Jup! Het wordt wel moeilijk, maar ik heb gewoon nog mijn eigen broeken aan en (extreem) wijde shirtjes. Af en toe piept er wel een stukje buik onderuit als ik wat probeer te pakken, maar mijn bobbel begint heel hoog dus het lijkt slanker dan het is. Veel ochtenddiensten draaien, dan heeft iedereen het veel te druk om te letten op buiken en mijn buik ploft pas echt in de avond na het etenquote:
Ja, en het kwam ook allebei van die echte nerdy IT-autisten, da's nog veel leuker O_quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef BlueEyes het volgende:
Idd Skittles hoe verberg jij dat?
Sqkan je van groeien he van dat soort opmerkingen? (krijg ze zelf pas sinds 30+)
Knap hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup! Het wordt wel moeilijk, maar ik heb gewoon nog mijn eigen broeken aan en (extreem) wijde shirtjes. Af en toe piept er wel een stukje buik onderuit als ik wat probeer te pakken, maar mijn bobbel begint heel hoog dus het lijkt slanker dan het is. Veel ochtenddiensten draaien, dan heeft iedereen het veel te druk om te letten op buiken en mijn buik ploft pas echt in de avond na het eten
Nope, maar ik heb wel het voordeel dat ik vrij veel huid hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Bohhh mijn buik zit echt al hoog, mijn longen te 'verdrukken'. Word snel benauwd als ik niet perfect rechtop zit of plat lig. Ik kan me dit niet herinneren van de vorige keer bij 20 weken. Hebben jullie dat ook?
Verder schopt ze als een malle en zie ik mijn buik aan de buitenkant al bewegenIk vind het weer zo leuk
Buikboks! Ik ook! Zomaar een spontane "goh je begint het nu echt te zien joh!"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn eerste twee buikopmerkingen van collega's gehad
2 keer hetzelfde ook: "Zooooow, groeit hard!!"
Dat staat heel gek weet je dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou zeg dat over een week of 9 nog maar eens tegen me .. dit ken ik dit kan ik wahahaha.
Vandaag is een meiske van de pufclubgroep toentertijd in de zw.schap van dreumes bevallen! Zo leuk!
En ik dan ruim 30 weken. En een ander meiske is ook weer langzaamaan aan het proberen. Hoewel ze toen riep NOOOOOOIT MEER! Die had een halve autobevalling en daar heeft ze nog trauma's van geloof ik.
ik zou eens zoeken op crochet stitchionary of op ravelry. Barst van de leuke gratis patronen. Heb je meerdere kleuren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
Heeft een van jullie nog een simpel haakpatroon voor babydeken?
M'n vorige project is gestrand (vond het toch net wat te zoet en niet ik) en heb nog een wiegdekentje nodig.
Ja ik denk dat ie écht graag wil laten zien dat ie het nog weetquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb wel het voordeel dat ik vrij veel huid hebdus mijn organen worden niet zo snel verdrukt
Maar het is je tweede he, je baarmoeder heeft vast zoiets van HEY WTF DIT KEN IK, DIT KAN IK
![]()
![]()
Verder:
ja fok it, ik heb ook gewoon zin om het mensen te vertellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
Crumpette: ik heb het nog iets eerder verteld aan de collega's met wie ik op schoolreis ging naar Engeland omdat ik echt niet alles kon doen.
Met ongeveer tien weken aan de baas en met elf aan de rest.
Oh en één collega had het met 7 weken al geraden
Wat SQ zegt, en de larksfoot vind ik ook heel leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
Heeft een van jullie nog een simpel haakpatroon voor babydeken?
M'n vorige project is gestrand (vond het toch net wat te zoet en niet ik) en heb nog een wiegdekentje nodig.
go crumpettequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja fok it, ik heb ook gewoon zin om het mensen te vertellentermijnecho it is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |