quote:
Ik niet anders dan tranen. Godverdommequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Redbaron het volgende:
Damn, na t appje van D ineens ijs- en ijskoud![]()
Ik gelukkig niet, maar weet ff geen houding te vinden....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet anders dan tranen. Godverdomme
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
ja dat ken ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
Neem een hijs namens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma had
Ik heb haar ook maar een paar gezien (6 of 7 keer), maar inderdaad. Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
k heb haar helaas maar één keer mogen ontmoeten.Prachtige vrolijke energieke vrouw die van het leven genoot.
Zeer bewonderenswaardig ja. Ook de laatste tijd altijd lachend op de foto.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:29 schreef Mdrop het volgende:
Al reageer ik nooit ik lees nog met regelmaat en dan ineens deze TT, thafuck wat een klap ondanks dat je wist dat het allemaal 'minder' ging.
Sterkte aan een ieder die haar kende !!
En ik aan de Marko- en Fok!meet in resp. Almelooo en Wierdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Zat net nog terug te denken aan de laatste keer dat ik haar zag, op mijn housewarming party en hoe gezellig het toen was.
Denken aan het positieve, had Sel ook gedaan denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hink vandaag op twee gedachten: aan de ene kant natuurlijk Selma en aan de andere kant het appartement waar ik morgenvroeg ga kijken, en als het me bevalt eindelijk (weer) op mezelf ga wonen.
Hrm.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denken aan het positieve, had Sel ook gedaan denk ik
succes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zo maar richting vriendin en dan school om examens te maken..
thnxquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Succes nikkie
Waar ergens had je wat op het oog, Justin?
Stroom-Esch in Borne, op nog geen 5 min fietsen van waar ik nu met m'n ouders woonquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Succes nikkie
Waar ergens had je wat op het oog, Justin?
ik heb morgen helaas wat andersquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand die zin heeft om morgen mee te gaan naar Guilty Pleasures in Atak? Slaapplek heb ik, dus dat zou geen probleem zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien rare vraag, maar hoe oud is Selma geworden?
en omdat ik haar nauwelijks kende, doet het me niet echt veel. maar het is er toch één van ToF, één van 'ons'; dat is toch wel een stukje dichterbijIk weet het niet maar volgens mij begin veertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
En de kutpipo:quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
42 jaren jong...
Het blijft mooi om te zien, haar foto's op FB. Stoertje.
Jimi Hendrix kwam net nog even langs op tv. Ik moest glimlachen want ik weet dat ze daar een ongezonde teringhekel aan had...
Veel te jong iigquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
42 jaren jong...
Het blijft mooi om te zien, haar foto's op FB. Stoertje.
Jimi Hendrix kwam net nog even langs op tv. Ik moest glimlachen want ik weet dat ze daar een ongezonde teringhekel aan had...
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand die zin heeft om morgen mee te gaan naar Guilty Pleasures in Atak? Slaapplek heb ik, dus dat zou geen probleem zijn
Klinkt als een AO gangbang, maaaaaaaaaarrrr...quote:
quote:Hoog tijd voor een heel dik feest en dus komen wij vanaf 31 januari met ‘GUILTY PLEASURES!’. Verschillende DJ’s en VJ’s zorgen voor een perfecte ongegeneerde foute avond. Je hoort de ene na de andere guilty pleasure en je zult vast merken dat je 90% gewoon meezingt. De inhoud van deze foute feestavond bepaal je trouwens deels zelf door in het Facebook event je favoriet te droppen. Onze DJ’s weten dan alvast wat ze zeker mee moeten brengen! Dus spammen maar!
Klinkt als elke willekeurige vrijdagavond met Tukker achter de muziekknoppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt als een AO gangbang, maaaaaaaaaarrrr...
[..]
Vanmorgen nog Griechischer Wein geblazen bij het stoplicht bij de nieuwe Mc. De vmbo'ers vonden het okay.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als elke willekeurige vrijdagavond met Tukker achter de muziekknoppen.
Noem je McMedewerkers nu vmbo'ers?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanmorgen nog Griechischer Wein geblazen bij het stoplicht bij de nieuwe Mc. De vmbo'ers vonden het okay.
tukjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Die vliegende schotel gasten...
[..]
Nikkie.
bultburger?? Vanavond heb ik sowieso weinig tot geen tijd om te eten..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er gaat weer een Bultburger veroberd worden vanavond?
hmm ik ook al niet maar hoef pas 1 uur te beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
werken idd.
Kan niet zeggen dat ik vandaag echt veel zin heb
Aaahwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm ik ook al niet maar hoef pas 1 uur te beginnen
das niet veel.... wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aaahw
Ik ook laat begonnen maar ook laat t nest in. in twee dagen 10u geslapen
quote:
Nee, ik bedoelde dat Bas opziet tegen de Bultburger die hij vanavond gaat scoren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bultburger?? Vanavond heb ik sowieso weinig tot geen tijd om te eten..
ohhhwww zoo hihi.. das toch appeltje eitje voor bas??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik bedoelde dat Bas opziet tegen de Bultburger die hij vanavond gaat scoren.
Ik verwacht het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhwww zoo hihi.. das toch appeltje eitje voor bas??
dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas eet meer dan de rest van ToF bij elkaar
dan zou bas net zoveel eten als 10 anderen samen..quote:
Ga maar mee naar Fransje binnenkortquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan zou bas net zoveel eten als 10 anderen samen..geloof er niks van..
hmm als k kan.. primaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga maar mee naar Fransje binnenkort
niceeee!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ook weer gedaan
Pluspunten:
- mooi ruim appartement, vooral de woonkamer;
- 2e slaapkamer waar ik klerenkasten e.d. kwijt kan;
- keukenblok is mooi (kastjes e.d.);
- klein balkonnetje (maar met tof uitzicht);
- "serre" waar keurige kunststof kozijnen voor zitten en waar de ramen mooi wijd open kunnen.
Minpunten:
- diezelfde kozijnen moet ik overkopen van de vorige bewoner en da's nie goedkoop nie;
- de vloeren waren kaal, dus moet zelf alles gaan leggen;
- mag geen laminaat wegens geluidsoverlast;
- het behang is zo-zo, dus dat moet allemaal gesausd worden;
- geen horren, dus daar moet ik ook wat op verzinnen;
- douche en plee waren goor (er lagen zelfs nog haren op het doucheputje);
Gelukkig gaat woonbeheer de boel schoonmaken.
Ik heb 5 dagen bedenktijd, dus ga het er vanmiddag en vanavond nog even met m'n ouwelui over hebben (die gaan morgen op vakantie) en zal dan ergens volgende week zeggen of ik het wil hebben of niet (ik neig al wel naar ja).
Da's heul niet waar!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas eet meer dan de rest van ToF bij elkaar
Ja, de vorige bewoner heeft die dingen er zelf ingebouwd omdat het een soort van balkon is waar een stuk kunststof glazen plaat voor zit. Waarschijnlijk is die ruimte voor bewoning gebruikt ofzo, weet ik hetquote:
Als het via een woningstichting gaat mag hij het er niet zomaar uitslopen.. dus ik zou met de prijs in onderhandeling gaan als de rest je wel aanstaatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, de vorige bewoner heeft die dingen er zelf ingebouwd omdat het een soort van balkon is waar een stuk kunststof glazen plaat voor zit. Waarschijnlijk is die ruimte voor bewoning gebruikt ofzo, weet ik hetEx-bewoner wil daar natuurlijk geld voor vangen en anders wordt het er door hem uit gesloopt
Opzich zou ik wel willen helpen als er op dat moment meer zijn zoals een D of een W ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, ik kan er in principe begin juli de huurder van zijnAls ik hier om hulp vraag om te verven/behangen en/of vloerspul leggen, wie voelt zich geroepen om een dikke ginger te helpen?
edit: en grote kans dat ik dan zelf niet of nauwelijks aanwezig kan zijn ivm lawaai...
ohh als ik er ben niet???quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich zou ik wel willen helpen als er op dat moment meer zijn zoals een D of een W ofzo
dan wil k eerst gemeet hebben heur...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, ik kan er in principe begin juli de huurder van zijnAls ik hier om hulp vraag om te verven/behangen en/of vloerspul leggen, wie voelt zich geroepen om een dikke ginger te helpen?
edit: en grote kans dat ik dan zelf niet of nauwelijks aanwezig kan zijn ivm lawaai...
Klopt, tenzij we gaan behangen zodat ik jou daarachter kan plakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohh als ik er ben niet???![]()
Grapje hoor..
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, tenzij we gaan behangen zodat ik jou daarachter kan plakken
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??
ik heb vanavond bbq en overleg over familiedag. anders kon ik best wel meequote:
[..]
joah, beetje gezelligheid en met meer personen werkt vaak ook makkelijkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich zou ik wel willen helpen als er op dat moment meer zijn zoals een D of een W ofzo
Ja, geeft niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb vanavond bbq en overleg over familiedag. anders kon ik best wel mee
Ach, misschien wordt 'ie zo geil van je dat er liters en LITERS zaad uit z'n ballen komt, waardoor jij aan de muur vastgeplakt zit!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??
durft ie niet eens... jullie zijn trouwens wel erg lief.. not...quote:
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt 'ie zo geil van je dat er liters en LITERS zaad uit z'n ballen komt, waardoor jij aan de muur vastgeplakt zit!
Niet zo huillie doen nouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??
Maar wellicht wel lekker?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??
Mooizo. Kan er ook maar één lekker zijn hier, natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neuh.. dat ben uk sowieso niet... taai enzo..
precies... dat was jij toch zeiden de heren iig...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooizo. Kan er ook maar één lekker zijn hier, natuurlijk
Terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
precies... dat was jij toch zeiden de heren iig...
de heren wachten nog aktijd tot ze kwartet konden doen met je...quote:
Mwa, drie heren tegelijk kan ik niet handelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
de heren wachten nog aktijd tot ze kwartet konden doen met je...![]()
ahh jawel toch... goede conditie enzo hadden ze het over dus moest jij wel aankunnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, drie heren tegelijk kan ik niet handelen
Ik wil het niet eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh jawel toch... goede conditie enzo hadden ze het over dus moest jij wel aankunnen
wist niet dat je bi bent...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het niet eensIk vind max. 1 vent wel genoeg. Vrouwen, daar kan ik geen genoeg van krijgen
Vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wist niet dat je bi bent...
Doen we er paar vrouwen bij heb je orgie..
Er bestaat geen 'liever' wat dat betreftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ghehehe...... wat liever vrouw of man?
hmm k heb wel mn voorkeur.. ligt eraan op welk gebied maar ok...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'liever' wat dat betreft
Het is als appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm k heb wel mn voorkeur.. ligt eraan op welk gebied maar ok...
hmm beter...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is als appels met peren vergelijken.
Er zijn voor beide een hoop voordelen op verschillende gebieden te bedenken, evenals nadelen. Ik heb absoluut geen voorkeur
haha op die manier bedoel ik het niet hoor... bi met een voorkeur zijn is niet altijd handig ivm gevoelens kwetsen enz..quote:
Ik zou het niet wetenquote:
tja das met mannen t zelfde.. Iedereen heeft zijn of haar ding wel..quote:
Pff, dat je me nou een keer in het ondergoed van m'n moeder zag lopen bewijst niks.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, dat je me nou een keer in het ondergoed van m'n moeder zag lopen bewijst niks.
btje wel hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit topic maakt een wonderbaarlijke wending...
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
J, als je gaat verhuizen en ik kan die dag(en) ben ik je man
Met recht het lekkerste wijf in dit topic, niet?quote:
jup al heb ik van de overige geen fobo gespiekt...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met recht het lekkerste wijf in dit topic, niet?
Het schijnt dat Henrike de knappere versie van Doutzen Kroes is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup al heb ik van de overige geen fobo gespiekt...
geen foto's van gezien..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het schijnt dat Henrike de knappere versie van Doutzen Kroes is.
Klopt welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het schijnt dat Henrike de knappere versie van Doutzen Kroes is.
kan ik niet over mee praten ken de beide dames niet persoonlijk...quote:
Geloof me maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kan ik niet over mee praten ken de beide dames niet persoonlijk...
Slijmbal!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt iig heel veel liefpunten gescoord met die auto
dat bedoel ik... en heb je in je huisje geholpen.. en heb jiu bas en wouter geknuffeld.. (niet dat jullie een keus hebben maar oke) dus al boel lief ounten... maar hen komt hier veel langer dus die heeft meer punten gespaard..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt iig heel veel liefpunten gescoord met die auto
het is geen wedstrijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat bedoel ik... en heb je in je huisje geholpen.. en heb jiu bas en wouter geknuffeld.. (niet dat jullie een keus hebben maar oke) dus al boel lief ounten... maar hen komt hier veel langer dus die heeft meer punten gespaard..![]()
Dat verklaart wel wat. Ze klaagde namelijk laatst in het rookhok al over je vroegtijdige ejaculaties.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Kreator het volgende:
Ik fantaseer altijd over Henrike, als ik mijn vriendin verwen..
Wat laat en misschien wil je dat niet en weet ik veel wat, maar waarschijnlijk ben ik er wel, vannacht.quote:
Nee, kom jij eens uit je saaie burgertrutleventjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, kom dan een keer langer dan 12 minuten vantevoren met een idee..
Gezellig!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat laat en misschien wil je dat niet en weet ik veel wat, maar waarschijnlijk ben ik er wel, vannacht.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kom jij eens uit je saaie burgertrutleventje
[..]
Laatst kwam ik al na 3 en een half uur. Ik schaamde me kapot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat verklaart wel wat. Ze klaagde namelijk laatst in het rookhok al over je vroegtijdige ejaculaties.
[..]
En ik met de piem in de hand in Bornequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Redbaron het volgende:
pff beetje mazzel om 22u thuis. ben kapot
Volgens mij duik jij meteen je bed in zodra je thuis bentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jwa maar ik moet die rotzooi nog lossen in Hengelo en dan naar de zaak.
Die kans is wel vrij groot jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij duik jij meteen je bed in zodra je thuis bent
Ik zal aan je denken terwijl ik dronken wordt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in mijn eentje maar lekker dronken worden voor ik de stad in ga
Zal ik dan maar aan jou denken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken terwijl ik dronken wordt.
Je moet wat toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ik dan maar aan jou denken?
Ik ga gewoon lekker naar Atak rond een uur of 11. En dan zie ik wel wie ik tegen kom en met wie ik praatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je moet wat toch.
Ik ga zo eerst naar een verjaardag en daarna door naar Atak. Als je wil meeten dan kan dat altijd.
Dat lijkt me leuk, gewoon even proosten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker naar Atak rond een uur of 11. En dan zie ik wel wie ik tegen kom en met wie ik praatDus ik zal je vast gewoon even tegen komen
Meur zequote:
quote:
Cheers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in mijn eentje maar lekker dronken worden voor ik de stad in ga
Was jij er ook?!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:12 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in mijn leven in de "nieuwe" atak geweest.
thnx, jij werkze.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
have fun en niet in slaap vallen he!!
etamine A(mf)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
thnx, jij werkze.
Ik neem zo wel een beetje speed
Nuchter?quote:
quote:
Beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijdquote:
Yep, en nu brakquote:
thnxx.. ja heul verstandig..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
thnx, jij werkze.
Ik neem zo wel een beetje speed
Zodat die putlucht door het hele huis kan trekken zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, een van de voordelen van alleen thuis zijn: met de deur open schijten
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zodat die putlucht door het hele huis kan trekken zeker
he bah wil k toch heul niet weten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DIT IS EEN VRIJ LAND!quote:
weet ik... zeg ook niet je het niet mag posten... zeg alleen dat ik t niet hoef te wetenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan het liefst nog met zicht op de tv ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan het liefst nog met zicht op de tv ookBeetje voetbal kijken tijdens het schijten
Dat is zooo chillquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal je ook eerlijk bekennen dat ik dat op dat moment deed. Toen ik het lasquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal je ook eerlijk bekennen dat ik dat op dat moment deed. Toen ik het las
Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag was ik voor het eerst in jaren weer in Twente, met name in Enschede
Maar ik gok dat jullie dat wel gehoord hebbennog suizende oren
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaag
Niks van gehoord, maarja, ik zit dan ook iets meer dan 10km verderopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Ah, kwartier fietsen verderop. Dus helemaal logisch dat ik er niks van meegekregen heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ze hebben een route van 105 kilometer door heel twente gereden
nee, maar ben wel binnendoor gegaan bij Vriezenveen. Best ok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa 3e plek
115 minuten gespeeld en nu KAPOT
Wijn hier.quote:
quote:
Meur zequote:
Droom maar van mequote:
quote:
Het allerlaatste berichtje wat ze op fok heeft gezet.quote:
quote:
Ik heb al vaker van je gedroomd.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al vaker van je gedroomd.
Positief, je was een beest in bedquote:
oehhhquote:Op zondag 25 mei 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Positief, je was een beest in bed
Rawr.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking verbrand
En ik heb geen after sun
Zegt de visser die geen vis lustquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegt de man die nooit buiten komt
Zegt de man die bang is voor vissenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt de visser die geen vis lust
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegt de man die bang is voor vissen
Pff, jij komt ook alleen maar op een heftruck buiten, met je dik lijf. Niet doen alsof je actief bentquote:Op zondag 25 mei 2014 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die leven buiten, in het water. Buiten. Buiten, waar jij nooit komt
Ik heb tenminste een privéchauffeurquote:Op zondag 25 mei 2014 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, jij komt ook alleen maar op een heftruck buiten, met je dik lijf. Niet doen alsof je actief bent
Ik las "tepels"quote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een privéchauffeurMooi op de lepels liggen
Idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |