https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ach mijn buy order van 75 DRK is ook plankton voor de potvissen, maar ja eerder had ik nog 70 DRK dus toch 5 erbij gepakt. Klein bier maar alle beetjes helpen. Ik verwacht wel dat ie nog terug springt naar onder de 150, al is het voor een seconde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende: Wat lijkt mn buyordertje van 25 dark zielig tussen al die walvissen zeg
![]()
Kzou 128 Darkjes kunnen kopen maar dat durf ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach mijn buy order van 75 DRK is ook plankton voor de potvissen, maar ja eerder had ik nog 70 DRK dus toch 5 erbij gepakt. Klein bier maar alle beetjes helpen. Ik verwacht wel dat ie nog terug springt naar onder de 150, al is het voor een seconde.
Waarom niet? DRK gaat wel naar de 200 deze week, heb net in me glazen bol gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kzou 128 Darkjes kunnen kopen maar dat durf ik niet
En in dark worden er gewoon 100+ gepomptquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Nattekat het volgende:
XLB heeft maar 8btc nodig om bijna te verdubbelen
Lees ik hier dat iemand me het verlies gaat vergoeden?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Waarom niet? DRK gaat wel naar de 200 deze week, heb net in me glazen bol gekeken
Walvissen tactiek om meer DRK op te vreten. Spelen met zijn eigen gewicht aan BTC. Net Pokémon it's super effectivequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef roislecxe het volgende:
Het mooie is dat straks iemand dus voor 113 btc aan Dark heeft, en die gaat zn wall dus aan de andere kant zetten, dan is het weer paniek.
Omnomnom Darkjes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Walvissen tactiek om meer DRK op te vreten. Spelen met zijn eigen gewicht aan BTC. Net Pokémon it's super effective
Haha nee je leest dat iemand er zelf voor 184 drk in zit en DENKT dat drk nog wel hoger gaat deze week, rally is net begonnnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lees ik hier dat iemand me het verlies gaat vergoeden?
Als je nu sellt op 156 is de kans behoorlijk dat je er lager in kunt over een minuut of 10 ofzo. Denk ik dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Haha nee je leest dat iemand er zelf voor 184 drk in zit en DENKT dat drk nog wel hoger gaat deze week, rally is net begonnnen
Maarja twijfel wel om ze eruit te doen tegen 156, voor het geval de correctie tegenvalt
Maar de optie holden hou je ook aan? Als je zo denkt moet je zeker sellen tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef edraket31 het volgende:
De vraag is of t dan verstandig is om in te stappen.
Als die buywall van 120btc opgevreten wordt en er verder nauwelijks support is van collega walvisjes
Ik zit er niet in, heb lang getwijfeld op diverse punten maar vond t te riskantquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar de optie holden hou je ook aan? Als je zo denkt moet je zeker sellen toch
Nu wat minder, maarja verkopen op de top kan niet altijd, Zolang het maar buy low sell high isquote:
Lekker, ik stap voorlopig niet uit. Wil er ook even niet op letten, kijken of ik het meer dan 5 min volhouquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]Uitgestapt 160. Buy 157.
Oh hij is er al weer door
Slimquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Verleiding niet kunnen weerstaan...
Nu kan het hele lange wachten beginnen, laag volume en amper buy-ordersquote:
Dat zullen er genoeg zijn die bij de eerste buywall op 1560 er net boven gekocht hebben, die ineens zagen verdwijnen en nu die sellwalls tot 160 zien en t niet vertrouwenquote:
Mja, nouja, de sells zijn ook allemaal kleintjes. Komt vanzelf weer boven de 160.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat zullen er genoeg zijn die bij de eerste buywall op 1560 er net boven gekocht hebben, die ineens zagen verdwijnen en nu die sellwalls tot 160 zien en t niet vertrouwen
Haha sorry Katjequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf... gewoon sterf...
Ik schrok me een ongeluk.
Toen je dat zei wist ik wel dat ik eruit wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha sorry Katje![]()
Met Oly trapte je er ook al zo leuk in
CRASH INCOMINGquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
Al ingestapt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
*doet panicsellen*quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat koopt DRK
Allemaal uitstappen!
Die op 1562?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buy staat er wel, alleen de koers werkt niet mee.
Als ik er in zit weet je het maar nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jot. Met verlies verkopen doen we niet aan. 161 haalt echt wel weer
Het is kutweer, blijf gezellig hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef roislecxe het volgende:
Waarom komen m'n whatsapps niet aan![]()
Zou naar het terras gaan vanmiddag maar als ze ze niet aan krijgt schiet het niet echt op. Dom.
Het is lekker buitenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is kutweer, blijf gezellig hier.
Als hij het niet doet, doen wij het toch gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
Beter zet die walvis z'n 118btc op 165 ofzo.
Ok, even 50k storten. 10 minuutjes ok?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doen wij het toch gewoon
Er was 1 amerikaan wat vroeger wakkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef snachtsman het volgende:
Letten jullie nooit op tijden? Over een uur of 2 wordt de VS wakker, dan kunnen we toch nog een boost verwachten...of een sellwall
brokkelt snel af, hield me hart al vastquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:52 schreef edraket31 het volgende:
eruit op 1600, net voordat die 25btc sellorder kwam
Hier zit nog wel wat pit in, denk dat we vandaag een nieuwe ATH krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:54 schreef snachtsman het volgende:
[..]
brokkelt snel af, hield me hart al vast
Kan ie dat niet voor mij doen? Ik ben goedkoper.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. snachtsman dekt al mijn geleden schade.
Bij jou kun je bezig blijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ie dat niet voor mij doen? Ik ben goedkoper.
Nah, ik heb mijn lesje geleerd. Blijf ver weg van AUR, OLY, FLT, ZET, DOPE, XLB of elke andere vage kutcoin die zich nog niet bewezen heeft.quote:
Haha je hebt me disclaimer toch gelezen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. snachtsman dekt al mijn geleden schade.
Ben ook niet allin gegaan, ook al zou ik worden gecoverd dan doe ik het nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Haha je hebt me disclaimer toch gelezen?
Mooi, dattie maar moon gaat dan. Sell op 467 gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
stukje media-aandacht, altijd goed net voor USA ontwaakt.
Wired schijnt toongevend te zijn, ook al geshared door Coindesk
http://www.wired.com/2014/05/darkcoin-is-booming/
Gewoon geen coins kopen voor lange termijn. Bij XLB verkoop ik steeds hetgene dat ik gekocht heb direct weer met +2%-5%. Als het mee zit wat meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik heb mijn lesje geleerd. Blijf ver weg van AUR, OLY, FLT, ZET, DOPE, XLB of elke andere vage kutcoin die zich nog niet bewezen heeft.
Inderdaad goed nieuws!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
stukje media-aandacht, altijd goed net voor USA ontwaakt.
Wired schijnt toongevend te zijn, ook al geshared door Coindesk
http://www.wired.com/2014/05/darkcoin-is-booming/
Niet bang voor de die 50btc sell op 165?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, dattie maar moon gaat dan. Sell op 467 gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |