. Het bier is wel ietwat van een probleem om deze gezonde act vol te houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat drink je dan enkel water /koffie/thee (bier) ?
Indien magic 8-ball overweeg ik het.quote:
Wiener melange.quote:
Toch beter dan cola light (denk ik)quote:
Thee is ook fucking lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink idioot veel thee, dat is wel gezond.
wow dan krijg je ook weinig binnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
ik drink gewoon niet :'D
soms water of melk
wat?quote:
INSO4CAMquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als inso komt dan moet ik ook wel mijn webcam aanslingeren
quote:
misschien als jij je poes laat zienquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien magic 8-ball overweeg ik het.
8 ballquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien magic 8-ball overweeg ik het.
ja echt vervelendquote:
Gewoon flesje water op je kamer houden en telkens vullenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt vervelend
hoofdpijn vaak enzo
maar ben al mee bezig om te verbeteren
heb ik ook als ik thuis zelfstandig aan m'n studie moetquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik werk eet ik soms gewoon hele dag niets buiten avondeten
hele dag gewoon op sigaretten en theequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb ik ook als ik thuis zelfstandig aan m'n studie moet
dus de afgelopen tijd
jaa doe ik alquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon flesje water op je kamer houden en telkens vullen
thee met melk zekerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele dag gewoon op sigaretten en thee
Thee drinken & een peuk rokenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele dag gewoon op sigaretten en thee
flesje water in je tasquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa doe ik al
maar ben niet veel meer op mijn kamer
(ja ik heb een leven gekregen !!)
wowquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa doe ik al
maar ben niet veel meer op mijn kamer
(ja ik heb een leven gekregen !!)
kan niet vullen als hij leeg isquote:
nee daar ben ik al een week niet geweest sindsquote:
oke mamquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
heus wel ergens
luister naar je adoptiemoeder
Ga naar Tuschinskiquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee daar ben ik al een week niet geweest sindsGodzilla
Slechte kutfilms zijn datquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je alweer een nieuwe hossel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechte kutfilms zijn dat![]()
Vond je hem eng?
jaquote:
hahaquote:
wat doe je me aanquote:
so so pretty tuschinskiquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]zit ik aantal keer per jaar met school
ik had laatst een geweldig ideequote:
10 juli pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha
Fault in our stars komt bijna toch?
echt iedereen heeft het over dat boek nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha
Fault in our stars komt bijna toch?
Zo vies.quote:
hij vroeg mijquote:
had hem vorig jaar al gelezen. maar wel mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
echt iedereen heeft het over dat boek nu
Dat is toch geen thee meer.quote:
ja, wel goeiequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst een geweldig idee
bioscoop met rookruimte
Groene thee ftw.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
vieze bittere engelse thee drinken zonder melk
wel lekker af en toe.quote:
Je kans is geweest ik meet niet meer. De druppel was toch wel schattig genoemd worden in de homo-reeks.quote:
Ijstheequote:
koffie lust ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wel lekker af en toe.
beter dan koffie in ieder geval
hmm, dat "quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
had hem vorig jaar al gelezen. maar wel mooi
sowieso John Green-boeken
Je bent dan ook vet skattig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kans is geweest ik meet niet meer. De druppel was toch wel schattig genoemd worden in de homo-reeks.
Thee met een joint.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen wanneer ik wakker ben thee drinken en een peuk roken op het balkon.
Lekker joh. Met citroen of jasmijn. Of muntthee, vers uit eigen tuin.quote:
Ik ook niet.quote:
boks ouwequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.Al jaren proberen te drinken, maar ik vind het zo smerig
beide lekkerquote:
Ja maar hier zijn de shoppa's pas open om 16:00quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Thee met een joint.
[..]
Lekker joh. Met citroen of jasmijn. Of muntthee, vers uit eigen tuin.
Moet je eens op Tumblr zoeken naar John Greenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm, dat "John Green
![]()
![]()
" maakt mij zo nieuwsgierig dat ik bijna wat van hem wil lezen
[..]
Je bent dan ook vet skattig.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm, dat "John Green
![]()
![]()
" maakt mij zo nieuwsgierig dat ik bijna wat van hem wil lezen
[..]
Je bent dan ook vet skattig.
Dit accepteer ik van niemand en ook niet van jou. Dit is oorlog.quote:
schatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit accepteer ik van niemand en ook niet van jou. Dit is oorlog.
heb ik toch geen tijd voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens op Tumblr zoeken naar John Green![]()
Maar Looking for Alaska is wel toffer. die moet je eerst lezen.
nee, ezellgod verbiedt ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit accepteer ik van niemand en ook niet van jou. Dit is oorlog.
Gewoon wat in huis hebben af en toe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar hier zijn de shoppa's pas open om 16:00
Dit is anders.quote:
Ik ook. Meestal is de stash binnen 2 dagen op.quote:
Oh meestal hoef ik maar een paar pofjes en dan ben ik al stoned genoeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Meestal is de stash binnen 2 dagen op.
Heb je gesport?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is anders.![]()
Op zich. Vandaag hard geconfronteerd met mijn overleden conditie maar verder wel goed.
Je moet nog één dag Sof
ik niet helaasquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh meestal hoef ik maar een paar pofjes en dan ben ik al stoned genoeg.
heh, 30 zakken wiet?quote:
nopequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, nice
woont ie toevallig in groningen?
bedankt fl voor deze rtquote:
Ik rook er twee per dag, als het er is. Maar ik deel met mijn broertje, dus niet eens twee hele. Maar daarna haal ik het gewoon heel lang niet. Te dure hobby.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh meestal hoef ik maar een paar pofjes en dan ben ik al stoned genoeg.
verandert hij toch welquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Kunnen we het volgende topic "LR is skattig" noemen?
Ik heb al een week niet geblowd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee zak van 30 ekke
is 4-5 gram ofzo
kankerjunkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee zak van 30 ekke
is 4-5 gram ofzo
5 euro per gram is het toch ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee zak van 30 ekke
is 4-5 gram ofzo
Ik kan zelf ook niet draaien dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rook er twee per dag, als het er is. Maar ik deel met mijn broertje, dus niet eens twee hele. Maar daarna haal ik het gewoon heel lang niet. Te dure hobby.
netjesquote:
Ik ook niet.quote:
ligt er aan wat voor wiet en waar/bij wie je het haaltquote:
kankerbekquote:
Ik al een aantal dagenquote:
je mist er niks aan beter mojitos drinkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Ezell het volgende:
damn, ben ik de enige hier die geen wiet doet/deed?
muv van sof
ik ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Ezell het volgende:
damn, ben ik de enige hier die geen wiet doet/deed?
muv van sof
wat is ditquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je mist er niks aan beter mojitos drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |