VVD, altijd goed.quote:
Ik word er niet beter van, volgens mij.quote:
Alsof dit een verkiezing is waar je zelf beter van word. Lekker uitgangspunt ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik word er niet beter van, volgens mij.
Ik moet me echt even goed inlezen enzo, maar eigenlijk geen tijd voor, maar ik wil ook wel echt stemmen![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dit een verkiezing is waar je zelf beter van word. Lekker uitgangspunt ook.
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht geniet. Krijg je als je een visionair bentquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Fierce. het volgende:
[..]![]()
En ja, ik vind het een goed uitgangspunt.
Sterkte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht geniet. Krijg je als je een visionair bent
Echte visionairs hoeven er niet (meer) over na te denken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht genieten. Krijg je als je een visionair bent
GroenLinks of PvdA?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik word er niet beter van, volgens mij.
Ik moet me echt even goed inlezen enzo, maar eigenlijk geen tijd voor, maar ik wil ook wel echt stemmen![]()
Maar dan is ie niet meer geldigquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik neem een mooie rode markerstift mee om dat hele stembiljet op te leuken met anti eu leuzen.
Volgensmij is hij geldig zolang één duidelijke stem wordt uitgebracht, en het niet duidelijk is van wie de stem afkomstig is.quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanaf nu is het officieel: Ich bin ein PVV'er
20 minuutjes geleden mijn stem uitgebracht
Klopt. Je mag er van alles opzetten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij is hij geldig zolang één duidelijke stem wordt uitgebracht, en het niet duidelijk is van wie de stem afkomstig is.
Er is ook een bureau ingericht in je kliniekquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik neem een mooie rode markerstift mee om dat hele stembiljet op te leuken met anti eu leuzen.
Dat zou incorrect zijn want vriendjespolitiek. Legitimatieplicht = legitimatieplicht. En die geldt dus ook voor linksen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:38 schreef 99.999 het volgende:
Dat legitimeren hier vind ik ook wat overdreven, de meeste leden van mijn stembureau weten echt wel wie ik ben.
Er staat hier zelfs expliciet op de oproepkaart dat je hem niet hoeft mee te nemen.quote:Maar je oproepbaar in moeten kunnen leveren lijkt me niet meer dan logisch.
Ach, in. Nederland geldt die legitimatieplicht ook nog maar een aantal jaar. Had niet het idee dat het daarvoor heel anders was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zou incorrect zijn want vriendjespolitiek. Legitimatieplicht = legitimatieplicht. En die geldt dus ook voor linksen.
[..]
Er staat hier zelfs expliciet op de oproepkaart dat je hem niet hoeft mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |