Welkom!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef SilentWolf het volgende:
Ook ik wil graag lid worden van de Facebook groep.
Om mezelf even voor te stellen: Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Haag!In mijn vrije tijd houd ik van film kijken, lezen, reizen en sporten. Ik wil graag in contact te komen met nieuwe leuke mensen.
Er zijn genoeg aktiviteiten in jouw buurt!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef SilentWolf het volgende:
Ook ik wil graag lid worden van de Facebook groep.
Om mezelf even voor te stellen: Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Haag!In mijn vrije tijd houd ik van film kijken, lezen, reizen en sporten. Ik wil graag in contact te komen met nieuwe leuke mensen.
Deze manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zou bijna niet geloven dat Thijs voor dezelfde boodschap meer dan 800 woorden nodig heeft
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse LakenfeestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12 & 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef RIVDSL het volgende:
Je bent heel even afwezig en gelijk wordt de topic titel veranderd, was jullie bijna kwijt. Blijkbaar wel effectief want ik zie ineens een hoop nieuwe namen, welkom iedereen. Heb mezelf opgegeven voor de Leidse Lakenfeesten. Kom je zelf ook naar je eigen meet Godshand?
Meets in de planningCulinair is trouwens niet heel boeiend. Bier drinken en een hapje eten onderweg ben je een stuk beter mee af. Of een goedkoop restaurantje, waar er zat van zijn in Leiden.SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse LakenfeestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil iemand als het mooi weer is fietsen in omgeving Rotterdam?
Ikzelf 25 jaar met een stadsfiets
Nosce te ipsum.![]()
Zou zeggen plan een meet in en dan kom je er wel achter of er animo van is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef AlexanderC het volgende:
Ikzelf 25 jaar met een stadsfiets
Dus wel beetje datum met een goede weersverwachting![]()
![]()
Goedendag, was hier lang geleden actief maar het werd te druk in mijn leven dus toe maar afgrhaakt. En nu het weer rustig is merk ik dat ik het met een vriendengroep niet meer is wat et was dus ik wil nieuwe mensen obtmoeten.
Kijk later wel naar de meets. Zij. Er trouwens mebsen die naar dancefloat in r'dam gaan of willen!![]()
Ik wil wel, maar moet eerst kijken of ik weer kan fietsenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef AlexanderC het volgende:
Ikzelf 25 jaar met een stadsfietsmaar fietstochten in het weekend heerlijk
![]()
![]()
Ja maar dat weet je niet ver van te voren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou zeggen plan een meet in en dan kom je er wel achter of er animo van is.
Dus wel beetje datum met een goede weersverwachting
Ik dacht ik vraag even om te kijken of er animo is en dan kunnen we bij mooi weer kijken of er mensen die dag op stap willenNosce te ipsum.![]()
Moet je kijken of je weer kan fietsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar moet eerst kijken of ik weer kan fietsenmaar fietstochten in het weekend heerlijk
Misschien handig om hiervoor een whatsapp groep beginnen ofzo?Nosce te ipsum.![]()
Heb je wat er in de spoiler staat wel gelezen? Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Culinair is trouwens niet heel boeiend. Bier drinken en een hapje eten onderweg ben je een stuk beter mee af. Of een goedkoop restaurantje, waar er zat van zijn in Leiden.
En ja, ik kom naar de meet, tenminste ik stel in de spoiler dat ik jullie rond leid. Kwam er wel achter dat dat weekend ook Graspop is. Ga Motörhead en Black Sabbath missen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Jawel, maar ik wilde t gewoon ff kwijt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je wat er in de spoiler staat wel gelezen? Blijkbaar niet.
En ja, ik kom naar de meet, tenminste ik stel in de spoiler dat ik jullie rond leid. Kwam er wel achter dat dat weekend ook Graspop is. Ga Motörhead en Black Sabbath missen![]()
![]()
Figuurlijk dan hé, ik moet eigenlijk fietsen om te kijken of ik weer kan fietsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:28 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Moet je kijken of je weer kan fietsen?
Misschien handig om hiervoor een whatsapp groep beginnen ofzo?
Vanwege geneusde knie al meer dan 8 weken![]()
![]()
Oh dat mag hoorquote:
Er is ook nog een finale van een pop bandwedstrijd waar ik zelf aan mee deed (maar heb dus de finale niet gehaald). Als Culinair niets is kan daar nog altijd heen gegaan worden.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ziet er wel leuk uit dat dancefloat, tenminste ship 1 of de hardstyle area.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef cafpow het volgende:
Goedendag, was hier lang geleden actief maar het werd te druk in mijn leven dus toe maar afgrhaakt. En nu het weer rustig is merk ik dat ik het met een vriendengroep niet meer is wat et was dus ik wil nieuwe mensen obtmoeten.
Kijk later wel naar de meets. Zij. Er trouwens mebsen die naar dancefloat in r'dam gaan of willen!![]()
Ah vandaar. Ik wens je beterschap. Dan kunnen we samen fietsen bij mooi weerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
Figuurlijk dan hé, ik moet eigenlijk fietsen om te kijken of ik weer kan fietsen.
Vanwege geneusde knie al meer dan 8 weken![]()
Nosce te ipsum.![]()
Fietsen in Rotjeknor dat lijkt mij leuk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Fietsen bij mooi weer ik heerlijk en heb niemand om mee te fietsen bij mooi weer dus ik zal je eraan houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik wens je beterschap. Dan kunnen we samen fietsen bij mooi weer![]()
Ik zelf ben dan minder van de hardstyle en ga waarschijnlijk met een vriendin naar de techno area ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit dat dancefloat, tenminste ship 1 of de hardstyle area.Maar we gaan het zondag bespreken ...mischien dat iemand zich wil aansluiten dat is dan prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik dan ook mee? Of wellicht nog andere die willenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Fietsen bij mooi weer ik heerlijk en heb niemand om mee te fietsen bij mooi weer dus ik zal je eraan houden14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Van mij mag het wel...zolang iedereen aardig blijft en niet te snel gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee? Of wellicht nog andere die willen![]()
![]()
Oh dan laat ik mijn racefiets thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
Van mij mag het wel...zolang iedereen aardig blijft en niet te snel gaan![]()
Alleen als er mensen van buiten Rotterdam komen is het wel handig om dan bij Rotterdam Centraal af te spreken.14 SHADES OF GREY
Ook leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor
Er is ook nog een finale van een pop bandwedstrijd waar ik zelf aan mee deed (maar heb dus de finale niet gehaald). Als Culinair niets is kan daar nog altijd heen gegaan worden.
Die dag zullen waarschijnlijk ook overal pleinfeesten gegeven worden, bijvoorbeeld bij de Einstein. Er zal ook wel weer markt zijn op de Breestraat, al heb ik daar niets mee. Genoeg te zien en doen iig wel die dag.
Ik neem aan dat jij ook in Leiden of in de buurt woont. Mocht je eerder al erop uit willen voor een biertje, laat me dan maar weten. Heb komende periode veel tijd, ook doordeweeks, dus kan vaak. Zelfde voor andere mensen trouwens, als die ff een biertje willen met gezelschap.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zelf ben dan minder van de hardstyle en ga waarschijnlijk met een vriendin naar de techno area ...Maar we gaan het zondag bespreken ...mischien dat iemand zich wil aansluiten dat is dan prima
In dat geval laat ik even verstek gaan. Maar in ieder geval bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die oproep kan je beter in het Leiden topic in STA postenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Ook leuk.
Die dag zullen waarschijnlijk ook overal pleinfeesten gegeven worden, bijvoorbeeld bij de Einstein. Er zal ook wel weer markt zijn op de Breestraat, al heb ik daar niets mee. Genoeg te zien en doen iig wel die dag.
Ik neem aan dat jij ook in Leiden of in de buurt woont. Mocht je eerder al erop uit willen voor een biertje, laat me dan maar weten. Heb komende periode veel tijd, ook doordeweeks, dus kan vaak. Zelfde voor andere mensen trouwens, als die ff een biertje willen met gezelschap.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ah, thanks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die oproep kan je beter in het Leiden topic in STA posten![]()
![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan laat ik mijn racefiets thuis![]()
Alleen als er mensen van buiten Rotterdam komen is het wel handig om dan bij Rotterdam Centraal af te spreken.Nosce te ipsum.![]()
Hihi op moet aangepast worden.... nog geen nieuwe meets erbij zie ik... jammer..life goes on.. be proud of yourself!![]()
Helaas mijzelf op heel misschien gezet voor Leiden, zijn wat andere dingen tussen gekomen,
dus weet niet zeker of ik het ga redden, maar ga mn best doen, want het klinkt erg leuk.
Meets in de planningSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse LakenfeestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12 & 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
appelpop ben ik zoals ieder jaar ook wel aanwezigLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Zet mij maar op misschien voor het schaken en bieren in Utrecht!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Ik ga het waarschijnlijk aanstaande zaterdag toch wel redden. Nja... 14.00uur ga ik niet redden, maar iets later in de middag moet wel te halen zijn denk ik.![]()
![]()
Eerst misschien, dan heel misschien, nu waarschijnlijk toch weer wel. Nou ja, we zien wel of je op komt dagen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk aanstaande zaterdag toch wel redden. Nja... 14.00uur ga ik niet redden, maar iets later in de middag moet wel te halen zijn denk ik.![]()
![]()
Gelukkig ben ik normaal niet zo wispelturigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Eerst misschien, dan heel misschien, nu waarschijnlijk toch weer wel. Nou ja, we zien wel of je op komt dagen.![]()
![]()
Dan gaan we tot extra laat door.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Alvast veel plezier
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
En? Weet je al of je gaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zet mij maar op misschien voor het schaken en bieren in Utrecht!![]()
Nog niet, maar die meetopzet hangt er nu een beetje sneu tussen alsof het een gek neefje betreft die ook mee mag doen en waar verder nooit iemand op reageert, vandaar.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
De mensen die zaterdag (misschien) naar Leiden komen, hebben pm.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: