Oh, die ken ik wel, die is smerig leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, Mootie vond het niet zo fijn dat ze behalve nieste ook de hele achterwand van de badkamer onder scheet.
Snap er niks van
Ron hooked up with the tablet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verzin een tekst bij deze CAP...
[ afbeelding ]
ik ben nu iets aan het uploaden dan moet het daar inzitten heb het zelf nog niet gehoord maar niet alles gezien nogquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet daarom vroeg ik om een cap.
Hier meldt mevrouwdebok het: UTO / [COS #2462] Alles komt altijd weer goed. Kijk maar op tv! en een pagina verder zegt PoezeligDing dat ze er zelfs complimenten over kreeg.
had geen zin om het kleiner te maken maar staat gelijk aan het beginquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:00 schreef rico80 het volgende:
Rene is nu als een rechercheur Ria door zn opnames aan het bladeren hoop ik
Hou haar kut hier buiten svp.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is Billy's loslippigheid niet alleen al een reden om haar te elimineren ?
Volgens mij stonden ze bij de wasbakken, Marije stond er niet bij. Billy was in gesprek met Charlotte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet daarom vroeg ik om een cap.
Hier meldt mevrouwdebok het: UTO / [COS #2462] Alles komt altijd weer goed. Kijk maar op tv! en een pagina verder zegt PoezeligDing dat ze er zelfs complimenten over kreeg.
Bedankt. Nou ja wat ze zegt spreekt boekdelen. Een poppenkast is het dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
had geen zin om het kleiner te maken maar staat gelijk aan het begin
Ronnieboyquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:11 schreef Punkman het volgende:
Wie zit er nu met zijn poten omhoog onder de dekens op 4, is dat Gio ?
Kan ook zijn dat ze dit zegt om haar straatje schoon te vegen hequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bedankt. Nou ja wat ze zegt spreekt boekdelen. Een poppenkast is het dus.
Zou heel goed kunnen, zeker als je dit ziet op Facebook van Marcel:quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:14 schreef Lady-night het volgende:
Kan ook zijn dat ze dit zegt om haar straatje schoon te vegen he
Ja maar Charlotte beaamt wel heel snel dat ze het snapt en dat ze "natuurlijk" de verklaring van Marije over de keuze Robin of Joey ook niet vertrouwd. Maw ze wisten allebei waar het om ging zonder al te veel woorden te gebruiken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze dit zegt om haar straatje schoon te vegen he
Spuitpoepquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok.
Bedankt.
Had je het gifje op de SC nog gezien ?
Ik kan gewoon niet kiezenquote:
Billy go home! en Ruud en Lot en Lau en Vanas en Gio en Joey en Rienk en en en....quote:
Ja precies!quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Billy go home! en Ruud en Lot en Lau en Vanas en Gio en Joey en Rienk en en en....
Ik snap je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |