abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2014 @ 01:57:32 #126
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_140193372
Wat ik zo jammer vind van vanavond, tijdens een lopende centraal komen boer John en zijn
vrouw binnenvallen een heeft John zware kritiek op het feit, dat de koeien kuikenvoer hebben
gegeten. Dit is erg schadelijk en gevaarlijk voor ze.

Isabella weet dat dit komt, omdat Ruud de avond daarvoor verzaakt heeft. Zij heeft twee getuigen,
namelijk Nico en Rienk. Dit was nu haar kans, om tijdens een centraal de streamers en mogelijk
de TV-kijkers voor eens en altijd te laten zien, dat het die staatsmongool geheel niet gaat om het
welzijn van de dieren, maar alleen om zijn TV momenten .....

Ik denk ook, dat het niet toevallig was dat John opeens kwam binnenvallen, de FEBO
had ongetwijfeld verwacht en gehoopt dat het zou escaleren tijdens het centraal.

Maar nee, deze mogelijkheid laat ze lopen en ik vrees dat ze zo een kans nooit meer gaat krijgen.

Jammer, Isabella was weer te lief en niet scherp genoeg .....
.
  woensdag 21 mei 2014 @ 01:59:59 #127
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_140193388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik zo jammer vind van vanavond, tijdens een lopende centraal komen boer John en zijn
vrouw binnenvallen een heeft John zware kritiek op het feit, dat de koeien kuikenvoer hebben

Isabella weet dat dit komt, omdat Ruud de avond daarvoor verzaakt heeft. Zij heeft twee getuigen,
namelijk Nico en Rienk. Dit was nu haar kans, om tijdens een centraal de streamers en mogelijk
de TV-kijkers voor eens en altijd te laten zien, dat het die staatsmongool geheel niet gaat om het

Ik denk ook, dat het niet toevallig was dat John opeens kwam binnenvallen, de FEBO
had ongetwijfeld verwacht en gehoopt dat het zou escaleren tijdens het centraal.

Maar nee, deze mogelijkheid laat ze lopen en ik vrees dat ze zo een kans nooit meer gaat krijgen.

Omdat Isa blijft hameren op het onverantwoorderlijke gedrag van Ruud, wordt ze uitgekotst door het tokkiegedeelte van de groep. Ruud is gewoon een onverantwoordelijke ranzige overjarige kutkleuter.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_140193422
quote:

En morgenvroeg begint het geklaag weer,stom dat ze haar kans niet pakte.
Vind nu ook dat ze dan voortaan niet meer zo,n ophef moet maken.
Maar ze heeft ook gehoord dat mensen haar zo leuk vinden om dat gemopper in de morgen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 02:10:57 #129
167977 DGK_Tegengas
pi_140193458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:06 schreef Marenda het volgende:

En morgenvroeg begint het geklaag weer,stom dat ze haar kans niet pakte.
Vind nu ook dat ze dan voortaan niet meer zo,n ophef moet maken.
Maar ze heeft ook gehoord dat mensen haar zo leuk vinden om dat gemopper in de morgen.
Precies, ik vind het zo ontzettend jammer dat ze veel zeurt om peanuts en slecht uit haar woorden komt,
en de echt belangrijke zaken laat lopen. Maar ze blijft nog altijd mijn torenhoge favoriet, dat dan weer wel.

Ga wel naar de volgende Utopia-markt, hopelijk kan ik haar wat influisteren ...
.
  woensdag 21 mei 2014 @ 02:13:21 #130
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_140193473
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Precies, ik vind het zo ontzettend jammer dat ze veel zeurt om peanuts en slecht uit haar woorden komt,
en de echt belangrijke zaken laat lopen. Maar ze blijft nog altijd mijn torenhoge favoriet, dat dan weer wel.
Ze steekt haar kop boven het maaiveld uit, en dat gaat haar de kop kosten..
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 21 mei 2014 @ 02:34:48 #131
167977 DGK_Tegengas
pi_140193658
29 mei Live in de Loods, Andre Pronk ?

17 mei 2014 – CD presentatie. geldrop aanvang: ?
29 mei 2014 – Live in de Loods. Laren aanvang ?
30 mei 2014 – Benefietfeest. alteveer aanvang: 20.00
31 mei 2014 – Fout Feest. Schimmert aanvang: 22.00
07 jun 2014 – Hollandse Avond. Heerewaarder aanvang: 23.00
11 jun 2014 – Optreden Studenten Voetbaltoernooi, Tilburg aanvang 22.00
.
pi_140193680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
29 mei Live in de Loods, Andre Pronk ?

17 mei 2014 – CD presentatie. geldrop aanvang: ?
29 mei 2014 – Live in de Loods. Laren aanvang ?
30 mei 2014 – Benefietfeest. alteveer aanvang: 20.00
31 mei 2014 – Fout Feest. Schimmert aanvang: 22.00
07 jun 2014 – Hollandse Avond. Heerewaarder aanvang: 23.00
11 jun 2014 – Optreden Studenten Voetbaltoernooi, Tilburg aanvang 22.00
Kan hij mooi zijn popstars liedje zingen voor Billy,wat ben je lelijk van dichtbij _O-
  woensdag 21 mei 2014 @ 02:44:43 #133
167977 DGK_Tegengas
pi_140193723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Marenda het volgende:

Kan hij mooi zijn popstars liedje zingen voor Billy,wat ben je lelijk van dichtbij _O-
Ik kan niet wachten *O*
.
pi_140193740
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten *O*
Ik ook niet,ben echt fan van hem.Vind het grandioos. *O*
pi_140193753
Waarom hadden sommige zwarte strepen op hun gezicht vanavond?
pi_140193784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:50 schreef SabineeB het volgende:
Waarom hadden sommige zwarte strepen op hun gezicht vanavond?
Dat heb ik gemist.Maar ze glijden langzaam af in ledigheid
pi_140193810
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Marenda het volgende:

[..]

[ Bericht 19% gewijzigd door LekkerSimpel op 21-05-2014 03:13:30 ]
  woensdag 21 mei 2014 @ 03:04:11 #138
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_140193812
quote:
12s.gif Op woensdag 21 mei 2014 02:57 schreef formule het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist.Maar ze glijden langzaam af in ledigheid
Ik vermoed ook dat het Doel, wat dat ook mogen zijn langzamerhand uit het oog verloren gaat worden..hoe meer er gewisseld wordt aan bewoners, hoe erger het "wat nu" optreed bij de rest...
Vandaar dat er haast automatisch en wanhopig geleund gaat worden op de Eerstelingen omdat die het tenslotte "gemaakt" hebben.. ( geen idee wat, maar het draait nog wel daar)
pi_140193850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 03:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat het Doel, wat dat ook mogen zijn langzamerhand uit het oog verloren gaat worden..hoe meer er gewisseld wordt aan bewoners, hoe erger het "wat nu" optreed bij de rest...
Vandaar dat er haast automatisch en wanhopig geleund gaat worden op de Eerstelingen omdat die het tenslotte "gemaakt" hebben.. ( geen idee wat, maar het draait nog wel daar)
Aike had het over mensen met ideeen in de loods Samen om tafel en een bedrijf opstarten
Nou Aike nodig John de Mol uit aan tafel Dan gaan de kijkcijfers omhoog
  woensdag 21 mei 2014 @ 03:22:46 #140
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_140193868
quote:
12s.gif Op woensdag 21 mei 2014 03:14 schreef formule het volgende:

[..]

Aike had het over mensen met ideeen in de loods Samen om tafel en een bedrijf opstarten
Nou Aike nodig John de Mol uit aan tafel Dan gaan de kijkcijfers omhoog
Aike?die kut zit daar al zo lang de boel uit te nemen, en weet donders goed dat álles Nieuw wat daar binnenrolt met een grote bek als gevlogen afhankelijk is van wat daar al zit _O-

Zie zelfingenomen Marije bijvoorbeeld.. Nix komt daar uit, maar knalde als een malloot in haar promo-filmpje :N
pi_140193912
Een kringloopbedrijf beginnen lijkt mij een goed idee
Mensen brengen spullen die ze niet meer nodig hebben naar de loods.
Hebben de inwoners wat te doen Moeten ze beslissen wat kunnen we verkopen of is het troep
Ik neem aan dat ze het meeste zelf houden ,ze kunnen alles gebruiken
  woensdag 21 mei 2014 @ 03:51:25 #142
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_140193947
quote:
12s.gif Op woensdag 21 mei 2014 03:41 schreef formule het volgende:
Een kringloopbedrijf beginnen lijkt mij een goed idee
Mensen brengen spullen die ze niet meer nodig hebben naar de loods.
Hebben de inwoners wat te doen Moeten ze beslissen wat kunnen we verkopen of is het troep
Ik neem aan dat ze het meeste zelf houden ,ze kunnen alles gebruiken
Ze mogen geen giften aannemen, ze moeten zélf doen wat ze moeten doen om hun Utopia te creëren Aldus God de Mol ;)
pi_140193998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 03:51 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze mogen geen giften aannemen, ze moeten zélf doen wat ze moeten doen om hun Utopia te creëren Aldus God de Mol ;)
Je hebt gelijk ,maar het is zo duurzaam En dan geven ze gewoon 1 euro cent aan de inwoners
Oke 1 euro cent is niet meer in omloop Maar we doen maar alsof Het RLS
pi_140194035
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

had geen zin om het kleiner te maken maar staat gelijk aan het begin :+
Top! _O_
Ze praten cryptisch maar dingen als "Ik moest op het matje komen" lijken me toch wel duidelijk. :r
  woensdag 21 mei 2014 @ 06:15:03 #145
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_140194058
quote:

Wat moet Isa? Ruud ontkent glashard dat het zijn schuld is. "We hadden afgesproken dat de koeien naar buiten mochten" - en wordt daar bovendien gelijk door Joey zum Zak Hooi in bijgevallen.

Dan moet Isa gaan uitleggen dat het niet om de afspraak ging maar dat de delen waar de koeien niet mochten komen niet goed waren afgsloten. Het gedeelte voor de stal waar het hooi ligt en het gedeelte bij de kippen waar het voer staat.
Voordat ze dat iedereen aan het verstand heeft gepeuterd is de aandacht allang alweer verslapt, veel te lang verhaal.
Wat blijft hangen is dat Ruud zegt "Wij hadden die afspraak"

Op de lange duur trekt Ruud toch aan het korste end. Mevrouw Klaver kijkt mee, anderen daar zien en weten dat Ruud de verzorging met de franse slag doet en er een grote kolere bende van maakt. Iedereen die streams kijkt.

Als Isa op dat moment begint er een discussie van te maken wordt ze toch weer weggezet als het zeikwijf. Komt Klaver binnen, leuk gezellig, zit Isa weer te zeiken. Nee joh, Ruud gewoon lekker laten lullen. Uiteindelijk staat hij er dan op als schlemiel die doet of zijn neus bloed. Eentje die lafjes overal onderuit wil komen. Dan lijkt het misschien dat Isa de slag verliest, ze wint er de oorlog wel mee. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 21 mei 2014 @ 06:22:47 #146
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_140194069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 05:55 schreef Urb het volgende:

[..]

Top! _O_
Ze praten cryptisch maar dingen als "Ik moest op het matje komen" lijken me toch wel duidelijk. :r

Wat ik er uit haal is dat Marije van achter mocht kiezen tussen Joey en Robin. En dus Ron en Billy veilig gesteld waren. Billy is dat niet gezegd en daarom piepte ze hem toch wat. Lot wist wel dat Billy veilig was.

En dan was Billy nog op het matje geroepen om iets waar zij volgens haar niks mee te maken had? Die intimidatie door Ruud misschien?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 06:52:32 #147
137949 Disana
pi_140194141
Lekker met het ochtend humeurtje de troep van Ruud gaan bekijken.....

mopper mopper :%

Lijkt het zo maar hapert de stream, ik heb iedere keer stream wordt geladen en stilstaande beelden?
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 07:01:10 #149
137949 Disana
pi_140194160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 06:56 schreef Brabopapa het volgende:

Lijkt het zo maar hapert de stream, ik heb iedere keer stream wordt geladen en stilstaande beelden?
Hier loopt ie soepel.
pi_140194161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 06:56 schreef Brabopapa het volgende:

Deze keer gaat het vast zonder mopperen.....ja echt
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')