abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juni 2014 @ 23:01:51 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_140615828
Goed om te lezen dat het gezellig was.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je vergeet ons bezoek aan de FOK!stamkroeg in Utrecht. :P De enige plek waar we direct moesten afrekenen.... :')
Welk deel van Fok! heeft zich misdragen in mijn afwezigheid. :P
Dit hoefde nooit namelijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_140615900
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef Solique het volgende:
Goed om te lezen dat het gezellig was.

[..]

Welk deel van Fok! heeft zich misdragen in mijn afwezigheid. :P
Dit hoefde nooit namelijk.
Ik was mijn handen in de spreekwoordelijke onschuld. Sterker nog, ik denk dat dit de eerste keer is sinds maanden dat er een meet in Utrecht centrum is geweest als ik me goed herinner.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 1 juni 2014 @ 23:05:16 #78
258885 Solique
I Kill You !
pi_140616048
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik was mijn handen in de spreekwoordelijke onschuld. Sterker nog, ik denk dat dit de eerste keer is sinds maanden dat er een meet in Utrecht centrum is geweest als ik me goed herinner.
Denk niet aan dit deel, maar kan wel wat andere onderdelen van fok! verzinnen. O-)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:21:45 #79
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140788726
Vanuit de facebookgroep :D voetbalpoll. Dus waarom gaan we niet samen de wedstrijden kijken. Op een groot scherm ergens in een kroeg of bij iemand thuis.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140801005
Ik heb het weekend van de Leiden meet een familie-aangelegenheid, er is alleen nog niet besloten welke dag. 50% kans dat ik er niet bij kan zijn dus, dus ik zet mezelf even op misschien.

Meets in de planning

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 31 mei - Bowlen & drinken + eten & drinken (Utrecht)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse Lakenfeesten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 12 & 13 september - Appelpop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_140817529
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb het weekend van de Leiden meet een familie-aangelegenheid, er is alleen nog niet besloten welke dag. 50% kans dat ik er niet bij kan zijn dus, dus ik zet mezelf even op misschien.

Meets in de planning

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 31 mei - Bowlen & drinken + eten & drinken (Utrecht)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse Lakenfeesten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 12 & 13 september - Appelpop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
:{

Nu zijn er wel veel misschiens. :{

Hoe dan ook het is nog niet de 28e 8-)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140818052
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe dan ook het is nog niet de 28e 8-)
Daar kijk ik naar uit! :)
pi_140855229
Ook ik wil graag lid worden van de Facebook groep.

Om mezelf even voor te stellen: Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Haag! :) In mijn vrije tijd houd ik van film kijken, lezen, reizen en sporten. Ik wil graag in contact te komen met nieuwe leuke mensen. :)
pi_140904506
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef SilentWolf het volgende:
Ook ik wil graag lid worden van de Facebook groep.

Om mezelf even voor te stellen: Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Haag! :) In mijn vrije tijd houd ik van film kijken, lezen, reizen en sporten. Ik wil graag in contact te komen met nieuwe leuke mensen. :)
Welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_140906805
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef SilentWolf het volgende:
Ook ik wil graag lid worden van de Facebook groep.

Om mezelf even voor te stellen: Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Haag! :) In mijn vrije tijd houd ik van film kijken, lezen, reizen en sporten. Ik wil graag in contact te komen met nieuwe leuke mensen. :)
Er zijn genoeg aktiviteiten in jouw buurt!

Kijk even welke je aanspreken, citeer het bijbehorende bericht en plaats jezelf erbij :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140908035
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je zou bijna niet geloven dat Thijs voor dezelfde boodschap meer dan 800 woorden nodig heeft :')
Deze man _O_ :D
Lambo of Rekt
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:49:42 #87
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_140908988
Je bent heel even afwezig en gelijk wordt de topic titel veranderd, was jullie bijna kwijt. Blijkbaar wel effectief want ik zie ineens een hoop nieuwe namen, welkom iedereen. Heb mezelf opgegeven voor de Leidse Lakenfeesten. Kom je zelf ook naar je eigen meet Godshand?

Meets in de planning

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse Lakenfeesten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 12 & 13 september - Appelpop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_140909987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef RIVDSL het volgende:
Je bent heel even afwezig en gelijk wordt de topic titel veranderd, was jullie bijna kwijt. Blijkbaar wel effectief want ik zie ineens een hoop nieuwe namen, welkom iedereen. Heb mezelf opgegeven voor de Leidse Lakenfeesten. Kom je zelf ook naar je eigen meet Godshand?

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 28 juni - Leidse Lakenfeesten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Culinair is trouwens niet heel boeiend. Bier drinken en een hapje eten onderweg ben je een stuk beter mee af. Of een goedkoop restaurantje, waar er zat van zijn in Leiden. ;)
pi_140914438
Wil iemand als het mooi weer is fietsen in omgeving Rotterdam?

Ikzelf 25 jaar met een stadsfiets :')
Nosce te ipsum.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:18:02 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140914617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef AlexanderC het volgende:
Wil iemand als het mooi weer is fietsen in omgeving Rotterdam?

Ikzelf 25 jaar met een stadsfiets :')
Zou zeggen plan een meet in en dan kom je er wel achter of er animo van is.
Dus wel beetje datum met een goede weersverwachting ;)
pi_140914701
Goedendag, was hier lang geleden actief maar het werd te druk in mijn leven dus toe maar afgrhaakt. En nu het weer rustig is merk ik dat ik het met een vriendengroep niet meer is wat et was dus ik wil nieuwe mensen obtmoeten.

Kijk later wel naar de meets. Zij. Er trouwens mebsen die naar dancefloat in r'dam gaan of willen!
pi_140914746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef AlexanderC het volgende:
Wil iemand als het mooi weer is fietsen in omgeving Rotterdam?

Ikzelf 25 jaar met een stadsfiets :')
Ik wil wel, maar moet eerst kijken of ik weer kan fietsen :) maar fietstochten in het weekend heerlijk *O*
pi_140914880
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou zeggen plan een meet in en dan kom je er wel achter of er animo van is.
Dus wel beetje datum met een goede weersverwachting ;)
Ja maar dat weet je niet ver van te voren.

Ik dacht ik vraag even om te kijken of er animo is en dan kunnen we bij mooi weer kijken of er mensen die dag op stap willen
Nosce te ipsum.
pi_140914955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef cafpow het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar moet eerst kijken of ik weer kan fietsen :) maar fietstochten in het weekend heerlijk *O*
Moet je kijken of je weer kan fietsen? :P

Misschien handig om hiervoor een whatsapp groep beginnen ofzo?
Nosce te ipsum.
pi_140915522
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Culinair is trouwens niet heel boeiend. Bier drinken en een hapje eten onderweg ben je een stuk beter mee af. Of een goedkoop restaurantje, waar er zat van zijn in Leiden. ;)
Heb je wat er in de spoiler staat wel gelezen? Blijkbaar niet.

En ja, ik kom naar de meet, tenminste ik stel in de spoiler dat ik jullie rond leid. Kwam er wel achter dat dat weekend ook Graspop is. Ga Motörhead en Black Sabbath missen ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140916060
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je wat er in de spoiler staat wel gelezen? Blijkbaar niet.

En ja, ik kom naar de meet, tenminste ik stel in de spoiler dat ik jullie rond leid. Kwam er wel achter dat dat weekend ook Graspop is. Ga Motörhead en Black Sabbath missen ;(
Jawel, maar ik wilde t gewoon ff kwijt. :)
pi_140919805
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:28 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Moet je kijken of je weer kan fietsen? :P

Misschien handig om hiervoor een whatsapp groep beginnen ofzo?
Figuurlijk dan hé, ik moet eigenlijk fietsen om te kijken of ik weer kan fietsen.

Vanwege geneusde knie al meer dan 8 weken }:|
pi_140921032
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Jawel, maar ik wilde t gewoon ff kwijt. :)
Oh dat mag hoor :)

Er is ook nog een finale van een pop bandwedstrijd waar ik zelf aan mee deed (maar heb dus de finale niet gehaald). Als Culinair niets is kan daar nog altijd heen gegaan worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:31:29 #99
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_140922695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef cafpow het volgende:
Goedendag, was hier lang geleden actief maar het werd te druk in mijn leven dus toe maar afgrhaakt. En nu het weer rustig is merk ik dat ik het met een vriendengroep niet meer is wat et was dus ik wil nieuwe mensen obtmoeten.

Kijk later wel naar de meets. Zij. Er trouwens mebsen die naar dancefloat in r'dam gaan of willen!
Ziet er wel leuk uit dat dancefloat, tenminste ship 1 of de hardstyle area.
pi_140923537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef cafpow het volgende:

[..]

Figuurlijk dan hé, ik moet eigenlijk fietsen om te kijken of ik weer kan fietsen.

Vanwege geneusde knie al meer dan 8 weken }:|
Ah vandaar. Ik wens je beterschap. Dan kunnen we samen fietsen bij mooi weer :) :P
Nosce te ipsum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')