Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.quote:
Downloadverbod vind ik ook heel erg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat en ik ben het niet eens met het download verbod.
plus nieuw bloed in de politiek is niet verkeerd.
Wel veel kcal. Dus als je wilt aankomen gaat het makkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.
Beetje honing voor de smaak dan maar.quote:
Nee ik bedoel ook als je gewoon dikker moet wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, volle producten zijn niet per se slechter voor je of zo.
Ja, gewoon letten op hoeveel je pakt. Je zit er ook sneller vol van, dus je hebt minder nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel veel kcal. Dus als je wilt aankomen gaat het makkelijk
vrije internet zijn we helaas te laat mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Downloadverbod vind ik ook heel erg.
Juist het vrije internet is iets wat wezenlijk van belang is je kunt alles vinden op internet
ik heb een hekel aan weinig eten ook in een cutquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, gewoon letten op hoeveel je pakt. Je zit er ook sneller vol van, dus je hebt minder nodig.
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook als je gewoon dikker moet wordenOmdat je te dun bent.
Dan is dat goed. Net als noten enzo
Klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.
noten moet je wel extreem weinig van eten in de cut echt vervelendquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verkeerd. Gewoon letten op de hoeveelheid. Geldt voor alles. Ook noten mag je gewoon eten als je af wilt vallen, maar geen hele zak. Een handje of zo.
Als je voor de smaak gaat kies je voor volle producten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Ezell het volgende:
Ik pak altijd standaard magere melkproducten. Maar maakt toch niet zoveel uit of wel?![]()
Ik drink 2 liter cola light per dag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
Net als mensen die lightchips eten en lightcola drinken
Ligt eraan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef Ezell het volgende:
Ik pak altijd standaard magere melkproducten. Maar maakt toch niet zoveel uit of wel?![]()
Ik doe niet aan cut.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
noten moet je wel extreem weinig van eten in de cut echt vervelend
dudequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter cola light per dag.
Light is kankerzooi man die aspartaam is echt niet goed voor je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter cola light per dag.
ik gooi er toch altijd iets bij, dus dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je voor de smaak gaat kies je voor volle producten.
Net als mensen die lightchips eten en lightcola drinken
aan watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |