Erg leuk, de spook story ook gezien?quote:
nee mmar heb je een link?quote:Op zaterdag 15 november 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Erg leuk, de spook story ook gezien?
Ik snap het wel een beetje, Sam Strike voelt zich helemaal niet lekker , dat zie je gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:23 schreef whocares86 het volgende:
Geen Johnny en Peter meer. Sam Strike en Ben Hardy stoppen er mee. Dat is toch een behoorlijke klap. Ondertussen moeten we nog steeds naar die rotkoppen van Dexter en Fatboy kijken. Zucht.
Was natuurlijk te voorzien dit.quote:Op zondag 23 november 2014 18:18 schreef whocares86 het volgende:
Te snel gesproken. Wat ik dus zei over die rotkop van Dexter... die hoeven we straks ook niet meer aan te kijken. 3 jongens minder dus. Het testosteron niveau in Walford begint nu wel erg snel te dalen.
De goede oude tijd!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:00 schreef mommychaos het volgende:
Een paar clips van Cindy en Cathy
Hier hoort Ian dat Steven zijn zoon niet is:
Hier Cathy met Pete samen, Ian's ouders dus:
en hier wat achtergrond info en wat clips van Cindy en de beide Wicks jongens (Pat's zonen)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane is natuurlijk ook net helemaal fris, trouwens wat te denken van Ben en Jay.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef whocares86 het volgende:
Wat is er toch met Peter gebeurd? Hij was vroeger zo'n aardige jongen en dan heeft hij ook nog het lef om te eisen dat Ian zijn excuses aanbied? Ian verkocht geen drugs aan zijn eigen vlees en bloed. Wie hoort hier nou eigenlijk zijn excuses aan te bieden? Hij heeft geeneens spijt ervan. Wat een enorme eikel.
Ze moeten toch iets schrijven om de tijd tot februari op te vullen, ik denk dat er nog wel gekkere dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef whocares86 het volgende:
Wat is er toch met Peter gebeurd? Hij was vroeger zo'n aardige jongen en dan heeft hij ook nog het lef om te eisen dat Ian zijn excuses aanbied? Ian verkocht geen drugs aan zijn eigen vlees en bloed. Wie hoort hier nou eigenlijk zijn excuses aan te bieden? Hij heeft geeneens spijt ervan. Wat een enorme eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |