quote:
Ik niet anders dan tranen. Godverdommequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Redbaron het volgende:
Damn, na t appje van D ineens ijs- en ijskoud![]()
Ik gelukkig niet, maar weet ff geen houding te vinden....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet anders dan tranen. Godverdomme
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
ja dat ken ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
Neem een hijs namens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma had
Ik heb haar ook maar een paar gezien (6 of 7 keer), maar inderdaad. Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
k heb haar helaas maar één keer mogen ontmoeten.Prachtige vrolijke energieke vrouw die van het leven genoot.
Zeer bewonderenswaardig ja. Ook de laatste tijd altijd lachend op de foto.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:29 schreef Mdrop het volgende:
Al reageer ik nooit ik lees nog met regelmaat en dan ineens deze TT, thafuck wat een klap ondanks dat je wist dat het allemaal 'minder' ging.
Sterkte aan een ieder die haar kende !!
En ik aan de Marko- en Fok!meet in resp. Almelooo en Wierdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Zat net nog terug te denken aan de laatste keer dat ik haar zag, op mijn housewarming party en hoe gezellig het toen was.
Denken aan het positieve, had Sel ook gedaan denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hink vandaag op twee gedachten: aan de ene kant natuurlijk Selma en aan de andere kant het appartement waar ik morgenvroeg ga kijken, en als het me bevalt eindelijk (weer) op mezelf ga wonen.
Hrm.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denken aan het positieve, had Sel ook gedaan denk ik
succes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zo maar richting vriendin en dan school om examens te maken..
thnxquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Succes nikkie
Waar ergens had je wat op het oog, Justin?
Stroom-Esch in Borne, op nog geen 5 min fietsen van waar ik nu met m'n ouders woonquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Succes nikkie
Waar ergens had je wat op het oog, Justin?
ik heb morgen helaas wat andersquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand die zin heeft om morgen mee te gaan naar Guilty Pleasures in Atak? Slaapplek heb ik, dus dat zou geen probleem zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien rare vraag, maar hoe oud is Selma geworden?
en omdat ik haar nauwelijks kende, doet het me niet echt veel. maar het is er toch één van ToF, één van 'ons'; dat is toch wel een stukje dichterbijIk weet het niet maar volgens mij begin veertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
En de kutpipo:quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
42 jaren jong...
Het blijft mooi om te zien, haar foto's op FB. Stoertje.
Jimi Hendrix kwam net nog even langs op tv. Ik moest glimlachen want ik weet dat ze daar een ongezonde teringhekel aan had...
Veel te jong iigquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
42 jaren jong...
Het blijft mooi om te zien, haar foto's op FB. Stoertje.
Jimi Hendrix kwam net nog even langs op tv. Ik moest glimlachen want ik weet dat ze daar een ongezonde teringhekel aan had...
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand die zin heeft om morgen mee te gaan naar Guilty Pleasures in Atak? Slaapplek heb ik, dus dat zou geen probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |