Veel trolls tussen die kinderen denk ik. Daarnaast is het brein nog in ontwikkeling natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef MrBadGuy het volgende:
De jeugd heeft de toekomst
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)holierenverkiezingen
Grote onzin natuurlijk, er wordt alleen maar op de Piratenpartij gestemd vanwege de naam, bijna niemand zal weten waar ze voorstaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef MrBadGuy het volgende:
De jeugd heeft de toekomst
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)holierenverkiezingen
En hoe komen die lui aan de wijsheid om te weten wat de juiste regels, normen zijn? Het mooie van concurrentie is nou juist dat bij regels die verkeerd uitpakken (wat eerder regel dan uitzondering is) er gekeken kan worden naar andere landen om te kijken hoe zij het aanpakken en het wel werkt. Als je van alles een eenheidsworst maakt heb je geen vergelijkingsmateriaal meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik voor een vrijhandelsakkord en strenge regels voor Zuid-Europese landen ben. Ook kunnen we belastingontduikers beter Europees dan individueel bestrijden. En ik ben voor een gelijke verdeling van immigranten over de lidstaten wat op het huidige moment (geloof het of niet) een afname van het aantal Nederlandse immigranten zou betekenen. Ook milieuregels moeten Europees werken, omdat wanneer elk land er andere normen op na zou houden, zou dat tot oneerlijke concurrentie leiden en met het oog op de bovengemiddelde interesse van Nederlanders voor het milieu zal dat vooral oneerlijke concurrentie voor Nederland zijn.
Je pleit dus voor leuke importheffingen en beperkingen van de toegang tot markten omdat andere landen er dan mooier uitkomen? Bijzonderquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
En hoe komen die lui aan de wijsheid om te weten wat de juiste regels, normen zijn? Het mooie van concurrentie is nou juist dat bij regels die verkeerd uitpakken (wat eerder regel dan uitzondering is) er gekeken kan worden naar andere landen om te kijken hoe zij het aanpakken en het wel werkt. Als je van alles een eenheidsworst maakt heb je geen vergelijkingsmateriaal meer.
Ja, dat mag gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef -0- het volgende:
Ik moet morgen gaan stemmen voor iemand anders, nou hebben we momenteel niet de mogelijkheid om een kopie van het paspoort te maken zoals de volmachtinstructie aangeeft. Nou kan ik wel het paspoort van die gene zelf meenemen, We vroegen ons echter af of dat is toegestaan of dat het een kopie moet zijn omdat ik het niet zelf ben?
Zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef -0- het volgende:
Ik moet morgen gaan stemmen voor iemand anders, nou hebben we momenteel niet de mogelijkheid om een kopie van het paspoort te maken zoals de volmachtinstructie aangeeft. Nou kan ik wel het paspoort van die gene zelf meenemen, We vroegen ons echter af of dat is toegestaan of dat het een kopie moet zijn omdat ik het niet zelf ben?
Sterker nog, ik denk dat meer gemachtigden het originele legitimatiebewijs van de volmachtgever tonen dan een kopie.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat mag gewoon.
Denk erom dat jullie allebei de stempas van diegene tekenen, en dat jouw naam wordt ingevuld als gemachtigde!
Top, bedankt voor de reactie.quote:
Weten we dat zeker? Vorige keer werd de kopie van het legitimatiebewijs van mijn vrouw namelijk ingenomen door de mensen van het stembureau. Dakannie met het origineel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat mag gewoon.
Denk erom dat jullie allebei de stempas van diegene tekenen, en dat jouw naam wordt ingevuld als gemachtigde!
PvdD komt op de privacypunten volgens mij aardig overeen met de piraten, en heeft een breder programma.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Asphias het volgende:
ik ben eruit, het wordt de piratenpartij. volgens mij de enige partij die daadwerkelijk snapt dat we in de 21e eeuw leven, en wat de risico's en mogelijkheden daarvan zijn.
Ik ben ook gevolmachtigde en het paspoort is voldoende.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef -0- het volgende:
Om milieuredenen VVD stemmen. Dat is als je band plakken met een vlindermes.quote:
PvdD stemmen. De vorige keer is niet deze keer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef VeX- het volgende:
Nu blijft dus PvdD over, maar die heeft tot nu toe nooit een zetel weten te bemachtigen. Betekent dus dat ik m'n stem zou weggooien.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb net mijn doucheslang gemaakt met een notenkraker, beetje out of the box kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Om milieuredenen VVD stemmen. Dat is als je band plakken met een vlindermes.
VVD, altijd goed.quote:
Ik word er niet beter van, volgens mij.quote:
Alsof dit een verkiezing is waar je zelf beter van word. Lekker uitgangspunt ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik word er niet beter van, volgens mij.
Ik moet me echt even goed inlezen enzo, maar eigenlijk geen tijd voor, maar ik wil ook wel echt stemmen![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dit een verkiezing is waar je zelf beter van word. Lekker uitgangspunt ook.
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht geniet. Krijg je als je een visionair bentquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Fierce. het volgende:
[..]![]()
En ja, ik vind het een goed uitgangspunt.
Sterkte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht geniet. Krijg je als je een visionair bent
Echte visionairs hoeven er niet (meer) over na te denken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben met zulke belangrijke zaken bezig dat spelling en grammatica niet meer mijn aandacht genieten. Krijg je als je een visionair bent
GroenLinks of PvdA?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik word er niet beter van, volgens mij.
Ik moet me echt even goed inlezen enzo, maar eigenlijk geen tijd voor, maar ik wil ook wel echt stemmen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |