klinkt plausibelquote:Waar mijn klacht nu eigenlijk om draait, is dat ik me schaam dat de Hanze in dezelfde plaats als mijn universiteit is gevestigd en nu dus mijn universiteit een slechte naam heeft.
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
ullie zullen het wel gemerkt hebben: shitload aan zogenaamde betogen over sociale ongelijkheid van studenten aan de Hanzehogeschool Groningen
daar gaan die topics toch niet van wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
Kun jij niet even langsgaan daar en die leraar op zijn bek stompen?
kijk maar in POLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?
Dat is waar, maar dan kunnen we op zijn minst nog een beetje wraak nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daar gaan die topics toch niet van weg
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.quote:
omdat die topics worden geslotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.
SES dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een docent van die school stuurt zijn leerlingen al dagen hierheen om hun stukjes te posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.quote:
Dit ben ik helemaal met eens Frank_Drebin,maar wat vind jij nou van Groningen gezien de sociale ongelijkheid?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Maar op eentje na gaan ze de discussie helemaal niet aan en reageren ze nooit meer in het topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoor
Typ net 'forum' in op Google, FOK! was het eerste resultaat. Dat zal het wel zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |