Mwah, er zijn nog wel meer voorbeelden in de 20ste eeuw dat deportatie synoniem aan genocide was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de Turken ze bewust uit wilden roeien was er niet gezegd dat de armenen gedeporteerd moesten worden.
Misschien kon de Nederlandse politie daar aan het werk gaan om te controleren wie er fout was en wie niet, oh wacht er was een wereld oorlog gaandequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan pak je die individuen aan. Niet een compleet etnische groep. Want dat heet genocide.
STOP MET DIE EXCUSES EN ERKEN TENMINSTE DAT TURKIJE EEN GENOCIDE HEEFT GEPLEEGDquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien kon de Nederlandse politie daar aan het werk gaan om te controleren wie er fout was en wie niet, oh wacht er was een wereld oorlog gaande
Je capslock staat aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
STOP MET DIE EXCUSES EN ERKEN TENMINSTE DAT TURKIJE EEN GENOCIDE HEEFT GEPLEEGD
Oh, dan zijn er geen wetten en mag je hele bevolkingsgroepen afslachten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien kon de Nederlandse politie daar aan het werk gaan om te controleren wie er fout was en wie niet, oh wacht er was een wereld oorlog gaande
Dit topic is niet echt meer een advertentie voor Turken in Nederlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is niet mijn oorlog vriend. De joden waren de vijand van de Duitsers.
??quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens zou ik me niet zo vijandig gedragen als ik jou was vigen98. Je weet wat er kan gebeuren als je Turken uitdaagt.
Nee dan is het niet opeens een genocide.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dan zijn er geen wetten en mag je hele bevolkingsgroepen afslachten?
En zelfs dan, dan blijft het nog steeds genocide.
Op één persoon kan je geen genocide plegen en ik vraag me af hoeveel broers en neven jij hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens zou ik me niet zo vijandig gedragen als ik jou was vigen98. Je weet wat er kan gebeuren als je Turken uitdaagt.
Bedreig je me nu?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook dan zijn er regelsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want genocide en oorlog gaan niet samen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dan is het niet opeens een genocide.
Daar plakken ze wel een genocide sticker op hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op één persoon kan je geen genocide plegen en ik vraag me af hoeveel broers en neven jij hebt
Zwakbegaafd zeg, je kunt je niet redden met feiten, ga je beginnen te dreigen. Echt zwak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh ter verduidelijking, ik speel niet letterlijk met je kloten, mocht je het niet snappen
Anders zou die dat wel voelen, neem ik aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh ter verduidelijking, ik speel niet letterlijk met je kloten, mocht je het niet snappen
Ja ik ga ook echt iemand bedreigen op fok.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zwakbegaafd zeg, je kunt je niet redden met feiten, ga je beginnen te dreigen. Echt zwak.
Ik heb zijdezachte handenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Anders zou die dat wel voelen, neem ik aan.
Ik vraag me af of je dat zou willen. Is het de genocide van miljoenen zaadcellen in jouw maag?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij was niet de enige die het zo las.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik ga ook echt iemand bedreigen op fok.
Gast![]()
Ik ontvang liever niks van andere mannen. Toch bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat zou willen. Is het de genocide van miljoenen zaadcellen in jouw maag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |