Voor de miljoenmiljardste keer:quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Je bedoelt vrijheid van meningsuiting?
Wilders uit beledigingen en hun moeten dat maar respecteren? Lijkt mij de omgekeerde wereld.
Omdat ik ook graag zou zien dat Wilders een normaal zijn standpunten gaat brengen zonder andere landen te schofferen. Zonder schofferen kun je ook een politieke boodschap brengen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef TC03 het volgende:
Het enige doel is de politiek in NL onder druk te zetten om Wilders in te laten binden, hetgeen neerkomt op het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Hoe kan je dat nou respecteren?
Wilders mag zelf weten hoe hij anderen benadert. Punt. Waarom zou iemand hem tot de orde moeten roepen? Ik vind het vrij eng dat je die neiging uberhaupt hebt. Wilders bepaalt zelf zijn eigen leven. Vrijheid!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag zou zien dat Wilders een normaal zijn standpunten gaat brengen zonder andere landen te schofferen. Zonder schofferen kun je ook een politieke boodschap brengen.
Sterker nog, Wilders zou als geen ander moeten weten dat zijn actie wel een reactie moest uitlokken. Hij wist op voorhand dat de tolerantie van de machthebbers niet heel groot is en dat zijn actie een ernstige belediging van vlag, land en inwoners is.
Als niemand in Nederland hem tot de orde kan/wil roepen en mensen hem massaal steunen heeft Nederland pech.
Hij is fractieleider in de tweede kamer en daardoor vertegenwoordigd hij de BV Nederland.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor de miljoenmiljardste keer:
- Wilders beledigt SA.
- SA straft Nederlandse bedrijven.
Nederlandse bedrijven hebben echter niks met SA te maken. SA moet Wilders straffen als ze een statement willen maken, niet de NL bedrijven.
Het enige doel is de politiek in NL onder druk te zetten om Wilders in te laten binden, hetgeen neerkomt op het inperken van de vrijheid van meningsuiting.
Nope! Hij vertegenwoordigt enkel en alleen zijn achterban. Niets meer niets minder. Hij zit niet in de regering hè.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Hij is fractieleider in de tweede kamer en daardoor vertegenwoordigd hij de BV Nederland.
Er zijn geen spanningen tussen beide landen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Hij is fractieleider in de tweede kamer en daardoor vertegenwoordigd hij de BV Nederland.
Bij spanningen tussen landen zijn handelssancties een vrije normale maatregel.
Nee, Wilders bepaalt dat niet zelf. Als politicus heeft hij een publieke en vertegenwoordigende functie waardoor hij zich juist diplomatiek hoort op te stellen. Wat hij doet is niet in het algemeen belang van Nederland aangezien zijn acties schade veroorzaken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders mag zelf weten hoe hij anderen benadert. Punt. Waarom zou iemand hem tot de orde moeten roepen? Ik vind het vrij eng dat je die neiging uberhaupt hebt. Wilders bepaalt zelf zijn eigen leven. Vrijheid!
dat zie je echt volledig verkeerd. Hij heeft enkel de taak zijn eigen achterban te vertegenwoordigden. Niet meer niet minder. Hij zit niet in de regering. Hij is gewoon een individu, een onafhankelijke denker. Hij draagt geen enkele verantwoordelijkheid. Hij heeft net zoveel diplomatieke verantwoordelijkheden als Matthijs van Nieuwkerk, Yvonne Heslinga of Louis van Gaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:57 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, Wilders bepaalt dat niet zelf. Als politicus heeft hij een publieke en vertegenwoordigende functie waardoor hij zich juist diplomatiek hoort op te stellen. Wat hij doet is niet in het algemeen belang van Nederland aangezien zijn acties schade veroorzaken.
Waarom veroorzaken zijn acties schade?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:57 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, Wilders bepaalt dat niet zelf. Als politicus heeft hij een publieke en vertegenwoordigende functie waardoor hij zich juist diplomatiek hoort op te stellen. Wat hij doet is niet in het algemeen belang van Nederland aangezien zijn acties schade veroorzaken.
+1quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn geen spanningen tussen beide landen.
Er is spanning tussen 2 kleuters Wilders en SA waarbij SA (heel kinderachtig) de NL regering wil blackmailen om haar verwende zin te krijgen.
En wat is dan het profijt van zijn achterban in deze stickeractie? Zijn achterban woont in Nederland en zal het waarschijnlijk worst wezen hoe de zaken in SA geregeld worden. In zijn achterban zullen ongetwijfeld mensen werkzaam zijn bij de Nederlandse bedrijven die nu hinder ondervinden van deze waardeloze en onnodige ruzie. Deze onzin die hij gestart is kent alleen verliezers. Waarom beperkt hij zich niet gewoon tot Nederland? Hier liggen de problemen die in zijn straatje vallen voor het oprapen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
dat zie je echt volledig verkeerd. Hij heeft enkel de taak zijn eigen achterban te vertegenwoordigden. Niet meer niet minder. Hij zit niet in de regering. Hij is gewoon een individu, een onafhankelijke denker. Hij draagt geen enkele verantwoordelijkheid. Hij heeft net zoveel diplomatieke verantwoordelijkheden als Matthijs van Nieuwkerk of Louis van Gaal.
Omdat wel duidelijk is dat Wilders anderen schade berokkend met zijn roekeloze gedrag. Hij is politicus en volksvertegenwoordiger van Nederland bij die rol hoort hij oog te hebben voor de belangen van alle Nederlanders en daar hoort bij dat hij verantwoording aflegt aan de mensen in Nederland. Dus ook dat mensen hem tot de orde roepen, de manier waarop hij zijn boodschap brengt is gewoon niet juist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders mag zelf weten hoe hij anderen benadert. Punt. Waarom zou iemand hem tot de orde moeten roepen? Ik vind het vrij eng dat je die neiging uberhaupt hebt. Wilders bepaalt zelf zijn eigen leven. Vrijheid!
o.a. Omzetverlies, baanverlies, het mislopen van nieuwe opdrachten, etc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom veroorzaken zijn acties schade?
Weet ik veel waarom hij zich biet tot NL beperkt. Dat mag hij helemaal zelf weten. Daar hebben jij, ik en SA helemaal *niks* mee te maken. Ook jij hebt die stasi-drang om anderen te controleren en sturen omdat ze iets doen wat jij niet leuk vindt. Ik vind dat zo bizar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef eight het volgende:
[..]
En wat is dan het profijt van zijn achterban in deze stickeractie? Zijn achterban woont in Nederland en zal het waarschijnlijk worst wezen hoe de zaken in SA geregeld worden. In zijn achterban zullen ongetwijfeld mensen werkzaam zijn bij de Nederlandse bedrijven die nu hinder ondervinden van deze waardeloze en onnodige ruzie. Deze onzin die hij gestart is kent alleen verliezers. Waarom beperkt hij zich niet gewoon tot Nederland? Hier liggen de problemen die in zijn straatje vallen voor het oprapen.
Lol. Is niks onduidelijks aan hoor. Wilders is gewoon een individu zoals jij, ik, Agnes Jongerius, Johan Derksen, The Common Linnets en Gordon.quote:Verder is verantwoording van politici in het Nederlands staatsrecht gewoon onduidelijk geregeld.
Nee hoor ze hebben helemaal nog geen voorwaarden gesteld. Ze willen op het moment gewoon beperkt handelen met Nederland om die actie van Wilders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn geen spanningen tussen beide landen.
Er is spanning tussen 2 kleuters Wilders en SA waarbij SA (heel kinderachtig) de NL regering wil blackmailen om haar verwende zin te krijgen.
Nee. SA heeft die sancties opgelegd, niet Wilders! Niet de schuld afschuiven he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef eight het volgende:
[..]
o.a. Omzetverlies, baanverlies, het mislopen van nieuwe opdrachten, etc.
Wat ben jij naïef. Sancties hebben altijd een doel. In dit geval Wilders de mond snoeren. Waarom zouden ze anders sancties opleggen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben helemaal nog geen voorwaarden gesteld. Ze willen op het moment gewoon beperkt handelen met Nederland om die actie van Wilders.
Om de redenen dat ik ook niet wil handelen met mensen die mij diep beledigen of die toestaan dat ik diep beledigd word.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij naïef. Sancties hebben altijd een doel. In dit geval Wilders de mond snoeren. Waarom zouden ze anders sancties opleggen?
Vergeefse moeite, ik probeer dit al vanaf dag 1 duidelijk te maken,quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Schanulleke het volgende:
Toevallig ook dat het na al die maanden zo vlak voor de verkiezingen wordt uitgespeeld he?! Wat een toeval, echt ongelooflijk. Nu kan het stemvee mooi even zien dat die Wilders wel degelijk echt zo'n enge slechte man is als de belangrijke meneren altijd zeggen. Daar kunnen ze morgen in het stemhokje mooi niet omheen! En dat de Saoudies dan vrijdag bijdraaien nadat Timmermans uit heeft gelegd hoe 't zit hier in Nederland (alsof hun eigen ambassadeur dat niet weet), tja dat is eigenlijk al even toevallig. Hij was zo druk, hij had écht niet eerder de tijd.
Omfg. Je laat je volledig voor het karretje van een paar fundamentalisten spannen en je hebt het niet eens door. Verschrikkelijk. Ik snap SA wel, hun sancties hebben gewoon effect. Langzaam veranderen tolerante Nederlanders in leden van de gedachtenpolitie. Dit topic bewijst dat gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Om de redenen dat ik ook niet wil handelen met mensen die mij diep beledigen of die toestaan dat ik diep beledigd word
Onzin. Er is gewoon geen noodzaak om de geloofsbelijdenis van de moslims te vervangen door een beledigende tekst en tegelijk ook nog de vlag van een land te verminken. Wilders noemde het zelf een poging tot choqueren, nou dat is gelukt en ze reageren, gefeliciteerd. Als je op die manier jouw boodschap brengt en aandacht vraagt, dan ben ik het er niet mee eens, heb je inhoudelijke kritiek op SA en komt er daarom een boycot dan zal ik je verdedigen maar niet hierom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omfg. Je laat je volledig voor het karretje van een paar fundamentalisten spannen en je hebt het niet eens door. Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom hij zich biet tot NL beperkt. Dat mag hij helemaal zelf weten. Daar hebben jij, ik en SA helemaal *niks* mee te maken. Ook jij hebt die stasi-drang om anderen te controleren en sturen omdat ze iets doen wat jij niet leuk vindt. Ik vind dat zo bizar.
Zijn achterban wel want hij vertegenwoordigd hun. Leg eens wat hun hier nu mee opschieten ( ik zie in die groep alleen verliezers).quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom hij zich biet tot NL beperkt. Dat mag hij helemaal zelf weten. Daar hebben jij, ik en SA helemaal *niks* mee te maken.
Zeg dat maar tegen zijn partijleden die door hem gemuilkorfd worden!quote:Ook jij hebt die stasi-drang om anderen te controleren en sturen omdat ze iets doen wat jij niet leuk vindt. Ik vind dat zo bizar.
Maar SA boycot bedrijven die er helemaal niks mee te maken hebben, niet Wilders. Wanneer ga je dat nou eens begrijpen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Onzin. Er is gewoon geen noodzaak om de geloofsbelijdenis van de moslims te vervangen door een beledigende tekst en tegelijk ook nog de vlag van een te verminken. Wilders noemde het zelf een poging tot choqueren, nou dat is gelukt en ze reageren, gefeliciteerd. Als je op die manier jouw boodschap brengt en aandacht vraagt, dan ben ik het er niet mee eens, heb je inhoudelijke kritiek op SA en komt er daarom een boycot dan zal ik je verdedigen maar niet hierom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |