Nee, volgens mij vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Urb het volgende:
Ik hoop dat het worstel-gala ook al vandaag is maar zal wel morgen zijn?
Wil graag zien wat ze daarvan gemaakt hebben, vond het gaaf om tijdens die show beelden van bewegende cameras te hebben. Was wel effe wennen.
Ik hoef dus niet meer te kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
In deze uitzending: Ruud verliest zijn zelfbeheersing en geeft Dennis een harde duw (of was het (ook) een kopstoot) waardoor die tegen een tafel valt en onderuit gaat.
We weten inmiddels dat SBS/Talpa het geen reden voor een exit vond. Terecht?
Niet de uitspraak over de exit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat zagen we gister al in het voorstukje
Moet je dat aan mij vragen?quote:
Yup. Maar ze hebben het heel klein gehouden. Duwtje omdat Dennis 'Zuster' zegt. En Ruud mag dan duwen want hij snapt niet dat het niet over z'n zus gaat. Debielen mogen blijven.quote:
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezondenquote:
Slecht weergegeven dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yup. Maar ze hebben het heel klein gehouden. Duwtje omdat Dennis 'Zuster' zegt. En Ruud mag dan duwen want hij snapt niet dat het niet over z'n zus gaat. Debielen mogen blijven.![]()
![]()
Het filmpje heb ik wel gezien, maar ik hoopte dat de beelden hier helderder zouden zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezonden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ja was toch een harde duw? Ik zag echt geen kopstoot hoor.
De juiste verf was er niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat haar van Billy ziet er toch niet uit? Dacht dat het gisteren geverfd was, maar nu is ze wit met een streep blond er doorheenziet er niet uit.
Jawel. Je zag Ruud naar buiten komen, nadat Gio al met Dennis aan het bekvechten was. Vervolgens was er een korte woordenwisseling, waarop Dennis "Je zuster" zegt. Toen gaf Ruud de duw, omdat "ze niet over mijn familie moeten beginnen".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezonden
Dan knippen en plakken ze totdat jij de 'badguy' zou zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik daar woonde zou ik nu om de 5 minuten zeggen dat ze moeder een kut hoer is
Ja ok, maar toch jammer dat je verder niks ziet van hoe of wat, als ik SV niet zou lezen zou ik er geen kut van snappenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Je zag Ruud naar buiten komen, nadat Gio al met Dennis aan het bekvechten was. Vervolgens was er een korte woordenwisseling, waarop Dennis "Je zuster" zegt. Toen gaf Ruud de duw, omdat "ze niet over mijn familie moeten beginnen".
Ik heb nog niet gezien dat ze iets zo knippen en plakken dat je anders over komt dan je bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan knippen en plakken ze totdat jij de 'badguy' zou zijn.
Echt niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch jammer dat je verder niks ziet van hoe of wat, als ik SV niet zou lezen zou ik er geen kut van snappen
Ja dat eerste zag ik dan weer nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Dat snap ík dan weer niet.
Er stonden wat lui te schreeuwen buiten en Gio en Ruud gingen verhaal halen. Ruud vatte vervolgens het "je zuster" van Dennis op als een sneer naar zijn familie en gaf een harde duw.. Da's alles.
Dr. Dre was in de tv-uitzending hetzelfde als op de streams?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezien dat ze iets zo knippen en plakken dat je anders over komt dan je bent
Ja dat was het. Best duidelijk ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Dat snap ík dan weer niet.
Er stonden wat lui te schreeuwen buiten en Gio en Ruud gingen verhaal halen. Ruud vatte vervolgens het "je zuster" van Dennis op als een sneer naar zijn familie en gaf een harde duw.. Da's alles.
Ja...min of meer...een bitchquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dr. Dre was in de tv-uitzending hetzelfde als op de streams?
En net met Ruud. Direct na de duw hem laten zien in het gras, zielig muziekje eronder. Kan toch niet.quote:
Ja, beetje dom. Was juist een leuke scenequote:
Ik kijk ook eens een keer Utopia, zie ik dit.quote:
Gemiste kans hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, beetje dom. Was juist een leuke scene
Ze hebben de stok van Lotte laten zien en nu ook de duw van Ruudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En net met Ruud. Direct na de duw hem laten zien in het gras, zielig muziekje eronder. Kan toch niet.
Ik ben er ook niet dol op, maar die klap in Ruuds gezicht kon ik wel om lachen hoor. Met zijn grootspraakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik kijk ook eens een keer Utopia, zie ik dit.
Ben ik de enige die niet tegen dit soort 'geweld' kan?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor degenen die de streams niet hebben gezien: Ruud ging door het lint omdat Kenzo zei dat hij een cadeautje voor Ruud's vriendin (Billy dus) mee wilde nemen: een vlooienband
Heel jammer dat ze dat niet hebben laten zien. Zeker te zielig voor Billy.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor degenen die de streams niet hadden gezien: Ruud ging door het lint omdat Kenzo zei dat hij een cadeautje voor Ruud's vriendin (Billy dus) mee wilde nemen: een vlooienband
Ook nam Kenzo aan dat Ruud de zwerver was omdat hij altijd in dezelfde kleding loopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor degenen die de streams niet hadden gezien: Ruud ging door het lint omdat Kenzo zei dat hij een cadeautje voor Ruud's vriendin (Billy dus) mee wilde nemen: een vlooienband
Ik zei al...aan mij moet je niet komen, ik zou er werk van makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik kijk ook eens een keer Utopia, zie ik dit.
Ben ik de enige die niet tegen dit soort 'geweld' kan?
Klopt. Maar dat willen ze ook. Hoe de sfeer wordt neergezet is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben de stok van Lotte laten zien en nu ook de duw van Ruud
Dat was lachuhquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijken of het cadeautje van Kenzo voor Billy nog aan bod komt
Maar dat is toch sowieso in scene gezet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
De sfeer is idd niet altijd duidelijk in die paar seconden, maar hun daden welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat willen ze ook. Hoe de sfeer wordt neergezet is een ander verhaal.
Ja en omdat zijn vriendin altijd op haar hoofd zat te krabben wilde hij een vlooienband meenemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook nam Kenzo aan dat Ruud de zwerver was omdat hij altijd in dezelfde kleding loopt.
Ja, ze verlulden zich en paar keer over een briefje (met script dus)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar dat is toch sowieso in scene gezet?
Elke RLS heef zijn "Kindjes van God", die alles ongestraft kunnen maken en uitvreten. In DGK waren dat Huub, Brian en Amanda en in Utopia Charlotte, Billy en Ruudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En net met Ruud. Direct na de duw hem laten zien in het gras, zielig muziekje eronder. Kan toch niet.
Eens. Maar als het mijn show was had ik laten zien wat voor sukkol die Ruud is. Nu is het mantel der liefde, brohug, even crossing swords en iedereen kan weer verder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De sfeer is idd niet altijd duidelijk in die paar seconden, maar hun daden wel
Hij zal wel omgekocht zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zei al...aan mij moet je niet komen, ik zou er werk van maken
Die was ook leuk jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook nam Kenzo aan dat Ruud de zwerver was omdat hij altijd in dezelfde kleding loopt.
Niemand had het Dennis kwalijk genomen als ie teruggeslagen hadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eens. Maar als het mijn show was had ik laten zien wat voor sukkol die Ruud is. Nu is het mantel der liefde, brohug, even crossing swords en iedereen kan weer verder.
Dat zal wel, maar of Ruud daarvan op de hoogte was weet ik niet. Hij leek echt pissed offquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar dat is toch sowieso in scene gezet?
Ja daar zat ik ook effe van "oef"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Die laatste actie van Emiel voor de break was ook een pijnlijke, kwam behoorlijk hard op zijn hoofd neer.
Ik denk dat die Dennis best een stoot kan uitdelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niemand had het Dennis kwalijk genomen als ie teruggeslagen had
Ik denk dat hij Ruud tegen de vlakte slaatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat die Dennis best een stoot kan uitdelen.
Als er een god is ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Ruud tegen de vlakte slaat
Ja.quote:
Ja...was afgesprokenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar of Ruud daarvan op de hoogte was weet ik niet. Hij leek echt pissed off
Sport?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Fierce. het volgende:
Dat mensen deze sport daadwerkelijk leuk vinden, wat naar.
Met een beetje monteren lijkt het nog watquote:
Ja, die sprong ging ff mis, dat zag je duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Hahaha leuk gefilmd hoor.
Maar je zag wel hoe Emil zich blesseerde.
Zijn arme vingerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Ik heb mezelf net weer bijeen geraapt, wat een verrassing!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
Jullie hadden vast niet kunnen raden dat Emil zou winnen
Emil mocht de dodensprong doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
Mijn bookmaker wou er geen weddenschap makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
Ja die vinger uit de kom na die doodssmak werd ik echt onpasselijk van, brr..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Bescherming hč.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef danilel het volgende:
jammer dat ze niet uitzenden hoe mooi lotje kraait
Zeker weten, wil ik wel een beschuitje mee eten hoorquote:
Ben wel blij dat ze die uitzinnige kop van Laura nauwelijks lieten zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef danilel het volgende:
jammer dat ze niet uitzenden hoe mooi lotje kraait
fixed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten, wil ik wel zijn worstje eten hoor
Sterk, humor, intelligentie. Wat wil een vrouw nog meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten, wil ik wel een beschuitje mee eten hoor
Nou als ik die eet heb ik er maar een keer genot van, dus nee, ik wil zijn worstje niet etenquote:
Ja best vreemd.....die clown(4e date Aike) hebben ze helemaal niet laten zienquote:
We want Kenzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterk, humor, intelligentie. Wat wil een vrouw nog meer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
"Die wordt het niet", zegt meekijkende vriendin na het praatje van Marije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik denk 't ook niet. Saai is ze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
"Die wordt het niet", zegt meekijkende vriendin na het praatje van Marije.
Spoiler!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Weer iemand die nog illusies heeft in de loods.
Nou Marije, een week en dan zit je ook in het stramien.
Ha ha, ja het is heel duurzaamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Dat gezeik de hele tijd over gezond eten. Nou, het is iig duurzaam als ik naar de figuren van de dames kijk. Allemachtig, wat worden sommigen moddervet.
Spannendddddddd, wie gaat blijvenquote:
Ik bedoel : als ze haar kiezen zit ze binnen een week ook in het stramien daarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spoiler!![]()
Ik sta d'r wel verbaasd van, dacht dat ze wel klaar waren met gezond doen.
Was verjaardag cadeau voor Robinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Die stormbaan waren ze vergeten in één van de vorige uitzendingen te monteren of zo?
Oooooooooo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel : als ze haar kiezen zit ze binnen een week ook in het stramien daar
Ja idd 1e exitquote:
Ik zag Emil en Vanas jarig zijn vandaag?quote:
Ze is zo lekker lomp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Urb het volgende:
Lekker zon preek van Vanes als welkom voor Marije.
Zaterdagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag Emil en Vanas jarig zijn vandaag?
Vanflassa denkt dat ze zo bot en lomp kan zijn zoals ze zelf wil, zolang ze daarna maar een zenuwachtig lachje weet te produceren. Stomme tokkie.quote:
Die waren zaterdag jarigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag Emil en Vanas jarig zijn vandaag?
Het belangrijkste daar. Ze grazen de hele dag door. IJveriger dan de koeien. Zouden ze ook meerdere magen hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Voeding schijnt hier belangrijk te zijn zegt de kokkin.
op marijequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Fierce. het volgende:
Maar waar heeft Ruuud op gestemd? Stemde ze misschien op haar omdat hij dat wilde?
Eensch...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanflassa denkt dat ze zo bot en lomp kan zijn zoals ze zelf wil, zolang ze daarna maar een zenuwachtig lachje weet te produceren. Stomme tokkie.
Wat ook mooi is, is dat Vanflassa zegt wat zij het liefste wil, en dan daarna op alle reacties zeggen "nee, dat is MIJN mening".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Eensch...
Maar het echte vieze verraad kwam van "Billy". Wat vind ik dat toch een walgelijk wijf, zowel uiterlijk als innerlijk.
Maar zei ze tegen hem dat ze op hem ging stemmen dan? Raar dan zeg!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Eensch...
Maar het echte vieze verraad kwam van "Billy". Wat vind ik dat toch een walgelijk wijf, zowel uiterlijk als innerlijk.
Weet niet of ze dat echt létterlijk zo heeft gezegd, maar ze gaf wel zwaar de indruk dat ze voor Marcel was. Ook tegen Marcel zelf. Je zag zijn verbazing ook, juist over haar keus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar zei ze tegen hem dat ze op hem ging stemmen dan? Raar dan zeg!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef Mascleta het volgende:
Ik ga de komende dage niet kijken, dus wie doet mij even in een spoiler de exit van morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, wil het centraal nog wel even op tv zien.quote:
De uitlokker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch had Dennis er uit gemoeten mijns inziens.
Het klonk als: "Je lult uit je nek."quote:
"je lult uit je nek" dat klinkt als "je zuster". ? beetje groot verschil maar ok. ging dus nergens over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het klonk als: "Je lult uit je nek."
Hij had ook "je tante op een houtvlot" kunnen zeggen. Ook dan was Ruud waarschijnlijk van mening geweest dat zijn familie werd beledigd.
"Je zuster" is gewoon een uitdrukking. Net als die tante op een houtvlot, of "maak dat de kat wijs", etc. Maar zelfs als je 'm niet kent is het m.i. best vreemd om dan te denken dat het letterlijk over jouw zuster gaat en dat ook meteen maar reden vinden om fysiek naar iemand te worden. Maar goed, deze keer komt hij er mee weg. Het wachten is op een volgend incident.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef sturmpie het volgende:
[..]
"je lult uit je nek" dat klinkt als "je zuster". ? beetje groot verschil maar ok. ging dus nergens over.
Dennis heeft het niet zo met lanterfanters.
ok, dus Dennis zegt:"je zuster". zoals, : je lult uit je nek, de moeder, etc.. tegen iemand: die 2 zussen/zusters heeft. dat is stiekem vragen om problemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je zuster" is gewoon een uitdrukking. Net als die tante op een houtvlot, of "maak dat de kat wijs", etc. Maar zelfs als je 'm niet kent is het m.i. best vreemd om dan te denken dat het letterlijk over jouw zuster gaat en dat ook meteen maar reden vinden om fysiek naar iemand te worden. Maar goed, deze keer komt hij er mee weg. Het wachten is op een volgend incident.
Nah, het is meer de manier waarop Dennis praat. Even daarvoor zei hij ook "nou moet je eens goed luisteren, neef". Of het nou heel handig is op zo'n moment, misschien niet, maar het was met de simpele woorden "je zuster" volgens mij niet de bedoeling om Ruud diep te kwetsen. Maar goed, dat weet alleen Dennis zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok, dus Dennis zegt:"je zuster". zoals, : je lult uit je nek, de moeder, etc.. tegen iemand: die 2 zussen/zusters heeft. dat is stiekem vragen om problemen.
ja dat weet alleen Dennis zekerquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, het is meer de manier waarop Dennis praat. Even daarvoor zei hij ook "nou moet je eens goed luisteren, neef". Of het nou heel handig is op zo'n moment, misschien niet, maar het was met de simpele woorden "je zuster" volgens mij niet de bedoeling om Ruud diep te kwetsen. Maar goed, dat weet alleen Dennis zeker.
Hij geeft in ieder geval nu duidelijk zelf aan dat hij zich genaaid voelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat echt létterlijk zo heeft gezegd, maar ze gaf wel zwaar de indruk dat ze voor Marcel was. Ook tegen Marcel zelf. Je zag zijn verbazing ook, juist over haar keus.
Ik vind de vergelijking mank gaan, en ik vind het ook raar dat jij iets zeker weet, terwijl je a) Dennis niet bent en b) het voorval niet eens gezien hebt want je moest hier navragen wat er gebeurd was. Maar goed, ieder zijn mening. En als gezegd, hándig vind ik de woordkeuze ook niet. Maar de reactie was zwaar overtrokken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja dat weet alleen Dennis zekeren ik ook, zoiets zeg je als je uit bent op reactie. als jij marokaan bent, en ik noem jou: "boerKa" dan krijg je ook reactie. het hangt natuurlijk van de persoon af hoe men reageert, maar als iemand je prikt, dan zeg je al gauw: au.
het getuigt van zelfbeheersing als je zonder geweld alles op je neemt. maar dat kan ook tot een ongezonde toestand leiden. je kan niet altijd alles pikken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij geeft in ieder geval nu duidelijk zelf aan dat hij zich genaaid voelt.
[ afbeelding ]
Omdat het gespeeld is ze gaven elkaar de volgende dag een high five niet van het goedmaken maar zo van 'hebben we goed gedaan'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
In deze uitzending: Ruud verliest zijn zelfbeheersing en geeft Dennis een harde duw (of was het (ook) een kopstoot) waardoor die tegen een tafel valt en onderuit gaat.
We weten inmiddels dat SBS/Talpa het geen reden voor een exit vond. Terecht?
Is al dagen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat haar van Billy ziet er toch niet uit? Dacht dat het gisteren geverfd was, maar nu is ze wit met een streep blond er doorheenziet er niet uit.
ik zag 't stukje wel op tv, maar heb de hele uitzending niet gezien. ja, geweld is nooit goed, maar zielig gaan zitten huilen in een hoekje ook niet. Ruud had Dennis niet hoeven aanraken, het had ook met woorden gekund natuurlijk. gekunt, gekund.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking mank gaan, en ik vind het ook raar dat jij iets zeker weet, terwijl je a) Dennis niet bent en b) het voorval niet eens gezien hebt want je moest hier navragen wat er gebeurd was. Maar goed, ieder zijn mening. En als gezegd, hándig vind ik de woordkeuze ook niet. Maar de reactie was zwaar overtrokken.
Ja oké, eens. Het was van beide kanten niet snugger. Alleen van Ruud nog een stuk minder slim, omdat hij zijn handen niet thuishield.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:36 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik zag 't stukje wel op tv, maar heb de hele uitzending niet gezien. ja, geweld is nooit goed, maar zielig gaan zitten huilen in een hoekje ook niet. Ruud had Dennis niet hoeven aanraken, het had ook met woorden gekund natuurlijk. gekunt, gekund.
er ligt daar vast wel ergens een nijptang, vingertopje inkorten. zo leren ze het snelst, die lanterfantersquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja oké, eens. Het was van beide kanten niet snugger. Alleen van Ruud nog een stuk minder slim, omdat hij zijn handen niet thuishield.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |