Wel een optie ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt dat het dusdanig escaleert dat jij de hond kan overnemen in verband met je kattenprobleem?
Om de 2/3 dagen ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel die man van jou heeft een dagtaak aan scheren volgens mij
Wij zouden broer en zus kunnen zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd
Ik zou alles wel weer een keer over willen doen
Maar echt alles, school, doorzetten om het leger in te gaan, etc etc.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, niet alles
We gaan als VBL-SC als 1 man mee doen aan de toto bij mij op de zaak. Misschien organiseer ik nog wel een FOK! toto, uiteraard zonder geld, maar dan moet ik ff online zoeken of ik een geschikte toto kan vinden
Zoek een hoekje op en ga je schamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet ik veelHad het topic nog niet doorgelezen,
we houden het wel bij stadsgeburen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat kan alleen als je ook voor Feyenoord bent dan
Ik ben ziek, ik ben blij dat ik nu eindelijk een beetje normaal kan typen en lezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoek een hoekje op en ga je schamen
quote:
Doeiquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer wat doen, zat even te eten.
Laters.
Schijnt in Spijk de zon dan? Hier niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik ben blij dat ik nu eindelijk een beetje normaal kan typen en lezen.
Zo wel weer mijn medicijnen in nemen en 2 paracetamol. Lekker alles eruit zweten
Misschien dat ik dan in de tuin ga liggen, word ik nog bruin ook
Ja soms even 5 minuten, en dan weer minuutje wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt in Spijk de zon dan? Hier niet.
Hoe staat het eigenlijk met mijn roze Den Haag sjaal?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat kan alleen als je ook voor Feyenoord bent dan
Ik ben blij dat een verjaardagsfeest zaterdag niet doorgaat, die heeft altijd zulke leuke party's.quote:
Ow die wil je echt hebben?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met mijn roze Den Haag sjaal?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die wil je echt hebben?
Ik heb ook nog de mannenversie. Maar als we elkaar een keer meeten, dan neem ik ze mee voor je
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tuurlijk. Als ik volgend jaar op Midden-Noord wil staan moet ik toch op zijn minst een roze sjaal hebben.
Op joden jacht dit dat.
Ik heb ook een verjaardags BBQ maar wist niet dat de CL finale die avond isquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een verjaardagsfeest zaterdag niet doorgaat, die heeft altijd zulke leuke party's.
Dus dit weekend even alcoholvrij
Volgende week zaterdag weer
Ow nu komt het helemaal goed uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook een verjaardags BBQ maar wist niet dat de CL finale die avond is
Ik geef ook een verjaardags BBQ, nog best duur om voor iedereen genoeg vlees in te kopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook een verjaardags BBQ maar wist niet dat de CL finale die avond is
Waar is onze uitnodiging?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef ook een verjaardags BBQ, nog best duur om voor iedereen genoeg vlees in te kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |