En dan heb je altijd teveelquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef ook een verjaardags BBQ, nog best duur om voor iedereen genoeg vlees in te kopen.![]()
quote:
Zit er dik in ja. Koop wel gewoon wat van die bbq pakketten. 1 per 2 personen ofzo.quote:
bbq pakketten zijn duur jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Zit er dik in ja. Koop wel gewoon wat van die bbq pakketten. 1 per 2 personen ofzo.
Komen een stuk of 16 man mee bbqen.Gvd flink aan de prijs gvd.
ja misschien koop ik wel gewoon los al die troepquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bbq pakketten zijn duur ja
Gewoon zelf sate maken, doos hamburgers, worstjes, wat spareribs. drumsticks van de lidl zijn lekker
Ben je echt goedkoper uit hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja misschien koop ik wel gewoon los al die troep
en ik maak wel 1 grote salade bak
en wat opbakbroodjes
moet ook nog bier hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je echt goedkoper uit hoor
Dat doe ik ook altijd
Heineken bij de jumboquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar alleen palm en grolsch is in de aanbieding
struggles dit hoor
en dorpje verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb alleen een c1000 en ah in de buurt, naast de lidl dan
Echt waar joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb alleen een c1000 en ah in de buurt, naast de lidl dan
Rondje sligro/makro doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja misschien koop ik wel gewoon los al die troep
en ik maak wel 1 grote salade bak
en wat opbakbroodjes
Echt goedkoper is dat niet alleen. Wel is het een voordeel dat je dan gemakkelijk een hele doos hamburgers of iets dergelijks kan meenemenquote:
Als je grote dozen vol haalt scheelt t wel vaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt goedkoper is dat niet alleen. Wel is het een voordeel dat je dan gemakkelijk een hele doos hamburgers of iets dergelijks kan meenemen
ook een optie jaquote:
Volgens mij ook wel en vlees en kip is daar toch ook goedkoper dan bij de slager, maar goed ik koop nooit rotzooi, dat zal bij de Lidls ook wel goedkoop zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je grote dozen vol haalt scheelt t wel vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |