Zover mogelijk uitademen en even vasthoudenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al de hele dag de hik.HALP
Ik heb eigenlijk mijn hele leven al de hik, maar ik hik 1x per 2 uur gewoon random. En dan weer niet. Maar nu hik ik echt al uren aan een stuk
Veel seks hebben is wel goed voor de lijn inderdaad.quote:
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zover mogelijk uitademen en even vasthouden
Ook niet als er voetbal op tv is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk kan ik me dan toch niet inhouden he
Jaaa zandkoekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa zandkoekjesDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Neequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa zandkoekjesik las zaadkoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ze waren lekker, maar misvormdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mars bij zijn cupcakes was niet zo'n succes.
Al smaakte het wel
Feeder Faxiequote:
Dan moet je mijn cake eens proevenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus niet
het knapperige laagje bovenop is niet meer knapperig dan en de cake wordt droog
Dat heb ik dus met relatiesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles is lekker, maar ik snap altijd hetzelfde willen echt niet. Is toch niet meer leuk.
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neemaar we moeten eerst even oefenen.
Ja maar ik kan niks anders '(quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles is lekker, maar ik snap altijd hetzelfde willen echt niet. Is toch niet meer leuk.
Ik had vandaag een mergpijpje op, en ik dacht aan jou, en toen had ik er nog één opgegeten, omdat ik deed als of je bij me wasquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ohja, bbq. Ik ga het weekend gewoon vastleggen. Want jullie stemmen niet, bitches.
Ik ga donderdag stemmenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ohja, bbq. Ik ga het weekend gewoon vastleggen. Want jullie stemmen niet, bitches.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb toch gestemd?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd 3kg zwaarder als ik daar weg ga. Verdomme zegquote:
Jij wil liever dat ze iets anders proeft.quote:
Maar je komt steeds terug, dus je vindt het lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben altijd 3kg zwaarder als ik daar weg ga. Verdomme zeg
Of ze komt terug voor zijn piemel en het eten is een noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je komt steeds terug, dus je vindt het lekker
Fax knalt het er met liters in ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben altijd 3kg zwaarder als ik daar weg ga. Verdomme zeg
Ik ga zo douchenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
Iemand zin om met mij een lauwwarme douche te nemen? Niet te warm, maar ook niet te koud? En dan lekker tegen elkaar aan staan. Inzepenen glibberen
Wat schattig. Was het lekker?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had vandaag een mergpijpje op, en ik dacht aan jou, en toen had ik er nog één opgegeten, omdat ik deed als of je bij me was
Ik kom steeds ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je komt steeds terug, dus je vindt het lekker
Is al niet meer nodig. Excuus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
Lola, waar had je me voor nodig vanmiddag?
Vast niet om te plassen he?
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze komt terug voor zijn piemel en het eten is een noodzakelijk kwaad.
Google en een handleiding was mijn vriend. Ik heb het zelf opgelostquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik had mijn cape al om.
Deceptie weer.
Waar was je voor het laatst in Case de la faxie? In het Pittoreske Puttequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kom steeds ja.
Zovaak kom ik niet meer In belgie hoor
Stomme googlequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Google en een handleiding was mijn vriend. Ik heb het zelf opgelost
Dat heb je zelf deels zelf in de hand MKquote:
Stemmen, waarop?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Top! Ik ben benieuwd na alle verhalen hier. Grote kans overigens dat ik op de fiets kom.quote:
Europees parlement?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je zelf deels zelf in de hand MK
[..]
Stemmen, waarop?
[..]
Top! Ik ben benieuwd na alle verhalen hier. Grote kans overigens dat ik op de fiets kom.
Dat is dat rare gevoel dat in het begin heerlijk is maar je uiteindelijk altijd met een kater opzadeld.quote:
Ik vind dat juist in het begin altijd kutquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dat rare gevoel dat in het begin heerlijk is maar je uiteindelijk altijd met een kater opzadeld.
Oh nee zelden gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dat rare gevoel dat in het begin heerlijk is maar je uiteindelijk altijd met een kater opzadeld.
Verbitterd dit datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar die lege stoel op mijn balkon was toch een beetje deprimerendquote:
Lolaaaquote:
quote:
Eind juni een bbq in mijn achtertuin.quote:
Je hebt liever dat ze het uitmaken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist in het begin altijd kut
Hangt er vanaf of je partner dit ook wil.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Eind juni een bbq in mijn achtertuin.![]()
Stemmen hoeft niet meer, datum is 28 juni. Je bent wel welkom.
Voor zover ik het vierdequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LolaaaHeb je een fijne verjaardag gehad?
Ik doelde ook op koken, afwassen, de was doen, stofzuigen, moppen, de wc schoonmaken, de vuilnis buiten zetten etcquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Veel seks hebben is wel goed voor de lijn inderdaad.
Ik heb volgende week een weekje vrijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je partner dit ook wil.
Ik denk dat ik binnenkort eens ga daten overigens
Oh jammer, dan kan ik niet, tasinpakdag voor ecuador, vertrek 30 juniquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Eind juni een bbq in mijn achtertuin.![]()
Stemmen hoeft niet meer, datum is 28 juni. Je bent wel welkom.
Ik heb al een slachtoffer met wie ik wil datenquote:
Nee dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze het uitmaken?
Fas?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al een slachtoffer met wie ik wil daten
Lijkt me lastig met jouw groeiende beeb. Lastig om dan de vent tegen te komen die je zoekt. Aan de andere kant, als je iemand vind zal het vast ook een goeie zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je partner dit ook wil.
Ik denk dat ik binnenkort eens ga daten overigens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
Maar gevoelens enzo, ik vind het moeilijk om dat aan mezelf toe te geven he.
En nog steeds moeilijk om iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar zodra het dan zeg maar allemaal geregeld is en het op facebook staat dan is het goed hoor.
Dan is het liefde
Een illusiequote:
Ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
Maar zodra het dan zeg maar allemaal geregeld is en het op facebook staat dan is het goed hoor.
Dan is het liefde
Als of zij mij wilquote:
ohja en een katquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, een villa kan in ieder geval niet dood gaan.
Meer eten of de pil slikkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee Fas wil me niet, heb te kleine tieten
weg van oudersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Ik voel me lekkerder in m'n eigen huisje.
Ja zo rol ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jemig moet het gelijk weer zo plat?
Daar ben ik me zeer van bewust, maar goed, als ik stil blijf zitten en mezelf verstop als een soort quasimodo, dan gaat er nooit wat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me lastig met jouw groeiende beeb. Lastig om dan de vent tegen te komen die je zoekt. Aan de andere kant, als je iemand vind zal het vast ook een goeie zijn
Ja daar ga je al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja en een kat
was vorige keer ontsnapt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb dit nooit zo begrepen van mensen eerlijk gezegd. waarom?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ben ik me zeer van bewust, maar goed, als ik stil blijf zitten en mezelf verstop als een soort quasimodo, dan gaat er nooit wat gebeuren.
Heb je hem weer afgepeigerd?quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
ben puppy tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je woont nog thuis. Dan is het wel chill ja.
Omdat met iets moois er vaak ook een moment komt dat het stopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb dit nooit zo begrepen van mensen eerlijk gezegd. waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |