Hoera!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef SiIk het volgende:
Een lopend gesprek op Tinder, het is mogelijk!
Dat had ik je toch al laten zien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef SiIk het volgende:
Een lopend gesprek op Tinder, het is mogelijk!
Heb echt wel door of het wat meer is.. En dat voor iemand uit de kroeg .quote:
Als je er veel liked moet je daarna effe geduld hebben. Meestal als ik er in het weekend een hoop like krijg ik in die week erna matches.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef VacaLoca het volgende:
Zo nu wel geteld, afstand van 30km naar 50 km en er 1000 geliked, 0 matches
Een MMV trio hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Word er hier nou gewoon een trio geregeld![]()
* kanovinnie jaloers is
Jij hebt nog een hoop te leren over FOK!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een MMV trio heen aangezien SIlk meedoet is dat inclusief homoerotische acrobatiek
Jij ook kanoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hoop te leren over FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ook kanoMet Silk? Dat is de enige vent waar ik een uitzondering voor maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Geweldig toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een MMV trio heen aangezien SIlk meedoet is dat inclusief homoerotische acrobatiek
Oh oke, dat heb ik met 2NutZquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met Silk? Dat is de enige vent waar ik een uitzondering voor maak.
Ja, maar dat is echt een kerel.quote:
Probeer je dan wel gesprekken met ze aan te knopen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ze sijpelen nog wel binnen maar is een dun straaltje geworden. En niet echt heel leuke
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer je dan wel gesprekken met ze aan te knopen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef Sarasi het volgende:
Ik snap die openingszinnen niet zo. Begin gewoon met 'hee leuke vrouw!' oid. Anders komt het toch over alsof je teveel je best doet en bij iedereen hetzelfde opent.
Heb jij al eens wat met tinder gedaan?quote:
Die is best wel heel erg goed ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |