Per kilo zal het wel niet ontzettend veel schelen idd. Als je écht voor goedkoop gaat kun je bij de groothandel wel van die diepvriesdozen vol met goedkoop vlees halen. Niet erg lekker maarja daar ga je dan ook niet voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel en vlees en kip is daar toch ook goedkoper dan bij de slager, maar goed ik koop nooit rotzooi, dat zal bij de Lidls ook wel goedkoop zijn
Van de Makro heb ik een Horeca Gold Cardquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Visafdeling van de Makro Delft is wel erg goed overigens
Ik koop ook wel graag een beetje kwaliteit, maar voor een BBQ met bier en ander spul ga ik geen vlees bij de slager halen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel en vlees en kip is daar toch ook goedkoper dan bij de slager, maar goed ik koop nooit rotzooi, dat zal bij de Lidls ook wel goedkoop zijn
Daarom bbq ik niet zo graag bij de meeste mensen, in principe is het meer werk dan gewoon koken maar dat wordt vaak vergeten zodat je van buiten verbrand en van binnen rauw vlees eet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik koop ook wel graag een beetje kwaliteit, maar voor een BBQ met bier en ander spul ga ik geen vlees bij de slager halen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom bbq ik niet zo graag bij de meeste mensen, in principe is het meer werk dan gewoon koken maar dat wordt vaak vergeten zodat je van buiten verbrand en van binnen rauw vlees eet.
Je kunt op twee manieren bbqen, of heel dronken of heel lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom bbq ik niet zo graag bij de meeste mensen, in principe is het meer werk dan gewoon koken maar dat wordt vaak vergeten zodat je van buiten verbrand en van binnen rauw vlees eet.
Dat laatste is wel het beste ja, als ik twijfel eet ik gewoon van te voren en neem ik weinigquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Je kunt op twee manieren bbqen, of heel dronken of heel lekker.
Ik ben meestal dronken
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Precies. Als ik met vrienden bbq dan is het vooral om een avond buiten te zitten, pils te drinken en wat om te bbq heen te staanquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik bbq dan ook niet om ontzettend hoogstaand te eten. Beetje eten, beetje zuipen en vooral veel onzin lullen.
Broer van een maatje doet altijd met wat vrienden wel echt goed bbqen, die zijn daar makkelijk van 1200 tot een uurtje of 2200 mee bezig. Een varken helemaal doorgaren en dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies. Als ik met vrienden bbq dan is het vooral om een avond buiten te zitten, pils te drinken en wat om te bbq heen te staan
Hebben wij ook gedaan ja. Zelf een keer een roker gemaakt van wat olievaten en daar een varken ingehangen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broer van een maatje doet altijd met wat vrienden wel echt goed bbqen, die zijn daar makkelijk van 1200 tot een uurtje of 2200 mee bezig. Een varken helemaal doorgaren en dat soort dingen.
Iedereen die daar komt betaalt dan een eurootje of 15, is dan wel verdomd lekker moet ik zeggen. Al weet ik van de helft dan niet eens wat ik aan het eten ben.
Ik vind het leuk om een of twee keer per jaar bij te zijn,maar om zelf daar constant mee bezig te zijn is niets voor mij. Als ik iets echt lekkers wil maken ga ik wel gewoon in de keuken staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan ja. Zelf een keer een roker gemaakt van wat olievaten en daar een varken ingehangen. Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |