Dat heb ik op een andere computer. Telkens als die plaatjes van alle streams bovenin verversen blijft het hangen. Geen flauw idee waar het aan ligt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:56 schreef Brabopapa het volgende:
Lijkt het zo maar hapert de stream, ik heb iedere keer stream wordt geladen en stilstaande beelden?
TY, heb even FF opnieuw gestart en het gaat weer haperloos. trouwens het geluid liep wel doorquote:
Het gaat goed vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:05 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
TY, heb even FF opnieuw gestart en het gaat weer haperloos. trouwens het geluid liep wel door
De kippen zijn gedaan, nog geen gemopper
Isa is net een verrassingseiquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo zo slinger de stream aan en hoor een fluitende ipv een mopperende Isa.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo zo slinger de stream aan en hoor een fluitende ipv een mopperende Isa.
Van veraf en opzijquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Marenda het volgende:
[..]
Kan hij mooi zijn popstars liedje zingen voor Billy,wat ben je lelijk van dichtbij
Ha, dat is rustigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mevrouw pastinaak staat ook alweer op de akker
Oudjequote:
Wat een rotwijf die Billy. Die had er echt uitgetieft moeten worden.quote:
Nee half 1 was het rustig. Maar gister was het dinsdag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Zijn de bewoners gisteren nog, zoals afgesproken om 23.00 uur naar bed gegaan?
Dat was toch op de maandag of niet?
Eerstquote:
Ik versta der echt geen bal van zo zachtjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat een rotwijf die Billy. Die had er echt uitgetieft moeten worden.
Opeens weer grote bek over anderen.
Walgelijk mens
Oeps, je hebt gelijk,quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee half 1 was het rustig. Maar gister was het dinsdag.
Wtf staat daar rechtsquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet zo lekker hè Iesje, die Utopia-thee..
[ afbeelding ]
Doe mee lekkerquote:
Een flesje betadine. Daar smeert ze na het melken de uiers mee in.quote:
Is voor de uiersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |