Goed! Net lekker de stad in geweest om te babykleertjes te kopen. Ik ben mosi/mausi sinds kortquote:
Ach maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef moemoe het volgende:
Hmmmm.... Babykleding in Stoners.
Sorry guys.
quote:Verpakking
We verzenden onze producten volledig discreet, op het pakketje staan geen logo`s en geen naam van de webwinkel. Rechts ziet u voorbeeldfoto's van pakketten.
Vieze junkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Verzendt Dutch Headshop discreet?
Oh, laat maar, al gevonden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vieze junkEen FuturolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Futurola? Wtf is datquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Futurola![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.
Jointroller. Ik kan alleen sjekkies, joints gaan me nooit lukkenquote:
Sjekkies zonder filter rollen heb ik meer moeite mee dan een joint rollenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jointroller. Ik kan alleen sjekkies, joints gaan me nooit lukken.
Gewoon dunnere tip en meer zooi aan het eind dan aan het beginquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Sjekkies zijn ez maar mijn joints zijn altijd drie kilometer dik.
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n rollerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon dunnere tip en meer zooi aan het eind dan aan het begin
Nee joh, zo'n roller is te gayquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n roller![]()
...
Gewoon thuis alvast maken, niemand die het ziet.quote:
Volgende meet ga ik jou leren hoe je een jointje rolt okquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon thuis alvast maken, niemand die het ziet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgende meet ga ik jou leren hoe je een jointje rolt ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |