Trillerige handjes?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet maar als ik het doe gaat het mis.
Neeee geen roller, dat draaien hoort er gewoon een beetje bijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jah denk dat ik binnenkort nog één keer aan ga kloten. En als het dan niet lukt bestel ik meteen zo'n roller![]()
...
Onoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neeee geen roller, dat draaien hoort er gewoon een beetje bij
Eigenlijk nietquote:
Onoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dit dus!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dit, gewoon een ritueeltje wat erbij hoortquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:18 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Het is ook heerlijk om er even voor te gaan zitten, eerst alles bij elkaar zoeken: vloei, tip, wietje, tabakje. En dan een heerlok momentje van rust als je alles krumt (met de hand, voor de feeling, jeweets!), mengt met je tabakje en dat goddelijke mengsel bij elkaar draait in een vloei.
Hoi nijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ach, binnenkort als ik weer spul heb gewoon maar weer oefenen.
[..]
Ono![]()
.
Nou ik draaide al een paar jaar shag voordat ik zelf joints ging leren draaien en dat was toch flink afzienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Wel mee eens hoor, hoort er gewoon bij. En nja, als sjekkies lukken, waarom een groot sjekkie dan niet.
Haha, eigen schuldquote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik een keer voor een vriend. Hij moest wel beetje huilen shag waste:p
Wat gaat t worden?quote:
Nice! Kriebelt al een tijdje bij me om een nieuwe tattoo te zetten...of een piercing. Tijd voor iets nieuws iigquote:
Heb je al besteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Futurola![]()
.
Maar aangezien ik eigenlijk überhaupt geen decent spul heb is dit misschien wel wat. Hoop dat zij ook discreet verzenden.
Hedendaagse tieners kunnen hun aandacht niet meer zo lang vasthouden ivm al die energydrankjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Nijn jointjes rollen is echt niet moeilijk
Wat was de schade?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |