Zeker. En dan terugverhuizen, dan ben je helemaal nooit meer blij met een buiquote:
Als jij schild Breda even uit zet, kan het onweer hier ook een keer komen, goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker. En dan terugverhuizen, dan ben je helemaal nooit meer blij met een bui
Zet in de OPquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
Voor wie de link gemist heeft.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Geluid aan voor klikjes galore in België!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Oom_Agent het volgende:
potverdorie deel 701 !!!
haha waar ben ik mee begonnen in 2002
Zodra het hier voorbij is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Maar opnieuw:
Dit activeert toch vannacht?
Maak foto's film t kunnen we ook meegenieten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme het flitst overal om mee heenEcht elke kant.
ja we willen een typmachinegeluid horen!!! 1 A4tje per minuut graagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
Voor wie de link gemist heeft.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Geluid aan voor klikjes galore in België!
Het is allemaal ver weg. Rochting Eindhoven flitst het, richting de grens en richting roosendaal enzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Maak foto's film t kunnen we ook meegenieten.
Rabieluh gaat het doen zeidie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij schild Breda even uit zet, kan het onweer hier ook een keer komen, goed?
Whut?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Yvesss het volgende:
Roislecxe lijkt op ramkoers. Lijkt benadruk ik, want dit is slechts schijn. Hier verderop in de polder heb ik ook wat kortegolfzenders gespot, en die communiceren enkel en alleen met de windmolens in Hazeldonk. Publiek geheim, maar jullie mogen dit best weten. Niemand leest dit verder.
Gedaan.quote:
Ik ook, maar dan wat laterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Yvesss het volgende:
Roislecxe lijkt op ramkoers. Lijkt benadruk ik, want dit is slechts schijn. Hier verderop in de polder heb ik ook wat kortegolfzenders gespot, en die communiceren enkel en alleen met de windmolens in Hazeldonk. Publiek geheim, maar jullie mogen dit best weten. Niemand leest dit verder.
De aanstichterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Oom_Agent het volgende:
potverdorie deel 701 !!!
haha waar ben ik mee begonnen in 2002
Het lijkt inderdaad ramkoers. Het begon heel in de verte met wat zwakke flitsjes, het wordt nu langzaam wat meer. maar dit heb ik al zo vaak gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Yvesss het volgende:
Haha ja, ik had nooit gedacht dat er zo veel weerfetisjisten rondliepen bij FOK. Ach is toch leuk om na een warme dag de regen te ruiken en van de bank te rollen door de blikseminslagen.quote:
Die geur van regen was vandaag ook weer heerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef Yvesss het volgende:
Omweer is gewoon shit in Nederland. Voor mij althans de afgelopen 20 jaar. Kun je wel een beetje gaan stormchasen, sta je gelijk muurvast op de A1 of A2. Lastig, hoor.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Minimunt het volgende:
Kijk dit dan, moeder aarde lacht Breda uit,
Ik weet al wara dit gaat eindigen
[ afbeelding ]
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Minimunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, regen wel. Ik rook het riool. Beetje incloud distant thunder, maar daar doen we het niet voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die geur van regen was vandaag ook weer heerlijk.
Ow ja, ik was op weg om teleurgesteld naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Minimunt het volgende:
[ afbeelding ]
Als het flink regent dan speelt ons open riool in de achtertuin ook wel eens op, bah.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Ja, regen wel. Ik rook het riool. Beetje incloud distant thunder, maar daar doen we het niet voor.
Dit is echt een bewaarplaatje hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Minimunt het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |