mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel vanaf het balkon van het appartement van beste vriendje.
[ afbeelding ]
Erg lekker appartement, met prachtig uitzicht.quote:
Nou ... Ik vond zijn locatie in Italië net iets mooier, maar dit is ook goed te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Mooie foto Cc, en wat een prachtige locatie om te wonen
dit is een hele mooie locatie jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg lekker appartement, met prachtig uitzicht.
En beter te doen met het ovquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Ik vond zijn locatie in Italië net iets mooier, maar dit is ook goed te doen.
Mag je wel opschieten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter te doen met het ov![]()
Later als ik groot ben wil ik ook in zo'n appartement op die locatie wonen
Lee Towers op een kraan erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Maar we rukken je wel van het balkon hoor CC!
Gooi er maar weer een pup inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met Billy zijn alle vrouwen engelen.![]()
Een Marilyn Monroe-pupquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent Billy-fan?![]()
Zo gevoelig al die vrouwtjes hier.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Marilyn Monroe-pup![]()
Nee, ik ben zeer zeker geen fan van dat vieze mens, dus wens ook niet met haar vergeleken te worden
Serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng vanwege Sourymagoe, gewoon gedaan!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met Billy zijn alle vrouwen engelen.![]()
quote:
Ach, serieus neem ik niemand zo snelquote:
Kan ik ook wel zijn, somsquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik ben als de dood voor Soury. Als zij post, moet ik acuut piesen.
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit dan zo een uur op de plee hoor. Durf er niet meer vanaf.
zo erg was het niet maar ik heb in het begin wel eens gewacht tot ze weg wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit dan zo een uur op de plee hoor. Durf er niet meer vanaf.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.
Geen nachtmerries?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo erg was het niet maar ik heb in het begin wel eens gewacht tot ze weg was
Ik heb nooit begrepen waarom dat nu niet meer nodig is... Ik ben altijd kwijt waar ik was....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodig
Ik wel. Ik droom van torenhoge muizen die mijn huis in elkaar komen stampen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee zo erg is ze nou ook weer niet, tegenwoordig vind ik haar soms zelfs wel eens lief
Hey Sly! Lang niet gezien, jammer hoor. Kom gauw weer terug.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik wilde ff blijven maar krijg net een bericht dat ik weg moet.
Laterrr
ja als ze lief is duurt het meestal niet lang voor ze haar nageltjes weer uitslaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel. Ik droom van torenhoge muizen die mijn huis in elkaar komen stampen.
En lief is ze op haar ergst.
The SC missed u lotsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik wilde ff blijven maar krijg net een bericht dat ik weg moet.
Laterrr
Nee dan die vreselijke hoektanden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja als ze lief is duurt het meestal niet lang voor ze haar nageltjes weer uitslaat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dan die vreselijke hoektanden.
Brrrr.
Ik weet het niet, of ze is haar tandjes en nageltjes aan het scherpen en geeft ons er dadelijk van langsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze meteen stil is. Zou ze berouw hebben van al haar villeine daden?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of ze is haar tandjes en nageltjes aan het scherpen en geeft ons er dadelijk van langs![]()
ja begint het wel op te lijken jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon tegen jan en alleman
Snel wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Loop je weer mensen richting busbaan te jagen?
We hebben hem gewoon doorquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja begint het wel op te lijken ja![]()
Joezi is gewoon een slijmballetje af en toe![]()
Ik had mijn moeder aan de telefoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze meteen stil is. Zou ze berouw hebben van al haar villeine daden?
See you later alligator!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snel! Rennen! Hier heb je een dubbeltje, vangen!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek? Het stinkt hier naar muizenkeutels.
zou het, dat zou de omgedraaide wereld dan zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar weggejaagd.
Muis, kom terug. Het spijt me.
Ik denk dat ze de was even in de droger aan het doen isquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Opluchting.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de was even in de droger aan het doen is
och gelukkig maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trouwens Deisyy, had jij de hey cat al gezien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens Deisyy, had jij de hey cat al gezien?
Zelfs Sly vlucht voor me.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou het tikken, serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Z'n prostaat of zo. Hij wist niet hoe snel-ie weer weg moest komen.quote:
Niks, echt nietquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n prostaat of zo. Hij wist niet hoe snel-ie weer weg moest komen.
Net zo groot en gezwollen als zijn egoquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n prostaat of zo. Hij wist niet hoe snel-ie weer weg moest komen.
Nu durf je wel hè.quote:
Ja, lekkerquote:
Ik ken die hele vent niet eens, nog nooit op zijn forum geweestquote:
maakt niet uit, ik bescherm je, ik sla hem zo in mekaar voor jequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet eens, nog nooit op zijn forum geweest
Jaloers ?quote:
Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was het Inodder dan?
ja dan moet je er wat voor over hebben om hier bij te zijn dan
Terugleesnerdalert!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!
wie was het dan, ik weet het niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.
Dubbele bescherming.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef Inodder het volgende:
[..]In de toiletruimte heb je toch gewoon in knop op je vrij/bezet slot en hebt je toch dat dubbeltje juist niet nodig???
Leg eens uitquote:
krijgen we nu een hele pagina van jouw commentaar op oudere berichten, want dan wacht ik ff tot je klaar bent met terug lezenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Leg eens uit
Is dat zoiets als tampons met maandverband combineren?
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Leg eens uit
Is dat zoiets als tampons met maandverband combineren?
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.
Zo gemeen ben jij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.
gaan we dom lullen???quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!
Zoals je kon zien was het een reactie op de post er boven....quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
krijgen we nu een hele pagina van jouw commentaar op oudere berichten, want dan wacht ik ff tot je klaar bent met terug lezen![]()
je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zoals je kon zien was het een reactie op de post er boven....![]()
Dus als je zelf een beetje bij de les was geweest had je begrepen dat ik nu bij was!![]()
Maar natuurlijk... Ik ben bij en het is hier weer rustig...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
gaan we dom lullen???
dan wil ik ook mee doen![]()
![]()
I know the feeling... Dus ik vergeef het je...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
heb last van zombiegevoel![]()
![]()
zit er ook niet helemaal in hier, gebeurt hoop op de streams en lees mee in de COSquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar natuurlijk... Ik ben bij en het is hier weer rustig...
Ehh... needaar doe ik nu ff niet aan mee.
Dan ga ik wel even wat nuttigers doen.
Kloptquote:
Oh god yesquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn alweer op weg naar het weekend.
Waarom?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Godzilla lijkt me echt een stomme film.
Ben benieuwd wacht wel tot ik hem ergens kan streamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik, ehh, hou van Godzilla. Dit wordt de tweede keer dat ik hem in de bios ga kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sommige mensen vonden er een beetje te weinig actie in zitten, maar die hebben nog nooit een Godzilla film gezien denk ik. Het was wel schitterend gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben benieuwd wacht wel tot ik hem ergens kan streamen
Misschien ga ik de cam-versie kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen vonden er een beetje te weinig actie in zitten, maar die hebben nog nooit een Godzilla film gezien denk ik. Het was wel schitterend gedaan
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.quote:
Ja ik zie je al helemaal zitten ja. En dat terwijl er geen tentakels inzitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, hou van Godzilla. Dit wordt de tweede keer dat ik hem in de bios ga kijken.
Heb ook al die oude films gekeken
Ik wacht altijd op 720 resolutiequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien ga ik de cam-versie kijken.
Ik ook maar het is komkommertijd in filmland ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op 720 resolutie
Oh dus Cloverfield vond je ook niks?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zulke films zijn goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus Cloverfield vond je ook niks?
Zegt me niets. Maar ik ben ook echt enorm slecht in namen van films, series en acteurs enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Grappig dat je Cloverfield noemt. Als je deze Godzilla gezien hebt weet je denk ik wel wat ik hiermee bedoel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yep nog maar 2 daagjes!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn alweer op weg naar het weekend.
Liesje, dit is Clover.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zegt me niets. Maar ik ben ook echt enorm slecht in namen van films, series en acteurs enzo.
Nee hoor, ik geloof dat er gewoon in gesproken wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Heel soms ga ik naar de bios. Maar de mensen om me heen en de (in mijn ogen) belachelijke prijzen voor kaartjes en eten/drinken voor een film die toch niet zaligmakend is (want ben kritisch en kieskeurig) laten mij vaak overtuigen om thuis te kijken. Gemak dient de mens denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.
Wat bedoelde je waarmee? Ben je even kwijt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig dat je Cloverfield noemt. Als je deze Godzilla gezien hebt weet je denk ik wel wat ik hiermee bedoel.
Dat met die mensen los ik altijd op door op voor anderen ongewenste tijdstippen te gaan. En dan niet de ochtendfilm, want daar zit dan al het gepeupel dat de film voor een euro minder wilt zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel soms ga ik naar de bios. Maar de mensen om me heen en de (in mijn ogen) belachelijke prijzen voor kaartjes en eten/drinken voor een film die toch niet zaligmakend is (want ben kritisch en kieskeurig) laten mij vaak overtuigen om thuis te kijken. Gemak dient de mens denk ik.
Ja nee, Dat is heel duidelijk niet mijn ding.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liesje, dit is Clover.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof dat er gewoon in gesproken wordt
Als je deze Godzilla film kijkt, er is iets aan de film dat sterk aan Cloverfield doet denken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat bedoelde je waarmee? Ben je even kwijt.
SPOILER: GODZILLA SPOILER RAWWRR NICHT AUFMACHENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ben het met je eens dat voor bepaalde films bios de meest ideale optie is. Zo zat ik bij 300 op de voorste rij in een IMAX-zaal, last van de nek maar maakte wel veel indruk, die slomo's op zo'n groot scherm. En Batman The Dark Knight in de bios was ook ideaal, episch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat met die mensen los ik altijd op door op voor anderen ongewenste tijdstippen te gaan. En dan niet de ochtendfilm, want daar zit dan al het gepeupel dat de film voor een euro minder wilt zien.
Prijzen zijn inderdaad een beetje jammer, kan de bios zelf helaas niet zoveel aan doen, ligt meer aan de filmmaatschappijen. En sommige films wil ik gewoon graag op een groot scherm zien. Pacific Rim heb ik ook twee keer in de bios gekeken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je deze Godzilla film kijkt, er is iets aan de film dat sterk aan Cloverfield doet denken.Ah okay, interessant. Ik klik voorlopig nog niet op de spoiler.SPOILER: GODZILLA SPOILER RAWWRR NICHT AUFMACHENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Kijk, dat soort films jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat voor bepaalde films bios de meest ideale optie is. Zo zat ik bij 300 op de voorste rij in een IMAX-zaal, last van de nek maar maakte wel veel indruk, die slomo's op zo'n groot scherm. En Batman The Dark Knight in de bios was ook ideaal, episch.
Er staat dat Godzilla en Clover elkaar vinden en verliefd worden. Ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah okay, interessant. Ik klik voorlopig nog niet op de spoiler.
2013:quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een poos geleden las ik iets over Cloverfield 2
Dus wie weet, het is niet onmogelijk. Maar JJ heeft het voorlopig wel even druk met Star Wars: The Moneymaking.quote:In an interview with Playboy Magazine, when questioned about the future of a Cloverfield 2 Abrams states, “Part of me just wants to let it go, though we’ve had a couple of discussions about cool ways to do it. I’m looking forward to seeing Pacific Rim this summer. It feels like there are some really big monsters coming down the pike that could inspire something we do.”
Neeeeeee, nu is m'n hele Bryan Cranston-experience naar de kloten. Je wordt bedankt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er staat dat Godzilla en Clover elkaar vinden en verliefd worden. Ze leefden nog lang en gelukkig.
Of wilde je het niet weten?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er staat dat Godzilla en Clover elkaar vinden en verliefd worden. Ze leefden nog lang en gelukkig.
SPOILER: RAWWWROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Doe nou niet, ik kan niet niet op die spoilers klikken!SPOILER: RAWWWROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe groot is de rol van Bryan Cranston? Dat wil ik wel weten.
wooblabalurg
Laat dat maar niet aan de overheid horen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
goeden avond, ik ben ook weer van de partij![]()
of mensen het willen of niet![]()
en ik hou wel van ordinaire blockbusters, ik heb de oude godzilla niet gezien maar de nieuwe ga ik wel kijken. achter mijn pc met mijn koptelefoon op![]()
Films kijken op je pcquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
goeden avond, ik ben ook weer van de partij![]()
of mensen het willen of niet![]()
en ik hou wel van ordinaire blockbusters, ik heb de oude godzilla niet gezien maar de nieuwe ga ik wel kijken. achter mijn pc met mijn koptelefoon op![]()
nog wel tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat dat maar niet aan de overheid horen.
Maak je er maar makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik wil even wat zeggen. Ik doe niet echt aan gezwaai en gejuich om mensen te begroeten.Ik zeg hoi als ik binnenkom en s nachts een keer doei als ik ga slapen en dat was het wel. Dus niets persoonlijks of desinteresse ofzo maar ik doe het gewoon bijna nooit.
Einde mededeling.
Ik hou al op. Bryan Cranston speelt in het begin een grote rol, maar de tweede helft van de film eigenlijk niet echt meer. Aan de andere kant krijgt Godzilla dan wel alle ruimte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik kan niet niet op die spoilers klikken!![]()
Maar hoe groot is de rol van Bryan Cranston? Dat wil ik wel weten.
Oh jammer, ik dacht dat hij een hoofdpersoon was samen met een paar anderen. Gaat dan zeker meer over dat stelletje dat ook in de Avengers2 gaat spelen. Had eigenlijk wel gehoopt op veel Heisenberg of Hal-actie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou al op. Bryan Cranston speelt in het begin een grote rol, maar de tweede helft van de film eigenlijk niet echt meer. Aan de andere kant krijgt Godzilla dan wel alle ruimte.
Hij is heel goed, maar had hem graag in een wat grotere rol door het hele verhaal heen gezien.
Ik snap dat nietquote:
groot gelijk heb jequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik wil even wat zeggen. Ik doe niet echt aan gezwaai en gejuich om mensen te begroeten.Ik zeg hoi als ik binnenkom en s nachts een keer doei als ik ga slapen en dat was het wel. Dus niets persoonlijks of desinteresse ofzo maar ik doe het gewoon bijna nooit.
Einde mededeling.
Vond het ook erg jammer. Maar de tijd die hij op het scherm heeft is welquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat hij een hoofdpersoon was samen met een paar anderen. Gaat dan zeker meer over dat stelletje dat ook in de Avengers2 gaat spelen. Had eigenlijk wel gehoopt op veel Heisenberg of Hal-actie.![]()
Je snapt niet waarom mensen films op hun smartphone kijken? Vooral als je onderweg bent is dat wel handig.quote:
Okay dan, toch maar die cam-versie kijken dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond het ook erg jammer. Maar de tijd die hij op het scherm heeft is wel
Ik heb gelukkig een aardig grote 3d tvquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom mensen films op hun smartphone kijken? Vooral als je onderweg bent is dat wel handig.
3D vind ik zo overbodig. Hoop dat het gauw afgelopen is met die scam. Groot is wel leuk!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op 720 resolutie
Ik wil niet de cam versie zien. Ik wil die film zien. Maar als er verder geen kut is qua aanbod ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar dan ook nog de cam versie willen zien
Is het ook wel, maar toch kan ik er van genieten. Meestal zijn het toch wel animaties. Despicable mequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
3D vind ik zo overbodig. Hoop dat het gauw afgelopen is met die scam. Groot is wel leuk!
Heb je dan ook zo'n brilletje op?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar toch kan ik er van genieten. Meestal zijn het toch wel animaties. Despicable me
was een toffe 3d en een kerstfilm waar ik de titel even van kwijt ben. Met een trein en dan ga je echt de diepte in.
De 3d versie van Final destination is ook echt super.Het vliegt om je oren
Wie zegt dat wij thuis geen groot scherm hebben danquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.
Ja een bril moet wel op, ik heb daar geen moeite mee. Ik lees dat vaker, hoofdpijn enzo. Nooit geen last gehad. Ik geniet ervan als het goed gedaan isquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n brilletje op?
Ik ben meerdere keren naar 3D-films geweest in de bioscoop. Hoofdpijn gegarandeerd, werkt niet bij mij ofzo. En dan ook nog het gevoel hebben dat ze je genaaid hebben met een verhoogde ticketprijs voor 3D-effecten die alleen in de laatste 2 minuten voor de credits gebruikt worden.
Ik heb daar ook heel weinig mee....quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.
[..]
Ja ik zie je al helemaal zitten ja. En dat terwijl er geen tentakels inzitten.
Ik krijg over ongeveer een week een box met alle oude Godzilla films op Blu-Rayquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij thuis geen groot scherm hebben dan![]()
Ik kijk geen cam's iig.... Gewoon BDrip. Ik heb veel geduld
Okay ja als het voor jou werkt prima. Voor mij helaas niet, en ik vind dus ook dat filmmakers voor die meerprijs meer moeten doen met die techniek. Niet 'omdat het moet'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bril moet wel op, ik heb daar geen moeite mee. Ik lees dat vaker, hoofdpijn enzo. Nooit geen last gehad. Ik geniet ervan als het goed gedaan is
Godzilla tegen King Kong.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg over ongeveer een week een box met alle oude Godzilla films op Blu-Ray![]()
How cute!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het hangt ook wel af van de tv zelf. Ik heb best veel geld uitgegeven voor dat trucjequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay ja als het voor jou werkt prima. Voor mij helaas niet, en ik vind dus ook dat filmmakers voor die meerprijs meer moeten doen met die techniek. Niet 'omdat het moet'.
Is ie ook 'smart'?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt ook wel af van de tv zelf. Ik heb best veel geld uitgegeven voor dat trucje
Goede opmerking trouwens...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Einde mededeling.
Je wil nog een note?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goede opmerking trouwens...
Volgens mij doe ik dat ook niet als ik zelf binnenkom...
Choco begroete mij bijvoorbeeld eerder vandaag. Volgens mij reageer ik daar zelden op...![]()
Vat het ook van mij niet verkeerd op AUB...
Andersom wil ik nog wel eens anderen welkom heten geloof ik![]()
So please note....
Ja nou dat is wel weer handig. Maar meer dat ik download op mijn pc/hd en het op tv heb zonder gedoequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is ie ook 'smart'?![]()
Met van die leuke youtube/facebook/twitter apps? (![]()
)
Hééquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goede opmerking trouwens...
Volgens mij doe ik dat ook niet als ik zelf binnenkom...
Choco begroete mij bijvoorbeeld eerder vandaag. Volgens mij reageer ik daar zelden op...![]()
Vat het ook van mij niet verkeerd op AUB...
Andersom wil ik nog wel eens anderen welkom heten geloof ik![]()
So please note....
Hoe groter hoe beter!! geef mij maar 100 inch aan de muur! (ken genoeg die daar anders over denken.... De SUKKELS!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
3D vind ik zo overbodig. Hoop dat het gauw afgelopen is met die scam. Groot is wel leuk!
Arthur Christmasquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar toch kan ik er van genieten. Meestal zijn het toch wel animaties. Despicable me
was een toffe 3d en een kerstfilm waar ik de titel even van kwijt ben. Met een trein en dan ga je echt de diepte in.
De 3d versie van Final destination is ook echt super.Het vliegt om je oren
Hoor idd dat het voor sommige mensen niet echt geschikt is idd... snap dat je dan het 3D ook niet boeit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n brilletje op?
Ik ben meerdere keren naar 3D-films geweest in de bioscoop. Hoofdpijn gegarandeerd, werkt niet bij mij ofzo.
En dan ook nog het gevoel hebben dat ze je genaaid hebben met een verhoogde ticketprijs voor 3D-effecten die alleen in de laatste 2 minuten voor de credits gebruikt worden.
Geef mij een lekker groot scherm. Heb ik die 3D niet nodig. 1080P FTWquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoor idd dat het voor sommige mensen niet echt geschikt is idd... snap dat je dan het 3D ook niet boeit.
Godzilla loop ik persoonlijk niet warm voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg over ongeveer een week een box met alle oude Godzilla films op Blu-Ray![]()
Achja. Ik heb expres niet voor een smart/3d-tv gekozen. Ram er een HDMI kabel in de zijkant in en klaar is Kees.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dat is wel weer handig. Maar meer dat ik download op mijn pc/hd en het op tv heb zonder gedoe
De passive LG tjes zijn prima van kwaliteit en heul niet duur....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt ook wel af van de tv zelf. Ik heb best veel geld uitgegeven voor dat trucje
De oude zijn wel geinig, als je van Jaren 60/70/80 monster films houd, maar voor de nieuwe loop ik ook niet warm idd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Godzilla loop ik persoonlijk niet warm voor
Ben je meer van Cloverfield? Of Pacific Rim?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De oude zijn wel geinig, als je van Jaren 60/70/80 monster films houd, maar voor de nieuwe loop ik ook niet warm idd.
Ja hoor...quote:
Ik ben sowieso niet van films. Maar als ik iets uit zou moeten zien komt het voornamelijk op arthouse neer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben je meer van Cloverfield? Of Pacific Rim?
Het is met een t OH JA Het is de Polar express. Zo tof in 3dquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoe groter hoe beter!! geef mij maar 100 inch aan de muur! (ken genoeg die daar anders over denken.... De SUKKELS!) En ik vind dat 3D ook wel een leuke gimmick.
wel met een lekker licht simpel brilletje... Passief geniet dus mijn voorkeur. Films in 1080p HOU is nog prima van kwaliteid
Oh okay. Leuk muziekje dan? Bedien m'n speakers!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van films. Maar als ik iets uit zou moeten zien komt het voornamelijk op arthouse neer.
Ik hou van alles, maar zoals ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van films. Maar als ik iets uit zou moeten zien komt het voornamelijk op arthouse neer.
8K FTWquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef mij een lekker groot scherm. Heb ik die 3D niet nodig. 1080P FTW
Ik heb iets gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dat dus... Smart is voor mij geen enkele meerwaarde.... 3D wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja. Ik heb expres niet voor een smart/3d-tv gekozen. Ram er een HDMI kabel in de zijkant in en klaar is Kees.
Hij doet het nog prima. Ooit als hij stuk gaat neem ik wel een met van die handige dingen waarbij je dan dingen vanaf je laptop op tv kan kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in gebruik. Niks mis mee. Zo'n lekkere dikke Philips-kast.
Maar waar je eerst weken voor moet oefenen voordat je het snaptquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima. Ooit als hij stuk gaat neem ik wel een met van die handige dingen waarbij je dan dingen vanaf je laptop op tv kan kijken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden.
Zelfs Breaking the wavesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf Breaking the wavesIk hou van je
There will be blood zou mijn favoriet zijn uit dat lijstje. Daniel-Day Lewis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ja ik denk dat dat wel zo zal zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar je eerst weken voor moet oefenen voordat je het snapt
Hier staat ook nog een beeldbuis televisie... een JVC maar wel breedbeeld... Heel lomp voor zijn tijd... hij steekt voor en achter over de kast door zijn (voor toen) grote beelddiagonaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in gebruik. Niks mis mee. Zo'n lekkere dikke Philips-kast.
Ik nam je nooit zo serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
There will be blood zou mijn favoriet zijn uit dat lijstje. Daniel-Day Lewis.
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tvquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat wel zo zal zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay. Leuk muziekje dan? Bedien m'n speakers!![]()
![]()
Ah ja... dus niet Arthur...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is met een t OH JA Het is de Polar express. Zo tof in 3d
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tv
Ik heb een blik volquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms verlang ik naar de tijden dat er alleen maar een aan/uit knop, 0-9 toetsen en teletekstknoppen op een afstandbediening zaten. Nu moet de tv en mediabox aan, ook nog volgens een volgorde, want anders werkt het niet en vaak heb ik dan al geen zin meer in tv
Ik begin gewoon een oud wijf te wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef jouw droom.
Maar ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor, lijkt mij ook allemaal ingewikkeld. Maar sommige dingen zijn gewoon handig.
Zit lekkerquote:
Ik heb goeie oren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun jij binnen een halve minuut bepalen of je het nummer tof vind?
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik?
Nog niet.... Helaas![]()
8K
Maar 4K is al volop verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Einde mededeling.
Nee maar dat is natuurlijk een beetje het kip-ei verhaal. Blu-Rayspelerfabrikanten en filmstudios gaan natuurlijk geen medium uitbrengen dat nog niet afgespeeld kan worden, en TV-fabrikanten gaan geen apparaten uitbrengen waar geen materiaal voor te koop is. Een van die twee moet de eerste zijn, en dan volgt de rest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?
TV in zijn huidige vorm een stervend medium dat een beetje stuiptrekkend met een doodsrochel achter de techniek aan strompelt. All hail On-Demand internetstreaming.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....
Films worden al wel af en toe gepost in 4K dus....
Televisie uitzendingen dat duurt nog jaren... We hebben nog niet eens 1080p maar 1080i met een laffe bitrate... Zelfs via Glasvezel zet KPN gewoon de bagger ADSL streams door...
Glashart Media geeft geloof ik wel hogere kwaliteit streams.
Ja klopt ook. Hopelijk gaat het sneller dan ik verwacht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee maar dat is natuurlijk een beetje het kip-ei verhaal. Blu-Rayspelerfabrikanten en filmstudios gaan natuurlijk geen medium uitbrengen dat nog niet afgespeeld kan worden, en TV-fabrikanten gaan geen apparaten uitbrengen waar geen materiaal voor te koop is. Een van die twee moet de eerste zijn, en dan volgt de rest.
Ben aan het luisteren.quote:
Glashart Media, nooit van gehoord. Heb ook KPN. Verschil met HD is goed zichtbaar maar niet 1080p nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....
Films worden al wel af en toe gepost in 4K dus....
Televisie uitzendingen dat duurt nog jaren... We hebben nog niet eens 1080p maar 1080i met een laffe bitrate... Zelfs via Glasvezel zet KPN gewoon de bagger ADSL streams door...
Glashart Media geeft geloof ik wel hogere kwaliteit streams.
Daar ben ik van overtuigd...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
Als het een beetje zo doorgaat zal trouwens eerder Netflix in 4K streamen dan dat er 4K materiaal op schijf te krijgen is.
Ja zekerquote:
Dat is toch de gehele bedoeling van de productiemaatschappijen om weer het monopolie terug te geven om te bepales wat wel en niet verspreid mag worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
Als het een beetje zo doorgaat zal trouwens eerder Netflix in 4K streamen dan dat er 4K materiaal op schijf te krijgen is.
Die bank is verrot oud. Maar lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soury is die smoker toch. Niet over doorgaan.![]()
Dat HD van KPN mag helemaal geen HD heten.... resolutie oke... Maar die bitratequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Hopelijk gaat het sneller dan ik verwacht.
[..]
Ben aan het luisteren.
[..]
Glashart Media, nooit van gehoord. Heb ook KPN. Verschil met HD is goed zichtbaar maar niet 1080p nee.
Tja, mensen kochten niet zo snel blu-rays voor een gaziljoen euro's per stuk. Niet heel gek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd...
Maar er is nu gewoon al materiaal dat in 4K word gepost dus...
Toen ik net een Full HD (1080p) tv had (en ik was er lang niet als 1 van de eersten bij) was 1080p materiaal nog schaarser...
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gaat die deur links naar het balkon?![]()
Er zijn een aantal dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Één er van is het goedkoop-stukkie-plastic-zonder-opsmuk-voor-de-hoofdprijs-verkopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is toch de gehele bedoeling van de productiemaatschappijen om weer het monopolie terug te geven om te bepales wat wel en niet verspreid mag worden.
Ik zit altijd daarquote:
Dat is een rare naam voor je pen0r.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Ik kreeg mijn oude verotte groene leren bank, hier niet omhoog
Dat word een vicieuze cirkel, omdat de filmmaatschappijen voor iedereen die zoals jij(terecht) denkt een argument hebben om die prijs zo hoog te houden vanwege illegaal downloaden ed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, mensen kochten niet zo snel blu-rays voor een gaziljoen euro's per stuk. Niet heel gek.
Inmiddels is dat wel beter, maar ik vind het nog steeds onacceptabel dat ik 30 euro moet betalen voor een stukje polycarbonaat van 10 cent in een polypropyleen hoesje dat nog minder kost, en er zit geeneens een boekje bij. Stop het in een mooi doosje, misschien een leuk boekje er bij met wat info, foto's, maak er iets van dat de moeite waard is om in je kast te zetten ipv te downloaden. En als dat beschikbaar is koop ik het ook, maar de kwaliteitsstandaard ligt bijzonder laag.
Pirates, Yarrr!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat word een vicieuze cirkel, omdat de filmmaatschappijen voor iedereen die zoals jij(terecht) denkt een argument hebben om die prijs zo hoog te houden vanwege illegaal downloaden ed.
Dat is toch een ochtendjasquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een rare naam voor je pen0r.
Ja kut allemaal...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Één er van is het goedkoop-stukkie-plastic-zonder-opsmuk-voor-de-hoofdprijs-verkopen.
Het andere is regiolock. Diep van binnen borrelt er diepe haat tegen de mensen die dat verzonnen hebben. En ik overdrijf niet.
Een derde is DRM. Een speciale cirkel in de hel is gereserveerd voor die club.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen iedéequote:
Nee ik had van die turquoise.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
pfff die bruingele.. niet schoon te krijgen![]()
Je ziet ze nu nog steeds
Dit is meer een ABO grapje van jequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ok momentjequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet je even likken, je kunt het proeven
Verschillende. Een er van is prijsverschil in regio's kunnen handhaven (als in, op de maximale grens gaan zitten waarbij mensen je spul nog kopen) Het voorkomt dat grote bedrijven en consumenten en masse DVD's gaan importeren uit een land waarin ze goedkoper zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |