Ik poste dat op 1 oktober alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Mylene het volgende:
Volgend jaar ook weer een live uitzending vanwege het 30 jaar bestaan.
EastEnders to go live again for 30th anniversary celebrations
Arme Lindaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:16 schreef Pugg het volgende:
Heftig gisteren.......
En wat random spoilers op weg naar de kerst
Wat een actrice is die Linda, als je daar die enge Kirsty tegenover zet met dat nep uiterlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Arme Linda
Hopelijk gaat dit niet een half jaar duren voordat het uitkomt.
Je ziet, ze luisteren naar jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:21 schreef whocares86 het volgende:
Ze speelt het goed maar aan de andere kant juist ook heel slecht. Iedere hond kan van haar gezicht aflezen dat er echt iets goed mis met haar is maar alle andere personages lijken dit bijna volstrekt te negeren.
Veel verkrachters hebben niet eens door wat ze gedaan hebben daadwerkelijk verkrachting was. Dus ja hij is gewoon echt gek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je ziet, ze luisteren naar je
Ik vraag me af of Dean nu echt gek is of een nog smeriger spel speelt.
Vind het te lang duren voor het uitkomt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Pugg het volgende:
Dot is geweldig!!!
Ik zag gisteren op BBC entertainment die rape weer , wat een geweldig acteer werk van Linda
Die rape lijn komt met kerst en dan Lucy pas in februariquote:Op zondag 2 november 2014 07:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het te lang duren voor het uitkomt!
Ja Lucy's moord komt pas uit in de jubileum uitzending van Eastenders in februari.quote:Op zondag 2 november 2014 07:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die rape lijn komt met kerst en dan Lucy pas in februari
Ik weet dat de kerstboom staat of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef whocares86 het volgende:
Sint Nicolaas is dit jaar wel erg vroeg.
Nicholas Cotton.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik weet dat de kerstboom staat of bedoel je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |