Nee, volgens mij vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Urb het volgende:
Ik hoop dat het worstel-gala ook al vandaag is maar zal wel morgen zijn?
Wil graag zien wat ze daarvan gemaakt hebben, vond het gaaf om tijdens die show beelden van bewegende cameras te hebben. Was wel effe wennen.
Ik hoef dus niet meer te kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
In deze uitzending: Ruud verliest zijn zelfbeheersing en geeft Dennis een harde duw (of was het (ook) een kopstoot) waardoor die tegen een tafel valt en onderuit gaat.
We weten inmiddels dat SBS/Talpa het geen reden voor een exit vond. Terecht?
Niet de uitspraak over de exit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat zagen we gister al in het voorstukje
Moet je dat aan mij vragen?quote:
Yup. Maar ze hebben het heel klein gehouden. Duwtje omdat Dennis 'Zuster' zegt. En Ruud mag dan duwen want hij snapt niet dat het niet over z'n zus gaat. Debielen mogen blijven.quote:
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezondenquote:
Slecht weergegeven dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yup. Maar ze hebben het heel klein gehouden. Duwtje omdat Dennis 'Zuster' zegt. En Ruud mag dan duwen want hij snapt niet dat het niet over z'n zus gaat. Debielen mogen blijven.![]()
![]()
Het filmpje heb ik wel gezien, maar ik hoopte dat de beelden hier helderder zouden zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezonden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ja was toch een harde duw? Ik zag echt geen kopstoot hoor.
De juiste verf was er niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat haar van Billy ziet er toch niet uit? Dacht dat het gisteren geverfd was, maar nu is ze wit met een streep blond er doorheenziet er niet uit.
Jawel. Je zag Ruud naar buiten komen, nadat Gio al met Dennis aan het bekvechten was. Vervolgens was er een korte woordenwisseling, waarop Dennis "Je zuster" zegt. Toen gaf Ruud de duw, omdat "ze niet over mijn familie moeten beginnen".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog niet gezien? Ik zag net die duw, maar de aanleiding niet maar volgens mij hebben ze dat ook ni9et echt uitgezonden
Dan knippen en plakken ze totdat jij de 'badguy' zou zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik daar woonde zou ik nu om de 5 minuten zeggen dat ze moeder een kut hoer is
Ja ok, maar toch jammer dat je verder niks ziet van hoe of wat, als ik SV niet zou lezen zou ik er geen kut van snappenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Je zag Ruud naar buiten komen, nadat Gio al met Dennis aan het bekvechten was. Vervolgens was er een korte woordenwisseling, waarop Dennis "Je zuster" zegt. Toen gaf Ruud de duw, omdat "ze niet over mijn familie moeten beginnen".
Ik heb nog niet gezien dat ze iets zo knippen en plakken dat je anders over komt dan je bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan knippen en plakken ze totdat jij de 'badguy' zou zijn.
Echt niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch jammer dat je verder niks ziet van hoe of wat, als ik SV niet zou lezen zou ik er geen kut van snappen
Ja dat eerste zag ik dan weer nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Dat snap ík dan weer niet.
Er stonden wat lui te schreeuwen buiten en Gio en Ruud gingen verhaal halen. Ruud vatte vervolgens het "je zuster" van Dennis op als een sneer naar zijn familie en gaf een harde duw.. Da's alles.
Dr. Dre was in de tv-uitzending hetzelfde als op de streams?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezien dat ze iets zo knippen en plakken dat je anders over komt dan je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |