O? Waarom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef renevanlaaren het volgende:
ik verwacht ruzie tussen emile en dennis tegen bil en ruud vandaag![]()
net gebeurde dat aan tafel je hoorde billy brommen,later bleek het daar om te gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha, mooiHoewel ik helemaal voor lezen ben.
Er klopt ook een hoop niet aan die ransaap en we komen maar niet van hem af .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud klaagde over dat Aike rookte en aan hardlopen deed, dat dat niet klopte. Emil er tegen in dat Vodka drinken en trainen net zo raar is, Ruud een tegenopmerking tegen Emil werd ie bijna ingemaakt met "Heb je een grote piemel, neem je een klein vriendinnetje
iemand die niet blank is? weet niet of ze dat wel aandurven bij SBS en in Utopia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef bull1966 het volgende:
leuk concept is om er een "asielzoeker"in te sturen met niets anders bij zich dan de kleren die ie draagt
kijken hoe ze daar op reageren
He wat is er met je aan de hand ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wat isa aan heeft staat haar goed moet ik zeggen
Zie Lot ook in een shirtje wat ik nooit gezien heb, vraag me steeds af hoe ze daar aan komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef danilel het volgende:
[..], ik vraag me af waar ze het vandaan heeft......
nee hoeft niet een echte te zijn maar het idee dat iemand die alles kwijt is "buiten"daar naar binnen komtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
iemand die niet blank is? weet niet of ze dat wel aandurven bij SBS en in Utopia.
dank je wel voor alle filmpjes,geen zin vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:35 schreef danilel het volgende:
Ruud gaat de grap met emil niet doen.........was beter van niet zei hij en bil.
maar hij zegt dat ie een ander plan heeft en : "een goede worstelaar betekent niet dat je een goede vechter bent"
de zomer in zijn bolquote:
Ik heb minstens 27 punten van de 48, staat gelijk als een 5.6 maar de punten van mijn brief moet nog erbij moeten komen dus ik weet wel dat ik minstens een 6.5 heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]gefeliciteerd!
Engels was het vandaag hè? Ging het goed?
OT: Isa en Ruud samen de koeien.
Die zag ook dat die 2 elkaar snotter bellen gingen analyseren en vervolgens op een plankje boven het bed legde om ze te gaan sparen .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef GekkePoes het volgende:
Zelfs Joey heeft een hekel aan Ruud, die schoot met een dik elastiek tegen zijn verbrande schouder
Gooi er dan een zwerver in.. Ow, wacht...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
iemand die niet blank is? weet niet of ze dat wel aandurven bij SBS en in Utopia.
Die asielzoeker past zich binnen 4 dagen aan en loopt in kleding uit kisten van een ander en gaat minimaal 6 keer per dag eten en rust verder her en der wat in en rondom de loods.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef bull1966 het volgende:
leuk concept is om er een "asielzoeker"in te sturen met niets anders bij zich dan de kleren die ie draagt
kijken hoe ze daar op reageren
Net zoals de zwerver in DGK?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee hoeft niet een echte te zijn maar het idee dat iemand die alles kwijt is "buiten"daar naar binnen komt
Weet niet of dat wel wat is. Dit programma is meer voor Nederlanders die amper Nederlands kunnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee hoeft niet een echte te zijn maar het idee dat iemand die alles kwijt is "buiten"daar naar binnen komt
Oka. Maar een ruzie tussen Emiel/Dennis en Ruud/Bil lijkt me lekker om te zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zie dat ze opgefokt zijn,kan het verkeerd hebben
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Lot ook in een shirtje wat ik nooit gezien heb, vraag me steeds af hoe ze daar aan komen
Misschien uit die doos van 60 euro die Vanes heeft gekocht
lot heeft iets van marijke aan hoorde ik haar zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Lot ook in een shirtje wat ik nooit gezien heb, vraag me steeds af hoe ze daar aan komen
Dankjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:35 schreef danilel het volgende:
Ruud gaat de grap met emil niet doen.........was beter van niet zei hij en bil.
maar hij zegt dat ie een ander plan heeft en : "een goede worstelaar betekent niet dat je een goede vechter bent"
in de bosjes gevonden volgens lotquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |