quote:
Ik niet anders dan tranen. Godverdommequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Redbaron het volgende:
Damn, na t appje van D ineens ijs- en ijskoud![]()
Ik gelukkig niet, maar weet ff geen houding te vinden....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet anders dan tranen. Godverdomme
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
ja dat ken ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar wat voor me uit te staren...
Neem een hijs namens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David komt nu deze kant op. Wij gaan zo een joint roken, op het bruisende geniale leven dat Selma had
Ik heb haar ook maar een paar gezien (6 of 7 keer), maar inderdaad. Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
k heb haar helaas maar één keer mogen ontmoeten.Prachtige vrolijke energieke vrouw die van het leven genoot.
Zeer bewonderenswaardig ja. Ook de laatste tijd altijd lachend op de foto.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tot de laatste dag kwam er geen klacht uit. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:29 schreef Mdrop het volgende:
Al reageer ik nooit ik lees nog met regelmaat en dan ineens deze TT, thafuck wat een klap ondanks dat je wist dat het allemaal 'minder' ging.
Sterkte aan een ieder die haar kende !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |