quote:Verpakking
We verzenden onze producten volledig discreet, op het pakketje staan geen logo`s en geen naam van de webwinkel. Rechts ziet u voorbeeldfoto's van pakketten.
Vieze junkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Verzendt Dutch Headshop discreet?
Oh, laat maar, al gevonden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vieze junkEen FuturolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Futurola? Wtf is datquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Futurola![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.
Jointroller. Ik kan alleen sjekkies, joints gaan me nooit lukkenquote:
Sjekkies zonder filter rollen heb ik meer moeite mee dan een joint rollenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jointroller. Ik kan alleen sjekkies, joints gaan me nooit lukken.
Gewoon dunnere tip en meer zooi aan het eind dan aan het beginquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Sjekkies zijn ez maar mijn joints zijn altijd drie kilometer dik.
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n rollerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon dunnere tip en meer zooi aan het eind dan aan het begin
Nee joh, zo'n roller is te gayquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n roller![]()
...
Gewoon thuis alvast maken, niemand die het ziet.quote:
Volgende meet ga ik jou leren hoe je een jointje rolt okquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon thuis alvast maken, niemand die het ziet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgende meet ga ik jou leren hoe je een jointje rolt ok
Trillerige handjes?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet maar als ik het doe gaat het mis.
Neeee geen roller, dat draaien hoort er gewoon een beetje bijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n roller![]()
...
Onoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neeee geen roller, dat draaien hoort er gewoon een beetje bij
Eigenlijk nietquote:
Onoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dit dus!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dit, gewoon een ritueeltje wat erbij hoortquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:18 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Het is ook heerlijk om er even voor te gaan zitten, eerst alles bij elkaar zoeken: vloei, tip, wietje, tabakje. En dan een heerlok momentje van rust als je alles krumt (met de hand, voor de feeling, jeweets!), mengt met je tabakje en dat goddelijke mengsel bij elkaar draait in een vloei.
Hoi nijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ach, binnenkort als ik weer spul heb gewoon maar weer oefenen.
[..]
Ono![]()
.
Nou ik draaide al een paar jaar shag voordat ik zelf joints ging leren draaien en dat was toch flink afzienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Wel mee eens hoor, hoort er gewoon bij. En nja, als sjekkies lukken, waarom een groot sjekkie dan niet.
Haha, eigen schuldquote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik een keer voor een vriend. Hij moest wel beetje huilen shag waste:p
Wat gaat t worden?quote:
Nice! Kriebelt al een tijdje bij me om een nieuwe tattoo te zetten...of een piercing. Tijd voor iets nieuws iigquote:
Heb je al besteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Futurola![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.
Hedendaagse tieners kunnen hun aandacht niet meer zo lang vasthouden ivm al die energydrankjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Nijn jointjes rollen is echt niet moeilijk
Wat was de schade?quote:
Dang son!quote:
I know, vorige week zat ik op 4 joints, 1 blunt en 2 mango'squote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dang son!
Lekkere is wel dat t zondag is, lekker uitbrakken!
Ik kan mij niets meer herinneren na finale van CL te hebben gekeken.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Maar die twee bluntjes erbij zouden mij genakt hebben!
Dat lijkt me nog heftiger juist! Ik weet van mezelf dat er ergens nog een flinke reserve THC in mijn vet rondzwerft. Maar dan helemaal uit getraind aan de bluntjes.... DANG!!!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Viro het volgende:
[..]
I know, vorige week zat ik op 4 joints, 1 blunt en 2 mango's
Mooie is dat ik ma-vrijdag alle thc uit mijn lichaam zweet/train. Op zaterdag helemaal naar de klote gaan met een "schoon lichaam".
Whahaha, de tv stond aan in de kroeg gister en ik heb me toch lopen ergeren! In de fokking 93ste minuut komt die vieze Ramos, gvd!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan mij niets meer herinneren na finale van CL te hebben gekeken.
Het zijn leuke en zeer goede zaterdagenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog heftiger juist! Ik weet van mezelf dat er ergens nog een flinke reserve THC in mijn vet rondzwerft. Maar dan helemaal uit getraind aan de bluntjes.... DANG!!!
Ik zat echt zo hard te balen dat ramos in 93e min scoorde, had het atletico madrid gegund.quote:[..]
Whahaha, de tv stond aan in de kroeg gister en ik heb me toch lopen ergeren! In de fokking 93ste minuut komt die vieze Ramos, gvd!
Ik geloof je op je woord maar denk niet dat ik het zo snel zal proberen, althans dat trainings gedoe. Ik ben liever lui dan moe, maar misschien wel een keertje een maand geen jointjes. Kijken of ik dat volhoudquote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zijn leuke en zeer goede zaterdagenAls er nog thc in je systeem zit bouw je tolerantie op en ben je minder snel goed high, daarom ma-vrijdag gezond eten en trainen zodat zaterdag flink gezondigd kan worden
Echt huh, ze hebben zichzelf bewezen en ze waren de underdog dus die gun ik het altijd!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef Viro het volgende:
Ik zat echt zo hard te balen dat ramos in 93e min scoorde, had het atletico madrid gegund.
Luilakquote:Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord maar denk niet dat ik het zo snel zal proberen, althans dat trainings gedoe. Ik ben liever lui dan moe, maar misschien wel een keertje een maand geen jointjes. Kijken of ik dat volhoud
[..]
Echt huh, ze hebben zichzelf bewezen en ze waren de underdog dus die gun ik het altijd!
Neh, hoorde dat ze snel kapot gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je al besteld?
Anders zal ik je de volgende meet zo'n ding meenemen. Heb er nog wel ergens 1 liggen en ik vind het maar niks. Kan je voor jezelf zien dat het waardeloos is zonder geld te verspillen.
Ja en ik draai gewoon goeie kwam ik achter. Ok lolquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Nijn jointjes rollen is echt niet moeilijk
Ik riep 2 jaar langs dat ik niet kon.. toen moest ik het een keer zelf proberen en ineens draaide ik uit het niets een perfecte jointquote:Op maandag 26 mei 2014 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ja en ik draai gewoon goeie kwam ik achter. Ok lol .
Hehe.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik riep 2 jaar langs dat ik niet kon.. toen moest ik het een keer zelf proberen en ineens draaide ik uit het niets een perfecte joint
Geen idee, de mijne is al 8 jaar oud. Er zijn misschien 10 joints mee gedraait in die tijd maar snel stuk issie niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, hoorde dat ze snel kapot gaan.
[..]
Ja en ik draai gewoon goeie kwam ik achter. Ok lol.
Wel de chillste shop van het zuiden.quote:
Eigenlijk alleen maar voordelen. Misschien kan Gibson nog zo'n ding gebruiken. Op de meet zag zijn joint er niet uit.quote:
Ja, had de afgelopen week ook gewoon in Helmond of Eindje kunnen gaan, maar ik wacht tot ik daarheen kan. Op een of andere manier vertrouw ik die shop manquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel de chillste shop van het zuiden.
[..]
Eigenlijk alleen maar voordelen. Misschien kan Gibson nog zo'n ding gebruiken. Op de meet zag zijn joint er niet uit.
Stonertje in wording dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, had de afgelopen week ook gewoon in Helmond of Eindje kunnen gaan, maar ik wacht tot ik daarheen kan. Op een of andere manier vertrouw ik die shop man.
True, al heb ik toch nog steeds wel een paar lievelingsshops waar ik altijd naar toe ga tenzij het niet kan ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stonertje in wording dit.![]()
Zo ging ik vroeger ook standaard naar 1 shop., puur omdat ik daar bekend was. Nu loop ik overal wel naar binnen of het moet er te guur uitzien, dan zoek ik wel een andere shop.
Dat heb ik nu ook wel. Klaverblad bij Hoevelaken is er zo één.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
True, al heb ik toch nog steeds wel een paar lievelingsshops waar ik altijd naar toe ga tenzij het niet kan ofzo
In andere steden ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar het assortiment enzquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Sardu het volgende:
Zo ging ik vroeger ook standaard naar 1 shop., puur omdat ik daar bekend was. Nu loop ik overal wel naar binnen of het moet er te guur uitzien, dan zoek ik wel een andere shop.
Needs moar fuzz for guitar.quote:
Dat ben ik ookwel, maar ben nog altijd groot fan van de Dedems kwaliteit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In andere steden ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar het assortiment enz
Sowieso is de shop in Dedemsvaart fucking nicequote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Needs moar fuzz for guitar.![]()
Desondanks wel chille muziek, thx voor de tip.
[..]
Dat ben ik ookwel, maar ben nog altijd groot fan van de Dedems kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |