https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ach mijn buy order van 75 DRK is ook plankton voor de potvissen, maar ja eerder had ik nog 70 DRK dus toch 5 erbij gepakt. Klein bier maar alle beetjes helpen. Ik verwacht wel dat ie nog terug springt naar onder de 150, al is het voor een seconde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende: Wat lijkt mn buyordertje van 25 dark zielig tussen al die walvissen zeg
![]()
Kzou 128 Darkjes kunnen kopen maar dat durf ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach mijn buy order van 75 DRK is ook plankton voor de potvissen, maar ja eerder had ik nog 70 DRK dus toch 5 erbij gepakt. Klein bier maar alle beetjes helpen. Ik verwacht wel dat ie nog terug springt naar onder de 150, al is het voor een seconde.
Waarom niet? DRK gaat wel naar de 200 deze week, heb net in me glazen bol gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kzou 128 Darkjes kunnen kopen maar dat durf ik niet
En in dark worden er gewoon 100+ gepomptquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Nattekat het volgende:
XLB heeft maar 8btc nodig om bijna te verdubbelen
Lees ik hier dat iemand me het verlies gaat vergoeden?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Waarom niet? DRK gaat wel naar de 200 deze week, heb net in me glazen bol gekeken
Walvissen tactiek om meer DRK op te vreten. Spelen met zijn eigen gewicht aan BTC. Net Pokémon it's super effectivequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef roislecxe het volgende:
Het mooie is dat straks iemand dus voor 113 btc aan Dark heeft, en die gaat zn wall dus aan de andere kant zetten, dan is het weer paniek.
Omnomnom Darkjes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Walvissen tactiek om meer DRK op te vreten. Spelen met zijn eigen gewicht aan BTC. Net Pokémon it's super effective
Haha nee je leest dat iemand er zelf voor 184 drk in zit en DENKT dat drk nog wel hoger gaat deze week, rally is net begonnnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lees ik hier dat iemand me het verlies gaat vergoeden?
Als je nu sellt op 156 is de kans behoorlijk dat je er lager in kunt over een minuut of 10 ofzo. Denk ik dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Haha nee je leest dat iemand er zelf voor 184 drk in zit en DENKT dat drk nog wel hoger gaat deze week, rally is net begonnnen
Maarja twijfel wel om ze eruit te doen tegen 156, voor het geval de correctie tegenvalt
Maar de optie holden hou je ook aan? Als je zo denkt moet je zeker sellen tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef edraket31 het volgende:
De vraag is of t dan verstandig is om in te stappen.
Als die buywall van 120btc opgevreten wordt en er verder nauwelijks support is van collega walvisjes
Ik zit er niet in, heb lang getwijfeld op diverse punten maar vond t te riskantquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar de optie holden hou je ook aan? Als je zo denkt moet je zeker sellen toch
Nu wat minder, maarja verkopen op de top kan niet altijd, Zolang het maar buy low sell high isquote:
Lekker, ik stap voorlopig niet uit. Wil er ook even niet op letten, kijken of ik het meer dan 5 min volhouquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]Uitgestapt 160. Buy 157.
Oh hij is er al weer door
Slimquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Verleiding niet kunnen weerstaan...
Nu kan het hele lange wachten beginnen, laag volume en amper buy-ordersquote:
Dat zullen er genoeg zijn die bij de eerste buywall op 1560 er net boven gekocht hebben, die ineens zagen verdwijnen en nu die sellwalls tot 160 zien en t niet vertrouwenquote:
Mja, nouja, de sells zijn ook allemaal kleintjes. Komt vanzelf weer boven de 160.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat zullen er genoeg zijn die bij de eerste buywall op 1560 er net boven gekocht hebben, die ineens zagen verdwijnen en nu die sellwalls tot 160 zien en t niet vertrouwen
Haha sorry Katjequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf... gewoon sterf...
Ik schrok me een ongeluk.
Toen je dat zei wist ik wel dat ik eruit wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha sorry Katje![]()
Met Oly trapte je er ook al zo leuk in
CRASH INCOMINGquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
Al ingestapt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
*doet panicsellen*quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
Die op 1562?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buy staat er wel, alleen de koers werkt niet mee.
Als ik er in zit weet je het maar nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jot. Met verlies verkopen doen we niet aan. 161 haalt echt wel weer
Het is kutweer, blijf gezellig hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef roislecxe het volgende:
Waarom komen m'n whatsapps niet aan![]()
Zou naar het terras gaan vanmiddag maar als ze ze niet aan krijgt schiet het niet echt op. Dom.
Het is lekker buitenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is kutweer, blijf gezellig hier.
Als hij het niet doet, doen wij het toch gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
Beter zet die walvis z'n 118btc op 165 ofzo.
Ok, even 50k storten. 10 minuutjes ok?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doen wij het toch gewoon
Er was 1 amerikaan wat vroeger wakkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef snachtsman het volgende:
Letten jullie nooit op tijden? Over een uur of 2 wordt de VS wakker, dan kunnen we toch nog een boost verwachten...of een sellwall
brokkelt snel af, hield me hart al vastquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:52 schreef edraket31 het volgende:
eruit op 1600, net voordat die 25btc sellorder kwam
Hier zit nog wel wat pit in, denk dat we vandaag een nieuwe ATH krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:54 schreef snachtsman het volgende:
[..]
brokkelt snel af, hield me hart al vast
Kan ie dat niet voor mij doen? Ik ben goedkoper.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. snachtsman dekt al mijn geleden schade.
Bij jou kun je bezig blijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ie dat niet voor mij doen? Ik ben goedkoper.
Nah, ik heb mijn lesje geleerd. Blijf ver weg van AUR, OLY, FLT, ZET, DOPE, XLB of elke andere vage kutcoin die zich nog niet bewezen heeft.quote:
Haha je hebt me disclaimer toch gelezen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. snachtsman dekt al mijn geleden schade.
Ben ook niet allin gegaan, ook al zou ik worden gecoverd dan doe ik het nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Haha je hebt me disclaimer toch gelezen?
Mooi, dattie maar moon gaat dan. Sell op 467 gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
stukje media-aandacht, altijd goed net voor USA ontwaakt.
Wired schijnt toongevend te zijn, ook al geshared door Coindesk
http://www.wired.com/2014/05/darkcoin-is-booming/
Gewoon geen coins kopen voor lange termijn. Bij XLB verkoop ik steeds hetgene dat ik gekocht heb direct weer met +2%-5%. Als het mee zit wat meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik heb mijn lesje geleerd. Blijf ver weg van AUR, OLY, FLT, ZET, DOPE, XLB of elke andere vage kutcoin die zich nog niet bewezen heeft.
Inderdaad goed nieuws!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
stukje media-aandacht, altijd goed net voor USA ontwaakt.
Wired schijnt toongevend te zijn, ook al geshared door Coindesk
http://www.wired.com/2014/05/darkcoin-is-booming/
Niet bang voor de die 50btc sell op 165?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, dattie maar moon gaat dan. Sell op 467 gezet.
Neuh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Niet bang voor de die 50btc sell op 165?
Mag ik ook een verzekering?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Haha je hebt me disclaimer toch gelezen?
Ik heb geen verzekeringquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik ook een verzekering?
Des noods éénmalig?
Als je er voor zorgt dat de adult sites een altcoin accepteren (die ook niet traceerbaar is) is het kassaquote:
Hij doet maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef edraket31 het volgende:
Ondertussen lijkt t alsof cinni door zijn bodem zakt
En wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Wees geen fake-buywall
Wees geen fake-buywall
Is niet nodig, prijs stijgt alweer of ben je weer uitgestaptquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik ook een verzekering?
Des noods éénmalig?
uhhhh..... nee hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Is niet nodig, prijs stijgt alweer of ben je weer uitgestapt
Zet je schrap, we gaan dik boven de 175 vandaagquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Zet je schrap, we gaan dik boven de 175 vandaag
Disclaimer: aan deze uitspraak kunnen geen rechten aan worden ontleend, beleggen in crypto valuta is zeer risicovol en valt onder uw eigen verantwoordelijkheid. Beleg nooit meer dan dat je bereid bent te verliezen.
We gaan gewoon naar de 195 vandaag of morgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Met andere woorden: Niet beleggen in cryptovaluta. Ach, ik heb nooit wat geïnvesteerd, enkel stroom maar dat kwam weer ten goede aan een warme kamer in de winterquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef snachtsman het volgende:
Beleg nooit meer dan dat je bereid bent te verliezen.
Kijk maar eens op 1650quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Volgens bitcoinwisdom is er een wall, volgens Mintpal zelf niet. Wie moet ik geloven?
Mij ook niet, maar uit ervaring kan ik zeggen dat als ik verkoop het ineens weer stijgt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Met verlies er weer uit, lijkt me nog niet het einde.
Mijn ondergrens staat op 145quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:23 schreef snachtsman het volgende:
even grafiek erbij gepakt, lager dan 150 zou niet mogen!
Je moet gewoon in de gaten houden dat elke plotselinge stijging/daling in 9/10 gevallen gepaard gaat met een kleine adempauze/correctie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Pfffffffffffff........... Ik met mijn ongeduld.
Had hem idd op de 1m moeten zetten. In dat geval had ik hem nog wel zo gelaten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je moet gewoon in de gaten houden dat elke plotselinge stijging/daling in 9/10 gevallen gepaard gaat met een kleine adempauze/correctie.
Zet de Bitcoinswisdom grafiek maar op 1m en je kunt t prima zien.
Heeft mij in t verleden ook al geld genoeg gekost om dat door te krijgen.
Het gebeurd zelden dat de koers continu door blijft denderen
Als je afgaat op de grafiek, loop je een stap achter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had hem idd op de 1m moeten zetten. In dat geval had ik hem nog wel zo gelaten.
Nu staat ie weer boven min sellquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef edraket31 het volgende:
Schrale troost Katje: FLT is verder weg gezakt
Welke crash?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Zonder verlies uit DRK gestapt nu, laat de crash maar komen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welke crash?
We zitten net in een lekkere rustige rit naar boven, deze bevalt me veel beter dan de vorige waar de whales een spelletje speelden.
Maar bedankt dat je anderen een crash wenst![]()
BTC-e heeft sinds de invoering nog geen enkele coin toegevoegd. Die zitten nog steeds met TRC en XPM enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:30 schreef tralalala het volgende:
Ik vind DRK wel een mooie coin voor BTC-e
Iemand een idee?quote:@MintPalExchange
It's time for a new MintPal market choice, and today we're adding a new coin in short supply and with just over 24 hours of mining left...
1 RETWEET 1 FAVORITE
Hoe hoog kocht ik?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Monero heb ik in de wandelgangen gehoord
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Monero heb ik in de wandelgangen gehoord
Ja, 161. Maar het sukkelt maar een beetje voort net onder die 160lijn,quote:
Ah dan ben ik niet de enige hier als het schip (DRK) strandtquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, 161. Meer het sukkelt maar een beetje voort net onder die 160lijn,
Wow hij was geopend op 3BTC!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef roislecxe het volgende:
Wat is sync nou weer voor coin. En waarom zo gruwelijk hoog.
Er zijn er maar 1000 van in totaal, een soort 42coin maar dan POSquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef roislecxe het volgende:
Wat is sync nou weer voor coin. En waarom zo gruwelijk hoog.
Hmm. dat staat niet mooi in m'n schema vol met coins met nullen. Die hoef ik niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn er maar 1000 van in totaal, een soort 42coin maar dan POS
Nieuwe ATH vandaag werd mij beloofdquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ah dan ben ik niet de enige hier als het schip (DRK) strandt
Ja komt eraan, heb geduldquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nieuwe ATH vandaag werd mij beloofd
Het is ook een echte pump en dumpcoin extra groot risico of het wel of niet zal stijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmm. dat staat niet mooi in m'n schema vol met coins met nullen. Die hoef ik niet.
Ik stap vannacht wel weer in als ie 145 aantikt. Volgende week hebben ze toch een of andere release van iets groots? To the moon komt dan wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ah dan ben ik niet de enige hier als het schip (DRK) strandt
Niks dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is ook een echte pump en dumpcoin extra groot risico of het wel of niet zal stijgen.
Dit hoe dan ook. Grijs de inactieve coins uit of verberg ze. Zo kan een nieuweling meteen zien waar ie meer kans maakt. Tuurlijk kun je ook het handelsvolume checken per coin, maar daar kwam ik pas achter toen ik verkeerd was ingestaptquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks dusEr komen echt teveel coins op mintpal... ze zouden de bezem er eens door moeten halen.
Mwa wel wat winst net op gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks dusEr komen echt teveel coins op mintpal... ze zouden de bezem er eens door moeten halen.
Ja komende zondag had ik ergens gelezen, wat precies weet ik ook niet maargoed wel een reden om te blijven zitten in drk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik stap vannacht wel weer in als ie 145 aantikt. Volgende week hebben ze toch een of andere release van iets groots? To the moon komt dan wel.
Sinds ik erin ben is ie omhoog gegaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Verkoop dan, straks gaan we weer crashen
Normaal is het andersomquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik erin ben is ie omhoog gegaan
Goed punt.quote:
Nog geen reden tot sellen in ieder gevalquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef snachtsman het volgende:
het is niet overtuigend, zal zo wel weer beetje inzakken, we hebben een whale nodig om de sells tot de 170 op te slokken
Nu weer rood.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik sta nooit rood aan het eind van de dag
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Oja, straks pump. Beter is het geen FLT... Dan gooi ik mijn pc door het raam en zet het op FOK!
Is daar echt mee te verdienen, of gaat het zo snel dat je te hoog inkoopt en met een crapcoin achter blijft..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Oja, straks pump. Beter is het geen FLT... Dan gooi ik mijn pc door het raam en zet het op FOK!
Je moet verdienen aan de dump na de pump. mensen panicsellen en hij stort in elkaar waarna het weer opkrabbelt richting de normaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Is daar echt mee te verdienen, of gaat het zo snel dat je te hoog inkoopt en met een crapcoin achter blijft..
Panicsellen, mijn specialiteit in pumpsquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je moet verdienen aan de dump na de pump. mensen panicsellen en hij stort in elkaar waarna het weer opkrabbelt richting de normaal
Das mijn manier tenminste.
Ik durf dat niet aan, ben ik te pussy voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je moet verdienen aan de dump na de pump. mensen panicsellen en hij stort in elkaar waarna het weer opkrabbelt richting de normaal
Das mijn manier tenminste.
Doe jij eerst maar eens een week zonder verliezen tradenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Panicsellen, mijn specialiteit in pumps
Rois, mag ik wat bitcoins lenen? Ik geef ze met rente terug
Werkt wel leuk hoor, moet je straks anders gewoon meekijken met de pump hoe het eruitziet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan, ben ik te pussy voor.
Vaak genoeg gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar eens een week zonder verliezen traden
Nog steeds met terugvalquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
Oh het is een pump van die chilikerel. Das niks.
Stort gewoon eenmalig 50 euro ofzo dan heb je 0.25btc ongeveer en das echt een prima startbedrag om redelijk mee te handelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan
Jij krijgt ze terug, al moet ik alles weggeven
Dat wel ja, maar het is ook afhankelijk van welke coin het wordt. Als het sun wordt trouwens ga ik ook huilen. Die heb ik 27 dagen gehold en vandaag weggedaan. 12000 stuksquote:
over 23 uur ben ik weer aan het werk (net als nu), als ik tijd heb (net als nu) kijk ik wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werkt wel leuk hoor, moet je straks anders gewoon meekijken met de pump hoe het eruitziet.
23 uur? Het is over 21 minutenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef snachtsman het volgende:
[..]
over 23 uur ben ik weer aan het werk (net als nu), als ik tijd heb (net als nu) kijk ik wel mee.
Nog 1.7 miljoen te gaan en Doge moet plaatsmaken voor DARKKKK
Dat is mijn gouden regel, die breek ik absoluut niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stort gewoon eenmalig 50 euro ofzo dan heb je 0.25btc ongeveer en das echt een prima startbedrag om redelijk mee te handelen.
Dit is precies hetzelfde als storten hoor. Of ik het voor je stort, of je doet het zelf. Je lijkt een beetje op van die kereltjes die op pokerstars de hoge limieten gaan bezoeken om te bedelen om een dollar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn gouden regel, die breek ik absoluut niet.
Toe
Tijd begint te dringen
Hij houdt knap vol voorlopig hequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef µ het volgende:
Zo, koers weer bekeken van BTC en dat stemt niet ontevreden.
Niet voor mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde als storten hoor. Of ik het voor je stort, of je doet het zelf. Je lijkt een beetje op van die kereltjes die op pokerstars de hoge limieten gaan bezoeken om te bedelen om een dollar.
Ga je de volgende faal maken met een pumpquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor mij
Dan zet ik wel een DRK sell...
https://twitter.com/originalchilliquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Huh kijk ik verkeerd dan? www.cryptopumps.net
Tenzij het FLT is koop ik erna pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga je de volgende faal maken met een pump
Blijf er gewoon weg van, zeker deze voorgeprogrammeerde troep.
Als we dat vooraf eens wisten... bij deze kerel is er een select groepje dat het vooraf weet, en dus naar mijn mening niet fair.quote:
Ah dan vertrouw ik het niet helemaal, ik ga er zeker niet aan beginnen, wel leuk om te kijken. Heb sowieso geen btc nu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als we dat vooraf eens wisten... bij deze kerel is er een select groepje dat het vooraf weet, en dus naar mijn mening niet fair.
Bij de https://twitter.com/you_pump deze wordt het bepaald aan de hand van de eerste letter/cijfers van een vooraf bepaald block. Fair dus, want iedereen ziet dat block tegelijk en kan op DAT moment pas kopen.
!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
1 van de grootste ff tegenstanders van bitcoin, Peter Schiff, is van ged8en veranderd![]()
http://blog.europacmetals(...)now-accepts-bitcoin/
Hij moest eerst gewoon even goedkoop inslaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
1 van de grootste ff tegenstanders van bitcoin, Peter Schiff, is van ged8en veranderd![]()
http://blog.europacmetals(...)now-accepts-bitcoin/
Kan me inderdaad herinneren een discussie gezien te hebben tussen Schiff en Molyneux en hij moest er niks van hebben. Wel stoer dat hij het nu gewoon accepteerd.quote:
Dan moet je nu kopen en niet als het bekend wordt gemaakt, zodra er verschijnt welke coin het wordt is ie al 80% up bij zijn pumps.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ok iedereen met bitcoins, zet een buy op FLT klaar, zodat je enkel nog op yes hoeft te drukken. Kijk naar de 3d grafiek en je begrijpt waarom... ik heb echt zo'n voorgevoel.
Ik heb een bedrag al in gedachten, mijn sell van net. Hoger ga ik niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan moet je nu kopen en niet als het bekend wordt gemaakt, zodra er verschijnt welke coin het wordt is ie al 80% up bij zijn pumps.
Had hem al weggehaald. Deze was beterquote:
Lucky youquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had hem al weggehaald. Deze was beter
2014-05-21 21:05:45 BUY 0.00000036 200000.00000000 0.07199999 0.00010799 0.07210798
Ik zag op 35 een grote buy staan, en daarboven was het allemaal kleiner, dus ik gokte op 36 toen het nog hard aan het dalen was. Zodra het gaat stijgen ben je te laatquote:
Zat juist net te overwegen een sell te makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef snachtsman het volgende:
Ben wel tevreden met de koersbeweging van DRK, stilte voor de storm?
Terug naar beneden ja, zonder walls staat ie wankel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef snachtsman het volgende:
Ben wel tevreden met de koersbeweging van DRK, stilte voor de storm?
Denk ook dat het in gaat zakken. Volume is erg laag al een tijdje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar beneden ja, zonder walls staat ie wankel.
nog een oude rot die fan is van btc:quote:
Ik zit daar zo dicht bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Aaaaand it's gone. Zit nu in geen 1 coin
Tja... nog niet zo lang geleden zat ik ook in 14 coinsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar zo dicht bij
Jammer dat het me 0.15btc gekost heeft...
Ik ga de nacht uitzitten, of ik sta op met een big smile of ik kan mezelf iets aandoen omdat ik met winst had kunnen verkopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Aaaaand it's gone. Zit nu in geen 1 coin
Ik ga maar poging 2 tot slapen doen, als je wakker wordt is alles immers weer goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ja dit wordt (pijnlijk) interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |