Vind het te lang duren voor het uitkomt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Pugg het volgende:
Dot is geweldig!!!
Ik zag gisteren op BBC entertainment die rape weer , wat een geweldig acteer werk van Linda
Die rape lijn komt met kerst en dan Lucy pas in februariquote:Op zondag 2 november 2014 07:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het te lang duren voor het uitkomt!
Ja Lucy's moord komt pas uit in de jubileum uitzending van Eastenders in februari.quote:Op zondag 2 november 2014 07:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die rape lijn komt met kerst en dan Lucy pas in februari
Ik weet dat de kerstboom staat of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef whocares86 het volgende:
Sint Nicolaas is dit jaar wel erg vroeg.
Nicholas Cotton.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik weet dat de kerstboom staat of bedoel je dat niet?
Wat een kwal is dat!quote:
Erg leuk, de spook story ook gezien?quote:
nee mmar heb je een link?quote:Op zaterdag 15 november 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Erg leuk, de spook story ook gezien?
Ik snap het wel een beetje, Sam Strike voelt zich helemaal niet lekker , dat zie je gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:23 schreef whocares86 het volgende:
Geen Johnny en Peter meer. Sam Strike en Ben Hardy stoppen er mee. Dat is toch een behoorlijke klap. Ondertussen moeten we nog steeds naar die rotkoppen van Dexter en Fatboy kijken. Zucht.
Was natuurlijk te voorzien dit.quote:Op zondag 23 november 2014 18:18 schreef whocares86 het volgende:
Te snel gesproken. Wat ik dus zei over die rotkop van Dexter... die hoeven we straks ook niet meer aan te kijken. 3 jongens minder dus. Het testosteron niveau in Walford begint nu wel erg snel te dalen.
De goede oude tijd!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:00 schreef mommychaos het volgende:
Een paar clips van Cindy en Cathy
Hier hoort Ian dat Steven zijn zoon niet is:
Hier Cathy met Pete samen, Ian's ouders dus:
en hier wat achtergrond info en wat clips van Cindy en de beide Wicks jongens (Pat's zonen)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane is natuurlijk ook net helemaal fris, trouwens wat te denken van Ben en Jay.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef whocares86 het volgende:
Wat is er toch met Peter gebeurd? Hij was vroeger zo'n aardige jongen en dan heeft hij ook nog het lef om te eisen dat Ian zijn excuses aanbied? Ian verkocht geen drugs aan zijn eigen vlees en bloed. Wie hoort hier nou eigenlijk zijn excuses aan te bieden? Hij heeft geeneens spijt ervan. Wat een enorme eikel.
Ze moeten toch iets schrijven om de tijd tot februari op te vullen, ik denk dat er nog wel gekkere dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef whocares86 het volgende:
Wat is er toch met Peter gebeurd? Hij was vroeger zo'n aardige jongen en dan heeft hij ook nog het lef om te eisen dat Ian zijn excuses aanbied? Ian verkocht geen drugs aan zijn eigen vlees en bloed. Wie hoort hier nou eigenlijk zijn excuses aan te bieden? Hij heeft geeneens spijt ervan. Wat een enorme eikel.
Ik las het ook ergens.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
Las op Facebook dat Grant de broer van Phil ook misschien weer een paar afleveringen meedoet!
Ja die wordt steeds groter!quote:Op maandag 15 december 2014 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik las het ook ergens.
Vind het alleen niet erg sympathie tegenover de mensen die het nu "dragen"
Alhoewel ik word wel een beetje "Carter familie "moe .
Is het kerst krijgen we nog geen cadeautjes. Het zit ook nooit mee.quote:Op zondag 21 december 2014 13:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Er staat quote van Alfie in de script peek van 7 januari dus hij is het niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef whocares86 het volgende:
Vorig jaar was juist wel goed. David vs Janine is gewoon geweldige tv.
2012 was slecht. Kirsty was een zwak geheim en uiteindelijk een nog slechter personage en dan Derek's lachwekkende hartaanval.
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kijk vanaf nu tot na oud&nieuw niet meer in dit topic btw. Heb nog geen aflevering gezien deze week en ga daar ook geen tijd voor hebben
Merry Christmas enzo
Ik ben het helemaal eens met de kritiek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wat viel de aflevering van gisteren tegen, toen ik de trailer zag dacht ik wouw dat wordt spannend.
Op Facebook van Eastenders kwam de vraag wat vond u van de aflevering, de meeste antwoorden van mensen in Engeland zelf, waren zeer negatief, die hadden ook meer verwacht.
Dus nu maar afwachten wat het vannavond gaat worden!
PS ik vergeet soms deze topic, omdat ik overwegend in het Utopia topic zit![]()
Maar kijk wel elke aflevering van Eastenders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |