Zover mogelijk uitademen en even vasthoudenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al de hele dag de hik.HALP
Ik heb eigenlijk mijn hele leven al de hik, maar ik hik 1x per 2 uur gewoon random. En dan weer niet. Maar nu hik ik echt al uren aan een stuk
Veel seks hebben is wel goed voor de lijn inderdaad.quote:
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zover mogelijk uitademen en even vasthouden
Ook niet als er voetbal op tv is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk kan ik me dan toch niet inhouden he
Jaaa zandkoekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa zandkoekjesDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Neequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa zandkoekjesik las zaadkoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ze waren lekker, maar misvormdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mars bij zijn cupcakes was niet zo'n succes.
Al smaakte het wel
Feeder Faxiequote:
Dan moet je mijn cake eens proevenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus niet
het knapperige laagje bovenop is niet meer knapperig dan en de cake wordt droog
Dat heb ik dus met relatiesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles is lekker, maar ik snap altijd hetzelfde willen echt niet. Is toch niet meer leuk.
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neemaar we moeten eerst even oefenen.
Ja maar ik kan niks anders '(quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles is lekker, maar ik snap altijd hetzelfde willen echt niet. Is toch niet meer leuk.
Ik had vandaag een mergpijpje op, en ik dacht aan jou, en toen had ik er nog één opgegeten, omdat ik deed als of je bij me wasquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ohja, bbq. Ik ga het weekend gewoon vastleggen. Want jullie stemmen niet, bitches.
Ik ga donderdag stemmenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ohja, bbq. Ik ga het weekend gewoon vastleggen. Want jullie stemmen niet, bitches.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb toch gestemd?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |