sinds wanneer is swans eigenlijk zo hipquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ff Swans luisteren om deze zooi weg te spoelen
25quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef superniger het volgende:
TV / Bureau Sport # 8 Heldenprogramma......
Lijkt me wel aardig met teleurgestelde VI kijkers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Goede Lucky, dit programma zou ook gewoon succesvol zijn
No clue. Zag ze inderdaad de laatste week echt overal voorbij komen (inclusief zeer positieve commentaren)quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is swans eigenlijk zo hip
Michael Gira zou zich omdraaien in zijn graf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
No clue. Zag ze inderdaad de laatste week echt overal voorbij komen (inclusief zeer positieve commentaren)
overigens is het mij soms net wat té extreem maar zo een half uurtje is wel lekker
ja kan eigenlijk niet he, maar een half uur luisteren. Dan is er geen belevingquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Micheal Gira zou zich omdraaien in zijn graf.
ohnee ik bedoel dat hij ineens hip isquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja kan eigenlijk niet he, maar een half uur luisteren. Dan is er geen beleving
Ik ben gewoon een zwakkeling. Ik kan het niet bevatten.
Oh nee dat lijkt me ook niet. Maar ook Sonic Youth is ooit hip geweest, dat was vast ook niet hun doelquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohnee ik bedoel dat hij ineens hip is
dat had hij toen niet gedacht
Sinds 1987 ongeveer,quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is swans eigenlijk zo hip
Toch vind ik dat wel een toffe plaatquote:
Natuurljk, hij is erg goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel een toffe plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |