quote:
Niet erg objectief...twitter:DanieleRaineri twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 08:52:36I wonder if inside the Syrian regime everybody agrees on the continued use of chlorine bombs, or if some internal fissure will emerge reageer retweet
Post die dan...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn talloze getuigen verslagen, fotos en videomateriaal.
Zoals al vermeld, het is te complex. Hoooogst onwaarschijnlijk dus. Alles kan, jij gaat weer van het vrij onmogelijke uit. Bewijs, google en boven je post.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee. Kan ook prima ergens anders voor gebruikt worden of er neer gelegd worden.
[..]
Waar kan ik precies die ooggetuigen zien?
[..]
Nee, want er is geen bewijs.
Hij heeft zelf geconcludeerd uit zijn bezoek aan de slachtoffers, dat het Syrische regime achter de aanval zit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]Niet erg objectief...twitter:DanieleRaineri twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 08:52:36I wonder if inside the Syrian regime everybody agrees on the continued use of chlorine bombs, or if some internal fissure will emerge reageer retweet
Het zijn wel aan mij liggen maar ik zie in het artikel nergens staan dat het te complex zou zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals al vermeld, het is te complex. Hoooogst onwaarschijnlijk dus. Alles kan, jij gaat weer van het vrij onmogelijke uit. Bewijs, google en boven je post.
Dat is dus geen bewijs, een bezoek aan een paar 'slachtoffers'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hij heeft zelf geconcludeerd uit zijn bezoek aan de slachtoffers, dat het Syrische regime achter de aanval zit.
Dan heb je dus duidelijk geen flauw benul wat hij daar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is dus geen bewijs, een bezoek aan een paar 'slachtoffers'.
Je zegt zelf dat hij een bezoek bracht aan slachtoffers en dat zou dan bewijs zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dan heb je dus duidelijk geen flauw benul wat hij daar heeft gedaan.
Je staat maar wat te roepen. Alweer.
Het is niet mijn schuld dat je zijn bevindingen en onderzoek niet leest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat hij een bezoek bracht aan slachtoffers en dat zou dan bewijs zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat je zijn bevindingen en onderzoek niet leest.
Ik kan daaruit niet opmaken dat hij meer heeft gedaan dan een bezoek en wat stukken van een bom bekijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hij heeft zelf geconcludeerd uit zijn bezoek aan de slachtoffers, dat het Syrische regime achter de aanval zit.
Misschien moet je je dan eens verdiepen in wat hij heeft geschreven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Ik kan daaruit niet opmaken dat hij meer heeft gedaan dan een bezoek en wat stukken van een bom bekijken.
Sorry maar ik vind je een beetje kinderachtig over komen. Ik ga geen tijd meer besteden aan je posts.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Ik kan daaruit niet opmaken dat hij meer heeft gedaan dan een bezoek en wat stukken van een bom bekijken.
Meer dan dat artikel wat je al poste en dit kan ik anders niet vinden van hem over dit onderwerp. En in beide artikelen staat zeker geen bewijs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan eens verdiepen in wat hij heeft geschreven.
Ik heb de afgelopen maanden behoorlijk wat gepost over het onderwerp in de topicreeks, dat je zelf niet de moeite hebt genomen om je in het onderwerp te verdiepen is niet mijn probleem. Buiten dat is het bijzonder storend dat je dan anderen maar opdraagt om met bewijs te komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Meer dan dat artikel wat je al poste en dit kan ik anders niet vinden van hem over dit onderwerp.
Dat het bewijs niet voldoet aan jouw eisen voor bewijslast is niet mijn probleem.quote:En in beide artikelen staat zeker geen bewijs.
Jij reageerde op mij, ik draag niemand op dat te doen ik vraag het als ze wat beweren. Dat je er maar wat meer in moet verdiepen is een onzin antwoord, moet ik dat ook maar steeds gaan zeggen als iemand om bewijs vraagt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden behoorlijk wat gepost over het onderwerp in de topicreeks, dat je zelf niet de moeite hebt genomen om je in het onderwerp te verdiepen is niet mijn probleem. Buiten dat is het bijzonder storend dat je dan anderen maar opdraagt om met bewijs te komen.
Ik geloof overigens nooit dat je in binnen 9 minuten zijn artikelen hebt gelezen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dat het bewijs niet voldoet aan jouw eisen voor bewijslast is niet mijn probleem.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij, ik draag niemand op dat te doen ik vraag het als ze wat beweren.
quote:Onzin.![]()
Je vraagt het heel netjes zie ik.quote:Nee, want er is geen bewijs.
Je hebt het artikel gelezen, maar je zegt vervolgens wel dat hij niet objectief is en slechts een paar slachtoffers heeft bezocht?quote:Dat artikel was maar klein en dat andere artikel had ik natuurlijk al gelezen...
quote:Zeg ik dan dat het jouw probleem is? Je reageert zelf op mij. Als je niet wil discussiëren kan je beter niet op mij reageren.
Ik heb ook al uitgelegd waarom het geen bewijs is.
Ik zie het.quote:En in beide artikelen staat zeker geen bewijs.
Moet je maar wat verder teruglezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je vraagt het heel netjes zie ik.
Ik heb net laten zien waarom hij niet objectief is. Jij zei zelf dat hij uit een bezoek aan 'slachtoffers' het geconcludeerd zou hebben:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je hebt het artikel gelezen, maar je zegt vervolgens wel dat hij niet objectief is en slechts een paar slachtoffers heeft bezocht?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Opnieuw moet je wat verder naar boven kijken.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moet je maar wat verder teruglezen.
[..]
Ik heb net laten zien waarom hij niet objectief is.
Dus je geeft toe dat je het artikel niet gelezen hebt.quote:Jij zei zelf dat hij uit een bezoek aan 'slachtoffers' het geconcludeerd zou hebben:
Dit is je enige reactie op het artikel van Raineri.quote:Opnieuw moet je wat verder naar boven kijken.
Die tweet, dat jij vind dat dat niet laat zien dat hij niet objectief is is wat anders.quote:
Nee, ik reageer op je post waarin staat dat hij slachtoffers heeft bezocht en daaruit concludeert dat de overheid er achter zit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dus je geeft toe dat je het artikel niet gelezen hebt.
Nee:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit is je enige reactie op het artikel van Raineri.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het chloorgas uit die bommen komt. Die kunnen ook gewoon van een 'normale' aanval zijn of die overblijfselen van de bommen zijn er neergelegd.
Het is totale onzin om op basis van dit te concluderen dat het leger er achter zit.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat maakt dat dan uit?
[..]
Wie zegt dat het ongezien is?
Het kan ook prima.
Omdat? Dus omdat Rainari daar met de burgerbevolking heeft gesproken is hij niet objectief.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die tweet, dat jij dat vind dat dat niet laat zien dat hij niet objectief is is wat anders.
De conclusie van zijn onderzoek is prima onderbouwd op basis van wat hij heeft gezien.quote:Nee, ik reageer op je post waarin staat dat hij slachtoffers heeft bezocht en daaruit concludeert dat de overheid er achter zit.
Je reageert hier op Montagui en firefly.quote:Nee:
[..]
[..]
Uit de samples van de vaatbom wordt bewezen van wel. Dit heb ik allemaal de afgelopen weken gepost.quote:Er is geen bewijs dat het chloorgas uit die bommen komt
'kunnen'. De lokale bevolking die er getuigen van waren, beweren dus van niet.quote:Die kunnen ook gewoon van een 'normale' aanval zijn of die overblijfselen van de bommen zijn er neergelegd.
De rebellen kunnen zoiets geavanceerd niet maken, blijkbaar.quote:Als dat zo is, wat maakt dat dan uit?
Waarom zegt niemand dit dan, waarom is er geen bewijs daarvoor, hoe kan dat terwijl de rebellen geen helikopters hebben?quote:Wie zegt dat het ongezien is?
Het kan ook prima.
Als hij daardoor als feit aanneemt dat de regering erachter zit wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Omdat? Dus omdat Rainari daar met de burgerbevolking heeft gesproken is hij niet objectief.
Zijn die twee artikelen nou zijn onderzoek?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De conclusie van zijn onderzoek is prima onderbouwd op basis van wat hij heeft gezien.
Ja, en die hadden het over het artikel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je reageert hier op Montagui en firefly.
Dan heb ik dat gemist. Maar als dat zo is kan het nog steeds gefaked zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Uit de samples van de vaatbom wordt bewezen van wel. Dit heb ik allemaal de afgelopen weken gepost.
Als ik op die journalist moet vertrouwen ja. En dan nog kunnen die mensen liegen of het gewoon fout hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
'kunnen'. De lokale bevolking die er getuigen van waren, beweren dus van niet.
Dan zegt dat nog niks, andere landen kunnen dat wel maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De rebellen kunnen zoiets geavanceerd niet maken, blijkbaar.
De Syrische regering doet dat.quote:
Niet overal is altijd bewijs voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
waarom is er geen bewijs daarvoor
Hij (firefly) heeft het niet over helikopters gehad in de post waar ik op reageerde. Voor een gasaanval heb je geen helikopter nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
hoe kan dat terwijl de rebellen geen helikopters hebben?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als hij daardoor als feit aanneemt dat de regering erachter zit wel.
Hij heeft nog een aantal high-res foto's en video's gegeven aan Higgens en de rest van zijn bevindingen staan op twitter.quote:Zijn die twee artikelen nou zijn onderzoek?
Voor de vierde keer, ik heb dat de afgelopen weken gepost in de topicreeks. Is zelfs behoorlijk in het nieuws geweest. Zonder dat je het hebt gelezen concludeer je al dat het gefaked is?quote:Dan heb ik dat gemist. Maar als dat zo is kan het nog steeds gefaked zijn.
Oh dus hij liegt opeens? Omdat het niet uitkomt wat hij zegt?quote:Als ik op die journalist moet vertrouwen ja.
Aha. Volgens jou hebben de rebellen dus in verschillende dorpen aangevallen, vervolgens gestrooid met vals bewijs, waarna vervolgens de lokale bevolking allemaal liegt over helikopters.quote:En dan nog kunnen die mensen liegen of het gewoon fout hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |